Kathy'nin gözünden işte o an;
"heyecanlıydım hiç olmadığım kadar bu iğrenç bir duyguydu ama tahmin edilemeyecek kadar gurur vericide bir durumdu. En büyük destekçim Murat hocaydı, Mehmet hoca da buradaydı oda bana destek olanlar içindeydi oysa bu başarımın ardındaki diğer yanım yanımda değildi, en güzel rüyam mesafelerin ucundaydı onunla paylaşmayı isterdim bu ilk anı ama şu an tek başımaydım ve dizlerim titriyordu, her ne kadar belli etmemeye çalışamda bu böyleydi. Tebrik cümlelerinden sonra ödülüm olan çeki uzattılar, teşekkür edip ödülümü aldığımda kalbim durdu sanmıştım ki Murat hocaya takılı gözlerim ön saflardan yüzü yabancı olmayan birine daha takılmıştı. Bu oydu bana ilk kalem tutmayı öğreten ve iğrenç iftirayı atan evet oydu , bana bakıyordu donmuş gibiydi. Bütün bir salonu bomboş görüyordum gözlerim bir tek ona takılı kalmıştı , alkış sesleriyle kendime geldim ve sahneden indim. Murat ve Mehmet hocanın yanına koştum ama gözlerim bir yandan onu izliyordu. beni tekrar tebrik edip sımsıcak sarıldıktan sonra yürümeye başladım, beklememe gerek kalmamıştı iki yıl önceki iftiranın cevabını şimdi verebilirdim. Uzun uzun ona baktım bana bakan gözleri bir anda yere eğildi, pişmanlığını görmek hiçte zor olmamıştı. Başını kaldırmasını istedim usulca berbat bir halde kaldırdı ve ona elimle bütün bir salonu ve elimdeki başarının çekini büyük bir gururla gösterirken, haklıydınız hem de çok haklıydınız ben eşimi hayat arkadaşımı buldum elimdeki çek benim eşim ve bütün bu salondakiler sizde dahil şahitlerimsiniz, dedim ve yüzündeki o ifade anlatılmaya değmeyecek kadar mahcup görünüyordu. Arkamı döndüm ve yürüdüm. Bugün benim için aldığım ödül den daha değerli bir şeyi kazanmıştım bana atılan iftirayı şimdi gerçek kılmıştım onunda şahitliğini yaptığı..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN GÜZEL RÜYA(tamamlandı)
Teen FictionBir adamı sevdim uzak olan, deli olduğunu düşündüğüm, engeller yığdırdığım, çoğaldığım kadar eksildiğim kimi zaman yoksullaştığım. Tuz etkisi yarattı hem şeker. Sevdiği için onu suçladığım bir adamı sevdim, sevmeyi bilmeyen bir kadını sevdiği için...