1 [HUNTERS]

181 20 2
                                    

Věnováno ClaireKookieismine :)

Ze snění o tom,jaký T.O.P krasavec mě probudil hlas dalšího miláčka. Somebody else od SE7ENa se rozléhal po pokoji a já se skuhráním natáhla ruku,abych přijmula hovor. Do očí mě bouchl čas. 3:36 ráno? Bože můj. Koukla jsem se na jméno volajícího. Skryté číslo. Zvedla jsem to a bez ohlášení sputila. "Za prvé,tohle musí být EXTRÉMNĚ důležitý,protože půl čtvrté ráno je nelidská hodina a dpufám,že to bude stát za to,jinak si mě nepřej!" syčela jsem a čekala,kdo se ozve.

"Umh.. Slečna Kitsune Yin? Měl bych na vás a váš tým práci" ozval se hrubý hlas a já zpozorněla. Práce= peníze=zábava. "Ano,poslouchám" zabručela jsem. "Jmenuji se Bang Si Hyuk a mrzí mne,že vás budím v tuhle hodinu,kdyby to nebylo naléhavé" zahřměl ten hlas a já nebyla schopná slova. "Počkat.. Ten Si Hyuk?!" vydechla jsem nadšením. "Ano,jistě znáte moje kluky. Bangtan Boys. Víte,dnes v noci je muž z ochranky nenašel ve studiu. Zmizeli. Zbyl po nich jen dopis. Bylo by mi ctí,aby váš tým pracoval na vyšetřování. Samozdřejmně se zaslouženou finanční odměnou a malým překvápkem" mluvil zatímco já rozdýchávala informace. "A-a ano pane. Zajisté. Není problém. Jen vzbudím holky a Sangwona. Chvilku to potrvá,ale určitě kluky najdeme. Slibuju. Vrátí se" mlela jsem pátý přes devátý a přidala tomu draka s kečupem. "Nestresujte se. Vyspěte se a kolem 9 se zastavte ve společnosti. JE možné,že tu bude zase nějaká jejich hra. Nebylo by to poprvé" vzdychl. "Ano,dobře" mlela jsem svou. "Dobrá,tak v 9? Přeju dobrou noc. Těším se na spolupráci" ukončil hovor a já začala vřiskat jak pavián. "Budem pracovat pro Bang Si Hyuka! Bože můj. Splněný sen! Aaaaaaaaa!!!" křičela jsem,dokud mě nepřekvapil Yunin hlas.

"Do prčič,co tu řveš. Nemůžu spát!" mlátila do mě. "Yun,promiň. Právě jsem nám zařídila práci. Ale je na to důležitý brzký vztávání" koukala jsem na ni,jak ji přešla energie. "Zapomeň. Dřív jak ve 12 nevstávám" dokončila a já se k ní naklonila. "Buď budeš v půl 8 ráno v obýváku,nebo ti seberu všechyn peníze a nutellu k tomu! Je ti to jasný?!" mrkla jsem. "Vyděračko!" hodila po mě polštář a odešla. Já hned za ní. Nařídit budíka zbytku. Bože,ti mě budou nenávidět.

Ranní budíček byl docela hektický,když všichni začali řvát,co se to děje. Mě svítil mobil s oznámením na SMS. "Nezapomeňte. V 9 ve společnosti" psalo se a já s úsměvem došla do obýváku,kde seděl zybtek osazenstva. "Kde je Sangwon?" zeptala jsme se tý hromady. Odpovědí mi bylo "ranní stojáky" a já se usmála. Super. "Holkyy! Jsem připravenej!" vyběhl zpoza rohu Sangwon a sedl si na zem. "Co se děje,že jsme probuzeni zak brzy?" zeptal se sladce. "Yin říká,že máme nějaký džob" spustila Yun a já přikývla.

"Budeme pracovat pro Bang Si Hyuka" zvýšila jsem hlas a tím na sebe upozornila. "Ztratila se jim skupina" ozvala jsem se a Yun vykřikla. "EXO!!" a Claire se začala smát. "Ne. Najdi si to v googlu a pak mel kraviny" opravil ji Sangwon. Po pár sekundách se ozval jekot. "No do prd-kelný vohrady. Majitel BIGHITu?!" a já zase přikývla. "Počkat. Ale BigHit má jen jednu.. Ne. BTS?!" přemýšlela Claire. "Bohužel. A my máme v 9 být v jejich společnosti,tak hejbněte prdelema. Já jdu udělat jídlo" zavelela jsem a všichni krom Sangwona zmizeli.

"Sagi,co je?" otočila jsem se na něj. "Já.. Uvidím svýho Hobiho!" vykřikl. "No,pokud je najdeme,tak ano" opáčila jsem a vydala se do kuchyně. Vytáhla jsme ze skřínky instantní ramen a dala vařit vodu. Později si něco koupíme.

"Pažravci,jídlo" houkla jsem na ně a snažila se uhýbat všem těm raketám. "Co,že to máme? Ramen? Wohoou! Yin,miluju tě" mumlala si Yun a já se musela usmát. Jsme nejlepší tým.

"Tak co,jedem?" křikla jsem do domu a čekala s klíčkama v ruce u vchodu. "A vůbec,kde máme Tokki a Boru?" zeptala jsem se. "Jeli k rodičům,je to po cestě,vím,kde to je" ozvala se Claire a všichni jsme zapadli do auta.

"Zavolej jim. Že máme úkol" otočila jsem se na Kyu,která držela v ruce mobil. Během minuty už spolu klábosily. "Jo a máme job. Jsme u vás před barákem,tak pohněte" dodala a típla to. Čekali jsme docela dlouho a já netrpělivě klepala na volant. Je 8:40,to nemůžeme stihnout. "Sakra,dělejte!" vykřikla jsem a odemkla auto. Naskákaly a já dupla na plyn. Před BigHit jsme byli 8:57.

"Dobrý den!" zamával nám SiHyuk. "Dobrý den" pozdravily jsem slušně. "Tak,jak víte,jsem majitelem BigHit. Ale já nevím,kdo jste vy. Akorát vím jméno tady Yin" usmál se. "No,já jsem tedy Kitsune Yin. Zakladatelka týle bandy rádoby detektivů a zajišťovatelka případů. Tady je Yun,morální podpora a takový náš malý mentalista,dál Claire,která se vyzná ve výpočtech,chemii,fyzice a podobně. Potom Kyu,která řeší všechno kolem tiskovek a výslechů. Dvojčata Bora a Tokki. Zatím ve zkušebce,pomáhají s čím můžou a nakonec náš počítačový génius Shin Sangwon. To co o kompech neví,to neexistuje" představila jsem všechny a potřásli si rukou.

Předstoupila Kyu. "Ták,kde máme toho pána,co našel studio prázdné?" klepala si na mobil a zírala na všechny ty lidi kolem,mezitím co jsme se my ostatní rozutekli do všech stran,abychom zajistili objekt.

Trvalo dlouho,než jsme se dostali domů,ale byl to neuvěřitelný zážitek. Což o to. Posune to naší bandu zase o kus výš.

"Hej,Yin. Pojď sem,dělej!!" křičela Kyu radostí a tahala mě k televizi. "Co furt?" šklebila jsem se,když moje uši zaregistrovaly slova BANGTAN,ÚNOS,DETEKTIVOVÉ,NAJDOU JE?

"Do háje,co to sakra je?!" otevřela jsem úvidvem pusu. "Mluví o nás. Že vyšetřujeme zmizení Bangtan. Náš twitter je zaplněný zprávami a přáními k úspěchu. Je toho tolik,že nám na chvíli spadl počítač. Je to úžasný!" kvičela a já stála jak idiot a zírala na televizi.

"Pane bože" vydechla jsem. Přišla Yun s mým mobilem v ruce. Zvonil. Tentokrát již uložené číslo. Bang Si Hyuk.

"Ano..?"


Hunt ||CZ||BTS||Kde žijí příběhy. Začni objevovat