Bu ne güzel ne hoş bir tesadüf, bu oydu yarı ıslak saçlı, yağmurda gördüğü o kız Kathy, bu okulun öğrencilerinden değildi üzerinde ki forma dan apaçık belliydi peki bura da ne işi vardı. Birkaç dakikanın ardından Buse'nin geldiğini görür. Beraber birer içecek alıp masaya otururlar. Murat, onu seyrederken bir öğrencinin gelmesiyle irkilir...
Kathy onu kaçırmıştı. Etkilenmişti dans eden uzun bukleli saçları ve burnundan kıl aldırmayan havası ile etkilenmişti Murat... Her öğle arasında eve giden Murat artık vaktinin tamamını okulda geçirmeye başlamıştı. Kathy onu bir daha görme arzusu ile belki ihtimali ile...
Murat bu duygusunu bastırmalıydı fakat bunun önüne geçemiyordu, oysa evli ve çocuğu olan bir adamdı, böyle hissetmesi normal karşılanmazdı etik olarak yanlıştı bunun bilincindeydi ama en azından ismini bilmek istiyordu, kimdi kız?
...
Cumaydı Murat o gün yine öğle arasında okulda kalmıştı ve gözlerini kapıya yöneltmiş oturduğu yerden onun gelmesini bekliyordu ve işte nihayet geliyordu tam bir haftadır onu izledi her öğle arası buraya geliyordu Buse'yle oturuyorlar ve bir şeyler yiyip içiyorlardı. Kathy'yi izlemişti, halini, tavrını, duruşunu onda en çok dikkatini çeken gülümsemesi olmuştu Kathy o kadar çok gülümsüyordu ki Murat bir hayranlıkla onu izliyordu...
Öylesine şen öylesine mutlu biriydi ki diye düşündü burnundan kıl aldırmayan bir havası vardı bir de dik başlı gibi görünen, atarlı bir yanı, tüm bunlar izlenimleriydi elbette onu tanımak istiyordu ama önce onunla tanışmalıydı.
Yerinden kalktı ve Buseyle oturdukları masaya doğru yürüdü.
-Buse afiyet olsun,
-tşk ederim hocam buyurun sizde gelmez misiniz, sohbet ederiz hem
(Murat öğrencilerine karşı hep sıcaktı, oturup sohbet ederler, dertleşirler, maç yaparlar, çay kahve bazen yemek ısmarlarlar... Kısaca Murat hiç hoca gibi olmamıştır sınıf haricinde, otoriter olmasına karşı sınıf dışında hep daha fazla sıcakkanlıdır.)
-arkadaşın la sohbetinizi bölmeyeyim.
-estağfurullah hocam Kathy arkadaşım hatta çocukluktan arkadaşım sonra da sohbet edebiliriz
-peki öyleyse
Buse en yakın arkadaşı Kathy'yi Murat hocayla tanıştırır. Kathy küçük bir gülümseyişle tanıştıklarına memnun olduğunu anlatır. Kathy pek konuşmaz, Murat hoca ve Buse derslerden konuşurlar biraz Kathy onları dinler ve bir iki dakika sonra
-Buse çıkışta görüşürüz benim artık gitmem gerek
-tamam, canım görüşürüz
-sizinle de tanıştığıma memnun oldum, der ve oradan ayrılır. Murat ise Buse'ye Kathy'yi sorar.
-çocukluk arkadaşım dedin, beraber mi büyüdünüz
-evet, beraber büyüdük, beraber okuduk, beraber paylaştık, beraber ağladık, güldük ve beraber aynı şehirde yaşlanacağız...
-ne güzel kardeş gibi
-evet, öyle bakmayın biraz dik başlı durur yani dışardan ama tanıyınca öyle olmadığı anlaşılır hep,
-ne güzel her gün buraya mı geliyor peki
-evet arada ben gidiyorum bir sokak arkamızdaki okulda okuyor oda
-daha sık göreceğiz arkadaşını o zaman
-yani geldiği sürece evet, sorun olmaz değil mi?
-hayır tabi
Kathy , artık ismini biliyordur ve onu tanımak istiyordur...
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN GÜZEL RÜYA(tamamlandı)
Teen FictionBir adamı sevdim uzak olan, deli olduğunu düşündüğüm, engeller yığdırdığım, çoğaldığım kadar eksildiğim kimi zaman yoksullaştığım. Tuz etkisi yarattı hem şeker. Sevdiği için onu suçladığım bir adamı sevdim, sevmeyi bilmeyen bir kadını sevdiği için...