3 [HUNTERS]

121 17 0
                                    

"Slečno Kitsune. Prosím vás. Mohli by jste ještě přijet? Právě na mobily kluků přišly zvláštní SMS" mluvil rozrušený Bang Si Hyuk a já se začala třást. "Ano pane. Hned tam budeme" ukončili jsme hovor a já začala shánět ostatní.

"Musíme rychle. Do háje Yun,nech tu nutellu. Budeš tlustá" chytala jsem se za hlavu nad pohledem na ní,když seděla v roku kuchyně a měla ruku zapatlanou od nutelly. "Ehm. Hned pujdem" zavolali na mě všichni a já zabrala sedadlo řidiče. "Do háje,kde jsou" mumla jsem si pro sebe,zatímco jsem zarývala nehty do dlaní.

"Co vám tak dlouho trvalo?!" zařvala jsem na ně,sotva vlezli do auta. "Sangwon nemohl najít trenky" uchechtla se Claire škodolibě a připnula si pás. "Hyjé oři můj benzínový!" vykřikla Kyu a dostala pohlavek. "Yaa!!" otočila se na Yun,která se tlemila,div že se nepočurala. "Tohle auta je nafťák" odpověděla s poker face a dál se tím nehodlala zaobírat. Já jsem si jen v duchu nadávala,jaký paka já to mám v partě.

Nertvalo dlouho a náš tým se vynořil z auta a směřoval si to do budovy BigHit Entertaiment. Na recepci seděla mladičká paní,která na nás koukala docela nedůvěřivě. "Dobrý den. Jsme tady kvůli vyšetřování. Bang Si Hyuk mi volal,že na mobilní telefony kluků přišli zvláštní zprávy" začala jsem ji promlouvat do duše,když se za námi doytčný zjevil. "A moje slečny jsou tady! Vítejte! Pojďte prosím za mnou do tanečního studia" ukázal směrem nahoru po schodech a Kyu s Yun jako první vystartovaly nahoru za hlasitého pokřikování,která z nich si vezme do parády jaký mobil.

Claire zatřásla hlavou a pokynula na dvojčata. "Jdeme holky. A jestli nechceš,Tokki,aby Yun oblízala Yoongiho mobil,měla by jsi si pospíšit" mrkla na mě a já se usmála. Ta věta totiž Tokki nadopovala a s křikem,jak Yun zabije pelášila nahoru,narozdíl od její sestry,která stála v rohu a vše zděšeně pozorovala. "Copak se děje?" zeptal se Sangwoon a pohladil ji po zádech.

"J-já o ně mám strach" zakoktala a lehce se usmála pod konejšivým dotykem,který ji věnoval Sangwoon. "To my všichni Boro. Čím rychleji tohle vyřešíme,tím rychleji budou v bezpečí. Ano?" objala jsem ji a pohladila po vlasech. "Ano Yin. Dobře" kývla hlavou a v očích se ji rozhořely plamínky odhodlanosti. "Jdeme najít naše miláčky!" zvolala a rázným krokem si to se Sangwoonem v patách kráčela do schodů.

Já tam stále stála a koukala na ně jako hrdá matka. Tolika jsme si toho vytrpěly a tolik hádek přežili. A kam jsme to dotáhly. Řešíme zmizení svetoznámé hudební skupiny. Šťasně jsem si povzdechla a vydala se nahoru,kde na mě už všichni čekali.

"Slečno Kitsune,podívejte se na ty zprávy" strčil mi mobily před obličej pan Si Hyuk a já je začala zkoumat.

Jin: wn3

Suga: td1

RapMon: M6

Hope: tn

Jimin: un3

V: o1

Kook: Co1

"No,do háje,to bude docela dost složitý" mumlala jsem si zatímco jsem se pokusila složit něco z těch písmen a číslic. "Nevíte?" ozval se Si Hyuk zklamaně. "Já,já nevím. Napíšu si to do bloku a doma na tom zkusím zapracovat. Teď jestli můžeme tak se Kyu chtěla na něco ještě zeptat" odpověděla jsem váhavě.

Kyu hned po zmínce jejího jména zpozorněla a vytáhla z kabelky diktafon. "Budu muset vyslechnout všechny a Yun půjde se mnou. Společně to tu prohledáme a pak se uvidí" zasalutovala a zmizela společně s Yun pryč. 

-------------------------------------

Ayo! Zdravím lidi.

Po miliardě let jsem se dostala na notebook a tak vám přináším další Hunt!

Doufám,že se i tento krátký dílek líbil.

POZOR!!

Kdo vyřeší hádanku? Je to pro vás i pro naše detektivky záhada,kterou snad někdo z vás rozluští!!

Poslední zpráva dneška. 

First pain,first love má 3k+ přečtení a You destruct me,honey již krásných 1k+!
Jste úžasní! Děkuju vám moc! Ani nevíte,jak moc jsem šťastná.

Mějte se krásě a (snad) brzy u dalšího dílu! :D

Vaše #Yin

Hunt ||CZ||BTS||Kde žijí příběhy. Začni objevovat