VE BEKLENEN GÜN KATHY HASTANEDE

2 0 0
                                    


VE BEKLENEN GÜN KATHY HASTANEDE

En büyük destekçileri, kuzeni eşiyle birlikte, en yakın arkadaşı, Hasan ve nişanlısı Merve. Kathy'ye en büyük morali verenler, bu durumdan haberdar olanlar...

Kathy içindeki korkuyu bir türlü atamıyordu, iyi hissetmeyi istiyordu ama bunu bir türlü beceremiyordu, huzursuzdu en çok ta ailesi ya kaybederse... Düşünmemeliydi her yeni düşünce çıldırtacak gibiydi.

Kalbinde aşk vardı, kaybedemezdi aşk ona zarar vermezdi veremezdi, vermemeydi... Ve işte o an gelmişti Kathy hüzün olan gözelerini saklayamasa da yüzünde kocaman bir gülümseyişe girdi odaya ve işte Kathy'nin dilinden o anlar;

"soğuk buz duvarları vardı, ellerimin terlemesine rağmen üşüyordum. Beni bir odaya aldılar her yer yemyeşildi, az önceki buz duvarları olan yer den çok farklıydı, ürperticiydi, buz duvarları yoktu az öncekinin aksine burada her şey yeşile bezenmişti, cihazlar dışında. Duvarların uçuk renkleri yeşilin tonlarını almış gibiydi. Bir hemşire bana eğilip hazır mısın, diye sordu. Şaşkınlığımla neye hazır mıyım diye sormuşum. Sonrası hatırladığım tek şey vardı. Bir denizin ortasındaydım geceydi iskeleye gitmek için her yüzüşümde sanki daha uzağa yüzüyordum, yorulmuştum kendimi bıraksam boğulacaktım biraz daha diyordum ama gücüm de bitmek üzereydi buraya kadardı diye düşündüğüm an o geldi Bill, belimi sardı kollarıyla nefes nefeseydi yüzüme vuruyordu nefesinin buğusu ilk kez ona bu kadar yakındım kızgındı bakışları nereye diyordu, onu anlayamadım yanındaydım oysa neden bunu bana söylüyordu. Sımsıcak baktı bana eridiğimi hissettim o an ve birden belimi saran kolları beni bıraktı, seni bekliyorum diyerek "

Kathy ameliyat esnasında kalbi durmuştu onu hasta eden kalbinde ki Bill onu mucizeyi yaşatan da Bill. Kathy kalbi Bill'i onaylamıştı. Bunu uyandığında doktoruna anlatır o da kalbinin durduğu esnada hayatla arasındaki bağın o rüya olduğunu söyler. Yani ne Bill gelmiştir, ne de deniz vardır. ..


EN GÜZEL RÜYA(tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin