#8 Neden?

242 14 4
                                    

Yeni bölüm ile karşınızdayım. O kadar heyecanlandım ki, dayanamayıp yazayım dedim. Çünkü bura çok heyecanlı olduğu için tutamadım kendimi.
Keyifli okumalar!!
-Juvia-
-"LUCY!!"
Lucy... Bayılmıştı. Biz de bağırıyorduk. Ne oldu da bayılmıştı ki? Tansiyon? Nerden bileyim?
Lucy'i kucaklayıp götürürken "Natsu.." diye sayıklıyordu. Neden bunu diyordu ki şimdi? Hani Natsu'yu unutacaktı? Hani son kararı buydu? Rüya mı görüyor acaba? Üff, Juvia, senin bu sorgularına bayılıyorum sahiden.
-"Juvia! Juvia! JUVİA!!"
-"Huh? Ne oldu Erza?"
-"Lucy'i nereye götüreceğiz?
-"Nasıl nereye? Doktora işte!"
-"Onu sormuyorum, ne tarafta?"
-"Şu taraftan"
Hemen gittik. Kollarımızda da Lucy'i taşıyorduk. Acaba ne olmuştu? Lucy bir uyansın da.
~5 Dakika Sonra~
Lucy uyanmıştı. Sorular yardırmaktan çocuk patlamıştı.
-"Ne oldu Lucy? Neden bayıldın?" (Juvia)
-"H-hiç bir şey hatırlamıyorum.."
-"Hatırlamaya çalış!" (Juvia)
-"Kafanı zorlama Lucy. Toparla kendini, sonra anlatırsın. Juvia, sen de zorlama onu!" (Erza)
-Lucy-
Ne olmuştu bana? Neden bayılmıştım? Dur, sanki şaşırmıştım ve o zaman bayılmıştım. Evet, dengemi kaybetmiştim. Ah, artık hatırlıyorum. Doğru Natsu'yu görmüştüm. B-Bi dakika! N-NATSU MU!?
-"Herşeyi hatırlıyorum artık.. Çocuklar, sizinle acilen konuşmam lazım.."
-"T-Tamam!" (Erza ve Juvia)
Herşeyi anlattım. Harfi harfine. Çok şaşırmışlardı. Aklı bir karış havada dinliyorlardı.
-"NEEEEEEEE!!!! Natsu'yu mu gördün!?!?" (Erza ve Juvia)
-"E-Evet, nasıl oldu bilmiyorum. Neden burada acaba?"
-"Aslında bir şey diyeceğim, hani biz geçen hafta konuşmuştuk ya Natsu'yu bir yerde bulacaktık.. İşte, tam ayağımıza geldi desenize. Burada sorabiliriz Erza" (Juvia)
-"Aaa! Hiç düşünmemiştim.." (Erza)
-"Tabii. Ben düşünürüm bak!"
Onlar plan kuruyorlardı. Ben ise düşünüyordum. Neden burdasın ki Natsu? Seni unutmaya çalışırken.. Beni hafızama kazımaya mı çalışıyorsun?
Dışarıya çıkmaya çalıştım. Başardım da. Erza ve Juvia bana sesleniyorlardı. Sonra arkamdan koştular.
-"Durun. Natsu'yu görmek istiyorum!!"
-"İlk önce plan ku-"
-"PLANLA İLGİSİ YOK!! BEN ONU GÖRMEK İSTİYORUM!!!"
Bağırmıştım. Geri çekilerek "Peki" dediler. Sonra ben de güverteye çıktım. Natsu'yu görmüştüm. Yine biriyle konuşuyordu. Dur, onu kestirdim sanırım. Bu Natsu'nun abisi Zeref-Kun'du. Onu çok severdim. Benim de abim gibiydi. Onları izlemeye başladım. Eskisi gibiydiler. Anılarımızı hatırladım. Bir çok anımız olmuştu. Hepsi birbirinden güzeldi.
-Natsu-
Abimle yine oradan buradan konuşuyorduk. Hasret gideriyorduk sanki.
-"Lucy'den ne haber?"
Tabi daha Lucy ile aramızda yaşanan şeyleri bilmiyordu. Çünkü yeni gelmişti. Onun için şu ana kadar olan şeyleri anlatıyordum ona.
Herşeyi anlattığımda donuk kalmıştı.
-"Ayrıldınız mı? Nasıl olur bu? Sizinki gerçek aşktı. Nasıl oldu? Neden oldu? Kardeşim.. Canımdan daha çok sevdiğim kardeşim gitti mi? Konuşsana Natsu!"
-"Hepsi.. Hepsi benim suçum.. Onu bırakıp gittim. Kendimi hazır hissetmedim. Ona bir neden sunmadan gittim."
Ağlamaya başlamıştım. Hemen odama gitmek istercesine abime odamı işaret ettim. Giderken sanki sarı saçlı bir kız görmüştüm. Dikkatimi çekmişti. Bu.. Bu LUCY mi?!? Ona çok benziyor. Hayır, o olmamalı. Ama çok benziyor. Olduğum yerde kalakaldım. Abime onu işaret ettim. Sonra da fısıldadım.
-"Bu Lucy mi?"
-"Ona benziyor ama tam çıkaramadım. Belkide değildir. Sonuçta çoğu kez yanlış görebiliyoruz. Takma kafanı. O olsaydı tanırdım."
Sonra odaya gitmeye başladık. Ben hep ona bakıyordum. Lucy mi o gerçekten? Yok ya, niye olsun? Sonra birden.. Bana döndü ve gözlerimin içine baktı. Evet.. Bu Lucy'di. Bu benim gerçek sevgilimdi.
Bir dahaki bölümde görüşmek üzere!!

Unutulmaz Aşk (NaLu FT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin