Waktu rehatIsya-kau tahu tk lia bukan haziq sorang je yang baru masuk...sebenar nye ade lima orang lagi tau semua kacak baik pulak tambah2 haziq aq tu(teruja)
Lia-(nyanyi)(buat buat tak dengar)
Isya-we kau dengar tak apa aku cakap(bengang dengan lia)
Lia-hmmmm...(buat tak endah)
Isya-kau ni lia aq cakap punya panjang lebar kau hmmm...je...mlas ahh dengan kau ni(merajuk)
Lia-hmmmm...(jalan tinggal kn isya)*hahahahhaha apa lah kau ni isya buat aksi merajuk tka bebayar pulak kat sini nasib baik kau tk leh baca pemikiran aq klau tidak sah sah kau berapi*
????-(pandang isya yang tengah buat aksi merajuk tak bebayar tu)comel la....(jlan pgi kantin)
????2-we haziq kau gi mana tdi lma kitaorang tunggu kau tau...
Haziq-aku gi ngendap orang tadi (bisik )
???-woi kau gila kau ngendap sapa.. (Ingin tahu)
Haziq-aq gi ngandap si isya tu...dia tu comel kan hafiz...aku rasa aku dh jatuh cinta lh dekat dia(mengelamun)
Hafiz-ye ke aku rasa lia tu comel...
Haziq-pompuan gemuk dan hodohmenyampah
on kau kata comel....kau ni tak pandai pilih pompuan la hafizHafiz-ehhh...sekurang kurang nya aq tak playboy cam kau tau....(buat muka menyampah)(jalan tinggal kan haziq)
Haziq-elehh sekurang kurangnya aq ni hensem lagi pada kau (ckap dkat telingga hafiz)
Hafiz-kau kena ingat Haziq setiap perbuatan pasti ada balasan....
Haziq(merenggus kasar) kau tunggu hafiz aku akan dapat kan isya....dan kau akan menyesal nanti
Dekat taman sekolah
Isya-(pandang kertas yang dia pegang)siapa yang bagi ye agak nya
-Flashback-
???-kak ini ada surat untuk akak(hulur sepucuk surat)
Isya-(ambik surat tu)siapa bagi ni dik....(buat muka hairan)
???-tdi ada orang tu bagi lpas dia suruh bagi kat akak je(jalan tinggalkan isya)
-end flashback-
???- haiii...awak dah lama tunggu kat sini ke
-bersambung-
Maaf lah klau kurang menyeronokkan nanti sya akn cuba buat lebih baik
YOU ARE READING
Love Or Friendship
Teen Fiction"cinta atau pesahabatan apa yang harus aku pilih"itulah persoalan yang timbul di fikiran lia.... Apakah jawapannya... Haziq- kau tak payah nak senyum sangat lah jijik aku....dah la hodoh, Gemok gedempol ada hati nak suka kat aku....kau boleh pergi m...