#1 Eskiden..

573 24 6
                                    

Keyifli okumanız dileğiyle..
-Lucy-
-"Hadi kızım, dışarıya gel!"
-"Tamam anne!"
Dışarıda yemek yiyecektik. Ondan sonra liseye gidecektim. Neyseki hemen yedim de liseye varabildim. Liseyi hiç sevmiyorum. Zaten okulu kim sever ki?
Tam geldiğimde sanki Levy-Chan geldiğimi sezmiş gibi yanıma koştu.
-"Lu-Chan, Lu-Chaan!!"
-"Efendim, Levy-Chan!!"
-"Sana verecek çok güzel haberlerim var!"
Levy kolay kolay güzel haber gelirmezdi. Zaten soluk soluğaydı. Galiba önemli bir şeydi.
-"Dinliyorum, Levy"
-"Tahmin et ne oldu?"
-"Levy, çatlatma insanı, söyle!"
-"Okula yeni biri gelecekmiş. Erkek hemde. Belki sen de bulursun sevgilini!"
Bumuydu yani? Benim Natsu'dan başka sevecek kimsem yok. Ama ondan umudumu kesmeliyim. Ne olmuştu bize? Bizi ayıran neydi?

-Beş Yıl Önce-
-Lucy-
Off, yine ders. Keşke biri kurtarsaydı bu dersten. Bunu derken pencerede takırılar duydum. İlk önce aldırmadım, geçer diye düşündüm. Sonra çatırmaya başlayınca camın önüne geldim. Biri taş atıyordu ama hava karanlık olduğu için görünmüyordu. Ama görmüştüm. NATSU!!
Sevgilim.. Beni her zaman kurtardın. Hiç ayrılmayalım olur mu? Hem de hiç!
Bana el kol hareketleriyle "Gel" işareti yapıyordu. Annemden izin koparmayı başarmıştım. Yanına gelmiştim. Çok mutluyduk. Mutluluğumuzu kimse yıkamazdı. Ayrılamazdık. Bizimki başkaydı.
-Ondan 3 Ay Sonra-
Ondan haber alamıyordum. Son zamanlarda birbirimizi ne arar, ne sorar olmuştuk. Onu çok özlüyordum. Sahi, nereye gittin Natsu? Bana bunun açıklamasını verir misin? Ne oldu sana? Sevgili mi oldun başkasıyla? Ben sen gelene kadar kimseyle sevgili olmayacağım. Olmayacak öyle bir şey!
-Beş Yıl Sonra (Şimdiki Zaman)-
-"Lu-Chan! İyi misin? Lu-Chan!!"
-"Huh? Efendim, Levy-Chan?"
-"Sana bağırıp duruyorum, ne oldu?"
-"Dalmışım galiba."
-"O erkek belkide senin yaşamını değiştirir."
-"Bilmem ki. Ne zaman gelecek?"
-"Galiba 7 hafta sonra"
-"Daha varmış"
-"Çok çabuk geçer, merak etme."
-"Tamam, Levy-Chan! Hadi sınıflarımıza gidelim!"
-Tamamdır, Lu-Chan!"
Acaba kimdi gelen erkek? Yoksa...

Okur-Chanlarım, ilk bölümümüz bitti. İnşallah seversiniz, oy verirsiniz, yorum atarsınız. Sizleri seviyorum!
Görüşürüz!

Unutulmaz Aşk (NaLu FT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin