Bill onu yok saymayı bir türlü becerememiştir, onunla yeniden bir aşk umudu olmadığını bilse de ona bir mucize borcu vardır. Bazen gel git ler le Bill'in aklını karıştırmış ta olabilir. Oysa gelgitlerin birçok sebebi vardır, canı çok yanmıştır, kırgındır ve bunu bir tek Bill'e giderebilirdi.
Bill'i hayatına aldığında kabul ettiği yazma işi vardır bir de ona umut olan, umut diyorum çünkü Kathy ilk ödülünü aldığında aldığı çeki bir hastane odasında ki çocuğa vermişti. Lösev hastası olan Güneş'e . Murat sayesinde Güneş , Kathy'ye sık sık durumunu anlattı, Kathy ailesiyle tanıştı...
Aldığı her kazancı Güneş gibi olan çocuklar için kullandı. Ne zaman yazmayı bırakmayı istese Güneş geldi aklına, Kathy bu işe Bill'e başlamıştı ve ona ihtiyaç duydu çoğu zaman tek bir kelimesine Bill'in bir çok kez aklını karıştırdı belki de ama Kathy asla yeniden birlikte olmak için ona yazmadı, aksine Kathy,Bill'in kalbini kırarken bir çok mucizenin yaşamasına biraz olsun katkıda bulundu, bunu her ne kadar bilmese de Bill'e başardı. Çünkü her yazıyı Bill'e konuşmasından sonra kaleme aldı...
Bill'e kırgın. Ona hala gözleri kapalı sırtını dönebileceğini biliyor ama kırgınlığını o içindeki bilmediği duyguyu bir kenara atamıyor...
Onu ilk kalbinden yakaladı mutluluk aşıladı, ikinci kez yine kalbinden yakaladı onu hasta etti, üçüncü kez yine kalbinden yakaladı ve bir mucize yarattı...
Bill onunla arasına her ne kadar duvarlar örmüş olsa da onu bir mucize olacak kadar çok sevdi...
Bir çok kez ona gitmeyi istedi, sımsıcak bir sarılmak için, onu hissetmek için,...
Kathy bir çok kez Bill'e kendiyle ilgili yalanlar söyledi, onu kırıp durmak yerine yine kırdı yine kırdı....
Kathy o bir tek Bill'i istemişti oysaki o haricinde her kes yanı başındaydı...
Kathy gitmeyi istediği okulu kalp rahatsızlığından dolayı kazanmasına rağmen gitmedi, ailesinin tepkisini alsa da...
Bill onu sevmesine rağmen birçok kez kendinden uzağa bıraktı onu, yaklaşmasına izin vermedi, veremezdi...
Böyle birini nasıl sevdi diye birçok kez Bill'i suçladı, bütün yaşananlara rağmen Kathy'ye "seni seviyorum" demesi. İki ayrı yerde ama aynı rüya...
Ve son en sevdiği şeyi yazmayı bıraktı, artık Bill yoktu ve onsuz ruhu donmuş hissediyordu...
...
,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN GÜZEL RÜYA(tamamlandı)
Teen FictionBir adamı sevdim uzak olan, deli olduğunu düşündüğüm, engeller yığdırdığım, çoğaldığım kadar eksildiğim kimi zaman yoksullaştığım. Tuz etkisi yarattı hem şeker. Sevdiği için onu suçladığım bir adamı sevdim, sevmeyi bilmeyen bir kadını sevdiği için...