Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın ;)
İyi okumalar!-Lucy-
Okula gelmiştik. Yine aynı şeydi, şamatalar falan filan. Yerime oturdum ve öğretmeni beklemeye başladım. Yine herkes benim peşimdeydi. En dikkatimi çeken Gray'di. Çünkü bir de onun arkasından onu çekiştiren Juvia vardı. Yine aynı şeyler.
Gray'i de çok seviyo bu kız.. Çocuk bana sadece ödevleri ve notları soruyordu, bunda bir şey yoktu. Ama o her zaman bana "AŞK RAKİBİ!!" deyip duruyordu.
En sevmediğim kız ise Lisanna'ydı. Herkese yavşayan bir tip. Saçlarından da herkes onu kutup ayısına benzetir. Ama şu ana kadar hiç bir erkek onu sevmemiştir. Tabi bundan sonra kim severse..
Onun da bir ablası var. Mirajane. Hiç ona benzemiyor, yani çok iyi bir kız. Onunla kıyasla, çabuk kaynaşıyorsun. Ben onu çok sevmiştim.
Sonra bizim sınıftan.. Bana aşık olan bir kişi var, kendisini zaten çok belli ediyor. Onun adını tam bilmiyorum, sarı saçlı bir çocuk. Hiç sevmiyorum onu. Benim tipim değil zaten.
Haa, bir de Mirajane'in sınıfında Erza varmış. O da çok iyi biriymiş, onu da tanıyorum. Kızıl saçlı biri. Bir o kadar da ciddi. Galiba onun sınıfındakiler kötü bir şey yaptığında başları belada oluyormuş. Gray bile, Erza ile aynı sınıfta olmamamıza karşın, kötü bir şey yaptığında çok kötü oluyormuş. Yani ondan korkulur.
Tam bunları düşünürken öğretmen geldi. Çıkışta öğretmene yeni gelen öğrencinin kim olduğunu soracaktım. Neyseki zil çaldı da sorabildim.
-"Daha gelen kişi hakkında hiç bir şey bilmiyoruz."
-"Hangi sınıfta olacağı bile mi bilinmiyor?" (Levy)
-"Hmm, onu biliyoruz. Bu sınıfa gelecek. Zaten kim olduğunu haftaya öğreneceğiz onun için sizi bilgilendiririm."
-"Tamam!" (Levy ile ikimiz, aynı anda)
Acaba kimdi gelen? Yoksa..
.
..
...
Natsu muydu?
Ama o olamazdı. Değil mi? O beni bırakıp gitmeden önce düşünebilirdim ama..
Bu kadar da rastlantı olabilir miydi?Neyse, okul bitmişti. Eve gidiyordum. Kafamda soru baloncuklarıyla. Acaba gelen erkek Natsu muydu? Hayır, o değildi. Ama ya oysa?
Evet, bu bölümü de böyle bitirdim :)
İnşallah beğenmişsinizdir ;)
Bir dahaki bölümde görüşürüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmaz Aşk (NaLu FT)
RomanceBirbirini unutan iki genç yakında birbirini görebilecek mi? Hiç bir şey imkansız değildir! Natsu.. Acaba beni hatırlıyor musun? Bir zamanlar birbirimize deli gibi aşık olduğumuzu.... Nalu Fanfiction'dur. Keyifli okumanız ve sıkılmamanız dileğiyle! ...