Bölüm 8 - Damga

39 1 0
                                    

(1 hafta sonra)

Artık hiç bir şeyi umursamadığım günlerdeydim. Nerde içtiğimi hangi evde sabahladığımı hatta ve hatta sarhoş muyum yoksa normal mi onu bile anlayamıyorum artık.

Durumum kötüydü son bir kaç gündür Sevcan'la beraber kalmalıydım. Eğer eve gitseydim kendi kendime kafayı sıyırırdım.

Sevcan'la sokağa çıktık. Önümüzden bi araba geçti Audi TT çok pahalı olduğu adından bile belliydi. Arabada daha önce benimle beraber içen ve içmek isteyen biri vardı. Cengiz..

(Cengiz le içtiğimiz gün/özet)

Otobanda arabayı park ettik köşeye. Yolun kaldırımındaki tepeye çıktık. Manzara güzel diye burada içecektik. Cihat Sevcan'a, Cengiz'de bana eşlik edecekti.

Bardaklara istanblue votka doldurup içmeye başladık.

Ya abi 26 yaşında adamsın 2 bardakta sorhoş oluyorsun. Komik. Cengiz 2 bardakla sorhoş iken ben daha 5. Bardağa yeni geçiyordum. Cihat'a acil bir telefon gelince gitmek zorunda kaldık.

Bi arkadaş bizi arabayla almaya geldi. Cihat ile Sevcan arkaya oturdu. Bende Cengiz'le öne oturdum. Cengiz kollarıyla beni sarmalamıştı bile. İçimden ne bu samimiyet derken sarhoş olduğu aklıma geldi. Bende bozuntuya vermedim. Bizim sokağa gelince ben tam kapıyı açacaktım ki kolumdan tuttu.

"Ne oldu Cengiz?"

"Yaklaş bi." dedi. Yavaşça yaklaştım. Yanağımdan öptü. "Mesaj atıcam sana" demesiyle bende arabadan indim.

(ŞİMDİKİ ZAMAN)

Cengiz içelim içelim diye tutturuyordu. Sevcan kabul etti. Ben arkaya geçtim. Arka fazla sıkışık olduğu için uzanmak zorunda kaldım. Sevcan Cengiz'in yanına sıkışmıştı.

Florya sahile gitmiştik hava karanlık değildi her yerde insanlar vardı. Çimenliğe oturup içmeye başladık. Kafamın güzelliğinden olsa gerek Cengiz'in telefonunu alıp kurcalamaya başladım. Sevcan'da yanlış anlayıp

"Bıraksana çocuğun telefonunu sevgilisi misin kızım nesin?" dedi.

Cengiz'de bu yüzden bana sırıtıp duruyordu. İçip içip iyice kafamı güzelleştirdim.

Sonra kalkıp arabaya yürümeye başladık. Ayakta duramıyordum Cengiz'in koluna girdim. O benden daha beterdi, Sevcan'ın koluna girmiş. Bizim Sevcan çok içmez iyikide içmiyor.

Arabaya bindik. Ben arka taraftaydım yine, kafam mal gibi. Sevcan "ben bi düğüne gidicem siz Evrim'le takılırsınız, düğün bitince Evrim'i bana getirirsiniz anlaştık mı?"

Ben Cengiz'lerle kalırsam daha çok içeriz sanıyordum. O düşünceyle ve Sevcan kefil olduğu için Cengiz'le beraber kaldım.

Semtin bi yerinde indik. Bi yere gidip arkadaşı bekliycez dedi. Beni bi arsaya götürdü. Duvara doğru beni aniden itti. Ve dudaklarıma yapıştı onu sert bi şekilde itikledim.

Bırakması için direndim. "Bırak yoksa bağırırım." dedim.

Benden bıkmış olacak ki Sevcan'ı aramaya başladı. Sevcan düğün salonunda olduğu için duymuyordu. Ben bi an için çevreye bakındım. "Nerdeyiz biz?" dedim.

O sırada belime yapışıp elini vajinal bölgeme dokundurdu. Bundan zevk alıp benim ona vermemi istiyordu. Fakat ben böyle şeylerden zevk almıyorum.

Onu itip caddeye doğru yürüdüm. Oda mecburen beni takip etti. Sevcan'ı aramaya çalışıyordum. Cengiz'in ve benim şarjlarımız bitmişti. Cengiz beni hiç tınlamıyor taksi bulup bi an önce beni göndermek istiyordu.

Alkol'ün Kız TonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin