Yeni bölümle karşınızdayım! Sizlerden "Yeni bölüm ne zaman gelecek?" dediğinizi duyar gibiyim. Aslında dün ya da daha önceki gün yazacaktım ama zaman olmadı. Neyse, yeni bölüm geldi ya, gerisi boş :DD
Keyifli okumalar!~2 Gün Sonra (İtalya'ya Gidiş)~
-Lucy-
-"Herşeyinizi hazırladınız mı? Bakın gidiyoruz sonra "Unuttum." demeyin.."
Bu öğretmen de herşeyi sıkı tedbire alıyor be. Biz artık büyüdük, unutamayız zaten. Neyse, İtalya'ya gidiyoruz, oh be 1 hafta kurtulacağım şu sınavlardan, düşüncelerimden. Sadece geziyi düşün Lucy. Sadece..
Natsu'yu unut. Natsu artık yok oldu. Gitti. O seni terk etti. Artık onu düşünme.
Artık kararlarımda çok netim. Şu iki gün süresince epey düşündüm. Ve karar verdim. Artık Natsu'yu unutacağım.
Sevgili olarak... Şu an düşünmüyorum. Çünkü çevremde kimse yok! Neyse.. Bunu düşünmeyelim.
Sırayla vapura gidiyoruz. Sıra bana geliyor. Sanki o an herşey çok yavaş geçiyor. Kartımı alıyorum, görevli bana bir şeyler söylüyor ve içeri giriyorum.. Sanki bundan sonrası hayatımı değiştirecekmiş gibi geliyor bana. Sonra odama geçiyorum, odamda iki kişi duruyor: Juvia ve Erza. Neden Levy yok, diye düşünüyorum sonra ise aklıma geliyor. Levy bir sıkıntıdan dolayı gelemeyecekti. Doğru. Bavulumu koyuyorum, sonra ise duş alıyorum. Çok yavaş geçiyor, sanki bayılıyormuşum gibi..
~Yarım Saat Sonra~
Üstüme rahat bir şeyler giyip vapurun güvertesine geçiyorum. Erza ile Juvia da yanımdaydı o sıra. Vapur kalkıyor. Ver elini İtalya!
Ben de denizi izliyorum. Çok güzel, narin. Erza ve Juvia ile biraz konuşuyoruz. Ordan burdan.
Yemek vakti gelmişti ben daldığımda. Juvia ve Erza beni çağırıyorlardı. Saate baktım. Yaklaşık bi 1-2 saat geçmişti vapura gelişimizden bu yana. Yemeğimi yedim, ve tekrar Erza ve Juvia ile güverteye geçtik. Tam geçerken, tekrar yavaşladı bütün herşey. Birden.. Birden sakura saçlı, başka biriyle konuşan birini gördüm. Dikkatimi çekti, sanki bir yerden tanıyormuşum gibi. Dur! O... O N-Natsu d-değil m-mi!??!
Dikkatlice baktım. Çok yavaş ilerlediği için bakmam kolaylaştı. Evet oydu. Çok şaşırmıştım. (YN: Medya, pek benzemese de)
Gerçekten o muydu? Oydu, benim sevgilim. Oydu değil mi? Birden dengemin kaybolduğunu hissettim. Bayılıyorum kesin. Zaten çok şaşırmıştım. Ve.. Sonrası karanlık. Galiba bayılmıştım.
Yani.. Ben o sevdiğim, unutamadığım, değer verdiğim kişiyi.. Burada mı görmüştüm? Hayatımı bu mu değiştirecekti?Bugünlük bu kadar! Bir dahaki bölümde görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmaz Aşk (NaLu FT)
RomansaBirbirini unutan iki genç yakında birbirini görebilecek mi? Hiç bir şey imkansız değildir! Natsu.. Acaba beni hatırlıyor musun? Bir zamanlar birbirimize deli gibi aşık olduğumuzu.... Nalu Fanfiction'dur. Keyifli okumanız ve sıkılmamanız dileğiyle! ...