Deniz'in duymak istediği en son şeydi bu hayır buna izin vermezdi Kathy'ye bunun imkansız olduğunu söyler , Kathy, Denizin tavrına anlam veremez . Deniz se açıkça Kathy 'yi tehdit eder. Onu ne çok sevdiğinden Bill'in onu hakketmediğinden. Kathy Denizin cümlelerine aldırmaz ama öyle bir şey söyler ki Kathy için bu ölüm gibidir.
Bütün dengeler alt üst olur , her şey tepe ters olmuştur Kathy tam her şeyi yoluna koyacak ve mutluluğu bulacakken bu neydi şimdi.
Bill'in bunu bilip bilmediğini sordu. Kathy cevap vermedi. Deniz'se soruyu tekrar yöneltti , bunu yapamazdı Denizden korkmuyordu. Peki ama ya yaparsa yo hayır Deniz bu kadar kötü olmaz diye düşünür.
Bill'i düşünmeliydi anlaşılan tek bir çare kalıyordu mesafeleri yok saymak ve ona gitmek Deniz Kathy 'nin sevgisinin daha çok ortaya çıkmasını sağlamış gibiydi. Artık bundan böyle Bill'le arasında her şey net olacaktı. Bunun için hafta sonu için bilet alır. Ailesine teyzesinde kalacağını söyler. ..
Hafta sonu geldiğinde heyecanla evden çıkan Kathy'yi tatsız bir sürpriz beklemektedir. Deniz onu kolundan tutup arabaya oturtur ardından Kathy'ye açıkça tehdit eder elinde bir doz uyuşturucu bulunan Deniz bunu Kathy'ye gösterir. Eğer bugün o otobüse binerse Bill'e olacaklardan bahseder. Kathy ise Denizin boş korkutmalarına gelmez tam kapıyı açık çıkacakken bileğini kavrayıp ona bir video seyrettirir. Ama bu Bill'dir peki nasıl Deniz gerçekten bunu yapabilirdi onu bulmuştu ve Kathy ona gitmeden o elindeki zehri Bill'in kanına karıştırabilirdi. Yo hayır Kathy bunu yapamazdı bu korkunçtu suların durulmasını beklemeyi istedi, zaman nasılsa onu Bill'e götürecekti. Bill'i düşünmeliydi ona bu kötülüğü yapamazdı her şeyin başında...
Deniz her yeni gün kendini kaybeder Kathy'ye karşı Kathy ondan uzak durdukça ona her yeni gün başka tehditler savurur bir çocuğunu duymaz Kathy...
Yine bir akşamüstü okul çıkışı Kathy'yi bekleyen Deniz kulağına eğilerek onunla gelmesini söyler , Kathy'nin gelmeyeceğini bildiği için "Bill'i düşün" der. Kathy işte en zayıf yeri kalbi istemese de Denizle biraz yürür, bu arada telefonuyla kuzenini arar, Denize çaktırmadan. Kathy Denizle yalnız kalmayı istemiyordur, Deniz artık o eski tanıdığı arkadaşı değildi içindeki huzursuzluğunu da bir türlü geçmiyordu. Arabaya binip Kathy'yi daha önce hiç gelmediği bir yere getirir. Kathy soğuk kanlılığını korur, ondan korksa da bunu asla belli etmez , telefonuyla bir taraftan kuzenine yerini bildirir. Arabadan inip yürümeye başlarlar bu arada Deniz de Kathy'ye aşkını anlatmaya başlar, nasıl olduğunu, ne zaman olduğunu, ne kadar çok sevdiğini Kathy birkaç dakikanın ardından dayanamayıp "yeter diyerek" Denizin bu anlamsız cümlelerini bitirmesini ister.
Deniz gözleri küçülür, adımlarını Kathy'ye doğru atar, Kathy ilk kez Denizden korkar Deniz her adımda Kathy'ye daha çok yaklaşır, Kathy'nin bileğini kavrar, gözlerine bakar ve "benimsin, bir tek benimsin" der. Kathy onu kendinden iter ama Deniz bu hamleden pek hoşlanmamıştır. Bileklerini yeniden kavrayan Deniz ilk kez Kathy'nin canını yakmıştır bileği acıyan Kathy, Denize bileğini bırakmasını söylüyordu. Tam vaktinde gelen kuzen Kathy'yi o halde görünce gözü döner Deniz'e bir iki yumruk geçirir ve tehdit savurur onu bir daha Kathy'nin yanında görmek istemediğini söyler. kuzeni Kathy'ye iyi olup olmadığını sorar, neyse ki sadece sağ bileğinde hafif kızarıklıklar vardı...
...
a
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN GÜZEL RÜYA(tamamlandı)
Teen FictionBir adamı sevdim uzak olan, deli olduğunu düşündüğüm, engeller yığdırdığım, çoğaldığım kadar eksildiğim kimi zaman yoksullaştığım. Tuz etkisi yarattı hem şeker. Sevdiği için onu suçladığım bir adamı sevdim, sevmeyi bilmeyen bir kadını sevdiği için...