P.o.v. Fay
Ik oefen met Denise alle dingen die ik al kan. Dan sla ik mijn vleugels uit en til ik Denise op. We vliegen een stuk de lucht in. Ik zie wat rook en laat Denise per ongeluk vallen. Ik kijk verschrikt naar beneden en vlieg achter haar aan. Net voordat ze de grond raakt blijft ze vliegen. Er verschijnt een soort draaikolk om haar heen en als de draaikolk weg is zitten er 2 engelenvleugels die boven heel fel roze zijn en hoe verder je naar beneden je gaat hoe lichter de kleur word tot wit. "Wow nice." Mompelt Denise. Ik vlieg naar haar toe en raak voorzichtig haar vleugels aan. "Ze zijn echt heel mooi Denise." "Ik weet het niet ik kan ze niet zien." Ik pak haar arm en trek haar naar een spiegel die tot de grond komt. Denise kijkt met grote ogen naar haar vleugels in de spiegel. "Zijn ze echt?" Vraagt ze terwijl ze met haar vingers over de vleugels in de spiegel wrijft. "Ja ze zijn echt en je aait de spiegel." Ik grijns. "Kom we gaan ze aan mam en pap laten zien." Ik loop met Denise door de gangen op zoek naar pap en mam. Als we ze gevonden hebben draait Denise een rondje om haar vleugels te laten zien. "Je hebt vleugels." Stamelt mam. "Maar dat betekent..." "dat ik krachten heb." Maakt Denise de zin af. "Gefeliciteerd." Pap geeft Denise een knuffel. Mam volgt. We gaan naar buiten met zijn alle. "We gaan je nu leren vliegen." Ik pak Denise haar hand en we vliegen omhoog, Denise nogal onhandig.
Ik loop samen met Denise naar binnen. "Is jou training ook altijd zo vermoeiend?" Vraagt Denise. "Ja maar die van jou was extra want jij deed alles na elkaar bij mij deden we het stap voor stap."
JE LEEST
The Lost Princess #Netties2017
FantasiEen meisje die haar naam niet weet en naar een weeshuis moet. Ze weet niet wie haar ouders zijn, of ze een broer of zus heeft en of ze bekend is. In het weeshuis maakt ze vrienden en vijanden en ze leeft daar haar leven.