Kathy eve dönmek için bindiği otobüsün kalkmasını beklerken Bill'i görür. Onunla konuşması gerekti , ona ya her şeyi anlatmalıydı ya da onu kendinden , bir hayali kuramayacak kadar uzaklaştırmalıydı. Kathy yanına gittiğinde, Bill buna pek memnun olmaz yada bunu Kathy 'ye hissettiremez. Bill kırgındı belki de Kathy'ye ona bakıp "ben bir başkasını sevdim seni sevemem" dedi. Bill yaşadığı sancının aynısını Kathy'nin de yaşamasını mı istemişti yoksa hissettiği gerçek duyguları mıydı?
Oysa ona yaklaştığında gözlerine baktığında bir yalanı söylemek istemiyorken Bill'in sözlerine karşı şimdi onu kendinden soğutabilirdi. Bir adım daha yaklaştı Kathy , Bill o an Kathy'nin adımına karşılık o da bir adım attı ve Kathy'nin belini sardı. Dudağına küçük bir öpücük kondurdu.
Kathy bunu istememişti ama Bill'in nefesini hissetmek güzeldi onun için ... biraz yürüdüler bir bankın üstüne oturdular, yağmur yağıyordu. Kathy üşüdüğünü hissediyordu Bill onu sımsıcak sarmıştı ama Kathy üşüyordu bedeni dışında ruhu da üşüyordu...
Kathy, Bill'in ona yaklaşmasına karşı koymuyordu aksine Bill'e eşlik ediyordu. O an kendine bile inanamayan Kathy içinde nefesinin durduğunu zanneder. Bill ona öylesine aşıktır ki , onu öpmeyi , ona böylesi sımsıkı sarılmayı elbelte istiyordu ama Kathy o gün hiç olmayan bir Kathy'ye bürünmüştü. İçindeki sancıya rağmen Bill'e onu yakınlaşmasından dolayı ters çıkışmamıştı. Bill'in olmayan sözlerinin içinde artık sıradan bir yeri olacaktı, asla bir daha eskisi gibi olmayacak.
İlk kez o gün yaralamıştı Kathy, Bill'in ona dokunmasıyla, içindeki fırtınayı o an ne çok bilmeyi isterdi oysa ki. Kathy o hayatının belki de diğer bir taraftan en güzel şeyini yapmıştı, ilk aşık olduğu adamı öperek, bir başkasına ait olmadan, bir başkasını öpmeden belki de bu tadı bir daha hiç yaşayamayacaktı, hayatının en zor sınavını veriyordu. Tek bir pişmanlığına yer vermeden. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN GÜZEL RÜYA(tamamlandı)
Teen FictionBir adamı sevdim uzak olan, deli olduğunu düşündüğüm, engeller yığdırdığım, çoğaldığım kadar eksildiğim kimi zaman yoksullaştığım. Tuz etkisi yarattı hem şeker. Sevdiği için onu suçladığım bir adamı sevdim, sevmeyi bilmeyen bir kadını sevdiği için...