İyi okumalar :)
Bu arada eğer hikayenin bir yerini beğenmiyorsanız lütfen söyleyin-Lucy-
Erza bunu dedikten sonra hemen sınıfa gittim. O ara parti hakkında aklıma bir soru geldi. Nerede yapacaktık? Hemen Juvia'ya sordum.
-"Juvia, partiyi nerede yapacağız?"
-"Juvia bilmiyor. Erza'ya soralım."
-"Tamam!"
Erza'nın yanına gittik. Soran Juvia'ydı.
-"Erza, nerede partiyi yapacağız?"
-"Hmm, nerede yapsak?" (Lucy)
-"LUCY'NİN EVİNDE!!"(Erza ve Juvia)
-"HAYIR! BENİM EVİM OLMAZ!! "
-"Ama senden başka nerede olacak ki?" (Juvia)
-" Erza? Senin evin olmaz mı? Lütfen benim evim olmasın!"
-"A-Ama benim evim daha y-"
-"Yalan söyleme, Erza! Senin evin bal gibi olur!"
-"Ama Lucy, senin evin tam parti evi gibi!"
-"Ama... Sonra toplayamıyorum. Ve siz de her yeri darmadağan ediyorsunuz. Sonra da herşeyi bana bırakıp-"
-"BİZ YAPARIZ! SEN MERAK ETME!!"(Erza ve Juvia)
-"İyi! Ama toplayacaksınız!"
-"Hai!"(Erza ve Juvia)
Neyse, bu kez de benim evimde olsun bakalım. Zil çalmıştı. Tam konuşmayı bitirdiğimizde. Gerçekten de çok şanslıyız!
Juvia ile giderken birden arkama baktım. Erza ile Jellal konuşuyorlardı. Onlar gerçekten çift gibiler. Tutamadım kendimi. Arkalarından seslendim.
-"Sizden çok iyi çift olur! Bu şansı kaçırmayın!!"
Erza kızarmıştı. Ben de sevinçle önüme döndüm.
~1 Saat Sonra~
Okul bitmişti. Eve gidiyordum. Erza ve Juvia ile beraber saat 20.00 olarak ayarlamıştık. Onun için herşeyimi hızlıca yapmak zorundaydım. İlk önce duş alıp saatime baktım: 18.30. Sonra notlarıma baktım. Sonra hemen evi toparladım. Bunların hepsini yaptığımda tekrar saatime baktım: 19.20. Daha çok vardı. Ben de kitap okudum. Kitap okumak çok ferahlatıcıydı, zaten öyle bir okudum ki kitabı yarılamışım. Yarın bitiririm nasıl olsa, deyip kitabı kapattım. Tekrar saate baktım: 19.50. Hemen pijamalarımı giydim, artık hazırdım. Tam saat 19.59'da Erza ve Juvia geldi. Tamam, artık saat söylemeyeceğim. Sustum!
-"Merhaba Lucy!"(Erza ve Juvia)
-"Merhaba Erza, Juvia!"
Juvia pijama giymek için yer arıyordu. Ona yerini gösterdim.
-"Juvia, giysi giyilecek yeri arıyorsan şurada." (Aklıma gelmedi adı :))
Erza da arıyordu galiba, hemen Juvia'nın arkasından gitti. Giyindiklerinden sonra biraz televizyon izledik. Karnım acıkmıştı. Hemen sordum.
-"Karnı acıkan var mı? Benim karnım çok acıktı da."
-"Ben. Juvia sen?"(Erza)
-"Juvia'nın da karnı acıktı. Pizza yiyelim!"
-"Aynen!!" (Erza ile ben, aynı anda)
Hemen pizzacıyı arayıp pizza istedim. Yarım saate geleceğini söyledi. Biz de ona kadar çiftleri konuştuk. Gray ve Juvia'ya gelmişti sıra.
-"Gray de Juvia'yı seviyor, Juvia da Gray'i. Bence bu konuyu konuşmayalım bile. Ortada gizli saklı yokki.(Erza)
-"Aynen!"
Böylece bunu da geçmiştik. Erza'ya gelmişti sıra.
-"Erza ve Jellal! Bence çok yakışıyorlar."
-"Juvia için de öyle!"
Erza kızarmıştı.
-"Hadi ama Erza, sen de biliyorsun bunu."
-"Çocuklar, ama beni seven biri daha vardı eskiden. Şimdi öldü. Hep Jellal'i seviyorum diye düşününce, bu da aklımdan çıkmıyor."
-"Ne zaman tanışmıştınız? Ne zaman öldü?"
-"Galiba 4-5. sınıflarda. 3. sınıfta tanışmıştık."
-"Jellal de tanıyor değil mi?"
-"Evet. O da çok üzülüyor. Ama elden ne gelir ki?"
-"Adı neydi?" Juvia da konuya girmişti.
-"Simon"
-"Neden öldü peki?"
-"Bir trafik kazasında öldü. Aslında o karşıdan karşıya geçerken bir araba yoktu ama sonradan hızlıca gelen bir araba görmüştük. Simon'a 'Dur, araba var. Gitme!' dediysek de nafile. Duymadı ve gözümüzün önünde...."
Erza'ya baktım. Ağlıyordu. Onu teselli etmeye çalıştım.
-"Hepsi benim yüzümden Lucy, hepsi!"
-"Tamam, hadi Lucy'e geçelim. Erza, sen de açılırsın. Tamam?"(Juvia)
-"Hayır. Benim hakkımda konuş-"
-"HAYIR!! Konuşacağız!!" (Erza ve Juvia)
-"T-tamam."
Bir dahaki bölümde görüşmek üzere.
Oy atmayı unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmaz Aşk (NaLu FT)
RomansaBirbirini unutan iki genç yakında birbirini görebilecek mi? Hiç bir şey imkansız değildir! Natsu.. Acaba beni hatırlıyor musun? Bir zamanlar birbirimize deli gibi aşık olduğumuzu.... Nalu Fanfiction'dur. Keyifli okumanız ve sıkılmamanız dileğiyle! ...