0 [BTS]

266 22 8
                                    

"Kluci poj'dte už! Je pozdě a pan Hyuk už je dávno pryč. Sbalte si věci a já vás odvezu" Zahulákal muž z ochranky do patra,kde bylo studio a tam mělo zkoušku tance 7 nadaných mladíků. "No tak,kluci,pohněte si,nemám na vás čas!" zahulákal znovu a vyšel pár schodů. Ze studia se ozývala hudba. "Aha,takže mě neslyší" mumlal si a vyběhl zbytek schodů.

Sevřel kliku a začal odpočítávát. "Před pikolou,za pikolou,nikdo nesmí stát. Nebo nebudu hrát!" skočil dovnitř. "A mám vás!" vykřikl a poté se zastavil. Ve studiu nikdo nebyl. "No do háje" podrbal se na hlavě a zkusil mobilní telefony všech krom nejstaršího. Ten je nikdy nezvedá. Ale jeden po druhém telefony zvonily v místnosti a strážce byl nervóznější.

Prošel všechna zákoutí i záchodky,ale nic. Mrtvo. Pak si všiml papíru nalepeného na zrcadle. Došel k němu a po přečtení si sedl na zadek. Na papíře stálo


NEHLEDEJTE JE.

                                          UŽ SE NIKDY NEVRÁTÍ.


Opřel se zády k zrcadlu a znovu si četl papír. Hrubě oddychoval. "Bože můj. Ne. Prosím,hlavně to ne" a se srdcem u kotníků vytočil číslo svého nadřízeného.

"D-dobrý den,omlouvám se za vyrušení. Mám š-špatné zprávy. B-b-bangtani zmizeli. Jsou tu jejich mobily a věci a ještě nějaký papír. Mám zavolat policii?" koktal a čekal. "Ano,volej,já tam budu za chvilku" řekl spěšně a zavěsil.

Muž si otřel čelo. "Tak. A jsem v prdeli"





-----------------------------------------------------------

Ayo. Zlatíčka. Jak jsem slíbila,tak jsem dodržela. Je tu nová povídka s názvem Hunt.

Možná některým už pomalu dochází,co se asi bude dít. Ale slibuju,že to neví vůbec nikdo. Teda,krom mě. :D

No,doufám,že se líbilo a dneska se mooooooooožná dočkáte i dalšího díluuuuu (Yeah,Yin lehce jebe,ale to je jedno xDDD )

Tak Se mějte krásně :D

Vaše #Yin



Hunt ||CZ||BTS||Kde žijí příběhy. Začni objevovat