P.o.v. Esmiralda
Opeens sluit Fay haar ogen en zakt ze in elkaar. Een jongen vangt en tilt haar op en neemt haar mee naar binnen. "Welke kamer is van haar?" "307." Antwoord de directrice. Mooi dan weet ik dat ook weer. "Marie, Anne kom naar kamer 307." "Oke." Komt er van boven. Dan stormen er 2 verpleegsters naar beneden. Als ze mij zien stoppen ze direct en maken ze een buiging. "Dat hoeft niet hoor." Zegt ik vriendelijk. Ik kijk naar de kamer waar ze net in verdwenen en loop ernaartoe wenkend naar Anne en Marie dat ze moeten komen. We lopen met zijn allen naar binnen. Fay ligt al op haar bed en de verpleegsters lopen er gelijk naartoe. Ik loop naar de directrice toe. "Als ze wakker is vertel het me dan." Zeg ik en ik loop weg.
P.o.v. Denise
Ik sta in de kamer met een paar andere mensen die bij Fay zitten. Als Anne haar aanraakt opent Fay haar ogen en zegt gelijk "waar is mijn moeder?" "Die is hier niet." Zegt Anne. "Ik wil naar mijn moeder toe." Zegt Fay en ze staat op en loop naar buiten. Ik ga achter haar aan. Als we buiten zijn komt de man die haar bracht binnen lopen en pakt haar vast. Dan loopt hij weg met een spartelende Fay achter zich aan slepend. Ik ren erachteraan en volg ze. Ze lopen het bos in naar een open plek in het bos. Hij pakt touw van de grond en bindt haar vast aan een boom. Ik loop zacht door het bos naar de boom en klim erin. De man bind nog snel en netjes een lap stof voor haar mond en gaat weg. Fay kijkt naar boven en ziet mij in de boom zitten en ze murmelt wat wat lijkt op mmmk mm mmm. Ik klim weer naar beneden en kijk snel om me heen. Hij is weg, mooi. Ik pak mijn zakmes en snijd haar touwen rond haar pols los en maak daarna het lapje stof voor haar mond los.
JE LEEST
The Lost Princess #Netties2017
FantasíaEen meisje die haar naam niet weet en naar een weeshuis moet. Ze weet niet wie haar ouders zijn, of ze een broer of zus heeft en of ze bekend is. In het weeshuis maakt ze vrienden en vijanden en ze leeft daar haar leven.