KATHY İÇİN AŞK VAKTİ...

7 0 0
                                    


KATHY İÇİN AŞK VAKTİ...

Akşamki konuşmadan sonra bu sabah büyük bir keyifle kalkan Kathy için aşk vaktidir. Bill onu heyecanlandırıyordu, onu merak ediyordu, anlamsız gülümseme nedeni olmuştu, iştahını kesmişti en önemlisi olduğundan daha çok saçmalar hale gelmişti. Bunu ilk olarak Murat'ta söyler. nasıl mı? koridorda karşılaşan Kathy ve Murat günaydınların ardından Murat'ın dikkati çeken bir şey olmuştur. Kathy'ye neler olduğunu sorar Kathy yalnızca gülümser ver yürümeye başlar bir iki adım sonrası "âşık oldum" der...

Akşam Bill'le konuşacaktır ona karşı olan duvarlarını biraz olsun yıkacaktır...

Beklediği o an gelmiştir bilgisayarının başına geçip Bill'i beklemeye başlar dakikalar ilerledikçe içi içene sığmaz ama her zamanki saattin üstünden dört saat geçmiştir ve Bill o akşam gelmemiştir. Kathy endişelenir, merak eder neden gelmemişti aklına hemen verdiği numara gelir, arar ama telefonu kapalıdır. İyice endişelenir Kathy ne olmuş olabilirdi. Tamam sakin olmalıydı işi çıkmış olabilirdi, telefonunda şarjı bitmiştir diyerek o gece uyur. Sabah Deniz'in geldiğini görür. Annesini getirmişti beraber çıkalım mı? diye sordu. Kathy de olur dedi konuşmayı istediği şeyler vardı. Hemen hazırlanıp dışarı çıkar yürümeye başlarlar...

Her şeyin en başından beri içinde olan Denize "âşık oldum" der. Deniz bunu ilk algılayamaz yani şaka mıydı diye düşünür. Kathy tekrar aynı cümleyi kurar "âşık oldum" der.


EN GÜZEL RÜYA(tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin