2 [BTS]

153 21 6
                                    

Věnováno mým zlatíčkům yunnie_ahh a  SweetLevi

Sedm chlapců různého věku trénovalo na rychle se blížící show. Procvičovali kroky i své hlasy. Museli být nejlepší.

"Aghhr.. Já už nemůžu" zaskuhral Yoongi a posadil se na zem. "Já taky" ozývalo se od všech ostatních a popadali kolem něj jak hrušky. Krom jednoho. Neutichající energie 19 letého mladíka byla ohromující.

"Jungkookie! Nech už toho,my máme dost!" otočil se na něj Namjoon a Jungkook poslušně padl na zadek ke klukům.

"Hyung. Mám hlad" škemral u nejstaršího. "Já taky,tak-" nestačil dopovědět,jelikož do studia vlezl nějaký muž. "Um.. Dobrý den. Jsem tu nový a pak Hyuk mě poslal,abych vás odvezl na nějaké místo. Že pro vás má překvapení" koktal a chlapci na něj zírali.

"Co to mele?" zvedl Yoongi hlavu a otřel si pot z čela. "Prý máme jít s ním" pokrčil rameny leader a pomalu se zvedal. Už se natahoval pro mobil,ale muž ho zarazil.

"To není nutné. Bude lepší,když na to místo pojedeme bez žádných rušivých elementů" podrbal se na hlavě. "Jeden rušivý element tu máme" prohodil Yoongi směrem k Taehyungovi,který vydával zvuky vzdáleně se blížící k vláčku. Zvedl hlavu. "A koho?" zeptal se se zájmem. Yoongi jen zakoulel očima a oblékl si bundu. "Pojď ty elemente" zařechtal se J-Hope a vylezl ze studia,stejně jako jeho přátelé.

"Už tam budem?" vyzvídal Taehyung. Říkal to celou cestu a brzy se k němu přidal i Jungkook. "Do háje,vy paka,nechte toho!" zařval RapMonster a chytil se za hlavu. Jungkook se jen přiblble usmál. "Už tam budem?" ozval se znovu. Následovné "AUU!" z něj vyšlo,díky pohlavku od nejstaršího člena. "A to za co,hyung?" natahoval Jungkook a snažil se,aby to vypadalo věrohodně. "Nemáš dělat blbosti" odbyl ho a opřel si hlavu o okénko.

Trvalo dlouho,než se dostali autem na druhý konec Seoulu. Ale sotva vystoupili z auta,věděli,že něco nehraje. Majitel BIGHIT by je nikdy nevzal na takový krásný výlet. Byli na obrovském palouku,kde stál stůl a na něm spousta jídla. "Máte si užít jídlo. Je to velké poděkování pana Hyuka za vaši oddanost své práci" usmál se na ně ten muž a odešel si sednou do auta.

"JÍÍÍÍDLOOO!!" zařval Jin a jako první se vrhnul ke stolu,kte byli nejrůznější pochoutky. "Hurá!" přidal se k němu Taehyung a už se sápal po hůlkách. "Nechte mi něco" fňukal Jungkook,který ke stolu šel jako poslední. Zaujal ho ten výhled na tak krásné město.

"Měl jsi si hejbnout" mumlal s plnou pusou Jin. Ostatní se rozesmáli. Zněl vtipně,když jedl. Leader odložil hůlky a pohladil si břicho. "Pánové. Tohle bylo to nejlepší,co jsem kdy jedl" poznamenal a jho nejbbližší přítel se toho chytil. "Ještě,aby ne,když to nevařil Jin-hyung" zachechtal se a poté zamračil,když mu ve vlasech přistálo trochu kim chi. "Yoongi,ty hade hnusnej! Já vám dělám služku a ty mě ještě urážíš!" vztekal se a zbytek skupiny sledoval hádku dvou nejstarších členů. "Nemůžu za to! Ne vše,co uděláš se dá pozřít!" zvedl se Suga a upřel svůj pohled na Jina. "Stejně to děláš vše jen z instantních blafů" ušklíbl se.

"Yoongi-hyung. To jsi trochu přehnal" ozval se Taehyung a pohladil rudnoucího Jina po ruce. "Jin-hyung. Nevšímej si toho. Jen trpí nedostatkem spánku a tak je nevrlý" zašeptal Jungkook.

"Kluci,nezačíná vám být nějak blbě?" ozval se tiše Jimin a podepřel si hlavu. Točil se s ním celý svět. "No,trochu jo" odpověděl mu Namjoon a zbytek také souhlasil. "Bože,chce se mi spát" mumlal Yoongi a Jin se uchechtl. "Kdy se tobě nechce spát?" odmlčel se,aby si utříbil myšlenky. "Ale,když o tom tak mluvíme. Mě se chce taky."

Nikdo z nich skoro nepostřehl,že muž,který je sem vezl přimul hovor od svého zaměstnance. "Ano pane. Už usnuli. Zabralo to vcelku rychle. Ano,naložím je a přivedu. Provedu. Nashle" a zavěsil. Jediný Jungkook tuto konverzaci slyšel,jelikož z jídla moc nesnědl. Ale jed na něj také zapůsobil a byl omráčený a malátný. "Kam nás odvezete?" zeptal se zatímco se mu v těle rozléval přípravek na spaní a jeho hlava klesala víc a víc dolů.

"Tam,kde vám bude krásně" zasmál se svým nacvičených ďábelským smíchem muž,který hodlal splnit své rozkazy.





Hunt ||CZ||BTS||Kde žijí příběhy. Začni objevovat