Bu aralar coşuyom be! Bölüm yazasım geliyo! Ben de yazıyom.
Bu arada önceki bölümde yorum hiç yoktu. Üzüldüm açıkcası :(
Çünkü sizin yorumlarınızı okumak hoşuma gidiyor :)
Neyse, iyi okumalar!
-Natsu-
-"Bunu bizim sınıftaki Lisanna mı yaptı!?!" (Juvia)
-"O sizin sınıfta mı?"
-"Evet! Biz Lucy'le aynı sınıftayız. Onun için Lisanna'yı tanıyoruz."
Çok şaşırmıştım. Lisanna'nın orada olması beni etkilemişti açıkcası. Dur biraz..
-"Siz bu geziyi okulca mı yaptınız?"
-"Evet! Ne olmuş ki?"
-"Lisanna burada mı peki?"
-"Hmm. O ne demişti Erza? Hatırlıyor musun?"
-"Bilmem.."
Çok üzülmüştüm. Keşke bilebilselerdi.
-"Yoktu.."
Bunu mavi saçlı ya da kızıl saçlı kızlar dememişlerdi. Sesin geldiği yöne doğru baktım.
Bu.. Bu L-Lucy idi. Bize yavaşça geliyordu. (YN:Aynı 264. Bölümdeki gibi oldu. Hani Zeref gelmişti ya işte onun gibi)
-"L-Lucy?"
-"Huh? Merhaba, Natsu. Burada olduğuna şaşırdım doğrusu. Şimdi sevgililerine olman gerekmez miydi?!"
-"Bak Lucy. Bundan sonra beni affeder misin bilmiyorum ama sana şunları söyleyeceğim: Ben şu ana kadar biz ayrıldıktan sonra hiç sevgilim olmadı. İnanmayabilirsin, ama yine de bilmeni istiyorum. Ben sana kavu-"
-"Ben sana kavuşana kadar naptım biliyor musun? Her yeri araştırdım, günlerce depresyondaydım, ağlıyordum. Biliyor musun ne acılar çektiğimi? Hep aradım seni, sonra vazgeçtim. Çünkü bulamıyordum seni. Sonra olmayacak, dedim ve vazgeçtim."
Lucy'e baktım. Ağlıyordu. Ona sarılmak isterdim. Onu sarsmak, onu öpmek isterdim.
Ama yapamazdım. Bana güvenmiyordu çünkü. Belkide artık beni sevmiyordu.
Belkide.. Belkide..Belkide artık benden intikam almaya çalışıyordu.
Bu bölümü kısa yazdım üzgünüm, yarın okul var diye.
Bir dahaki bölüm haftaya gelebilir.
Neyse, bir dahaki bölüme görüşürüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmaz Aşk (NaLu FT)
RomanceBirbirini unutan iki genç yakında birbirini görebilecek mi? Hiç bir şey imkansız değildir! Natsu.. Acaba beni hatırlıyor musun? Bir zamanlar birbirimize deli gibi aşık olduğumuzu.... Nalu Fanfiction'dur. Keyifli okumanız ve sıkılmamanız dileğiyle! ...