Eric

62 9 2
                                    

Ma pregateam sa ies pe usa,cand,intra un baiat frumos,inalt,cu ohi albastri,perfect!.
-Hei.-vad ca si vorbeste.
-Um..Hei.
-O caut pe Miriam.Este?-si ma intorc la Miriam si o chem langa noi.
-Sigur.Miriam,vino putin.
-Cand il vede pe baiat incepe sa zambeasca.Se duce la el si il saruta,si il ia in brate.Eu,stanjenita,incep sa tusesc fals ca sa-i despart.Ei se uita la mine stanjeniti.
-Scuze.Doar ca mi-a fost dor de el.-spune Miriam zambind.
-Mda,eu nu il cunosc.
-Ohh.pai,Nicole,el este Eric.Eric,ea este Nicole.
-Incantat.-spunem amandoi in acelasi timp.
-Si,ce faci aici,iubitule?-il intreaba Mira mieros.
-Am venit sa te vad,mi-era dor de tine.-ii spune;si o saruta parinteste pe frunte.
-Aww..-spunem noi doua.
-Bine,Eric.-spune Mira,ma duc sa ma imbracMa scoti in oras,mi-e foame.
-Orice pentru tine sweety.Ii spune in timp ce ii da o palma peste fund.Eu rad la reactia ei si,cand o vad ca intra in baie,imi iau laptop-ul,castile,si ma asez in pat pentru a vedea filmul.Cand sa ma asez pe pat,ma impiedic de un papuc de-al colegei mele iubite si alunec,gandindu-ma deja cum va fi lovitura cu podeaua.Ma sperii cand vad ca nu cad,dar imi dau seama ca Eric m-a prins.Se uita in ochii mei,de parca m-ar fi devorat.La naiba are prietena.Prietena mea!Cat ma holbam eu la el,il vad cum isi apropie fata de a mea,vrand sa ma sarute..Imi dau seama imediat ca (,) Eric nu este Kevin,si cu o usoara impingere,il indepartez.Il vad usor regretand,si se indeparteaza si el.Mi-o ia el inainte si spune:
-Umm,scuze.Nu stiu ce-a fost in capul meu.Te rog sa ma ierti.
-Nu,nu.Stai linistit.Nu e nimic.Doar ca vroiam sa-ti dai seama ca ai prietena,si eu sunt cea mai buna prietena a ei.
-Stiu,stiu.Am fost un prost.Nu trebuia nici macar sa ma gandesc ca te-as putea saruta.
Chiar in acel moment,o Mira cu parul ciufulit si ud,iese din baie,nedumerirea citindu-i-se pe fata cand ne vede in ce pozitie stam---Eric in picioare,si eu aplecata peste el---.
-Umm,ce se intampla aici?
-Eu..um..hmm.-spune Eric incercand sa gaseasca o scuza.Decid sa intervin,cand vad ca nu se descurca.
-Eu sunt de vina,Mira.Mergeam cu laptop-ul in brate,vroiam sa ma uit la film,si m-am impiedicat de un pantof de-al meu si am cazut.Adica,aproape am cazut,ca prietenul tau a fost aici si m-a ajutat sa nu-mi dau Duhul.-In timp ce vorbesc,Miriam se uita la mine foarte concentrata,parand ca,chiar ma crede.Chiar sper sa se prinda de minciuna noastra nereusita.Intr-un final se hotaraste sa vorbeasca si ea.
-Bine,cum zici tu.Acum,imi voi lua hainele,si ma voi imbraca.Eric,asteapta-ma aici.Cand Mira intra iarasi in baie,amandoi rasuflam puternic.
-Doamne,iti multumesc!!-incepe Eric sa se inchine,in timp ce eu ma asez in pat pentru a da drumul la film.
-Acum,ca ai vazut ce riscuri sunt,sper ca ai incetat cu flirtatul.
-Da,da,am inteles..
-Miraaa.-striga el dupa fata.
-Daa,ce vrei?-raspunde ea la fel de tare.
-Haide astazi.Daca nu vrei sa te bag in pat si sa facem chestii neortodoxe.-la cuvintele lui ma cutremur,gandindu-ma cate au facut ei pana sa ajung eu..Termin cu reveria cand o simt pe Miriam imbratisandu-ma.
-Sigur nu vrei sa vii cu noi?-ma intreaba ea cu speranta in voce.
-Nu Mira,stai linistita.Duce-ti-va.
-Bine.Haide Eric.-se duce la el si-l ia de mana.Nicky,vino sa inchizi usa.Nu vreau sa patesti ceva.
-Bine mami,vin.
-Umn..Nicole,cred ca cu tine vrea sa vorbeasca.-imi spune ea cand sa iasa din camera.Oare despre cine o vorbi?Cine ma cauta acum?
-Cine mai e acum?Vreau liniste.Ma doare capul.
-Buna iubito.

What?Stai.Doar...doar Kevin imi spune asa.Doamne,de ce l-ai adus aici?Dar trebuie sa fac ceva.Trebuie sa vorbesc cu el.Ma intorc usor spre el,pe calcaie,sperand ca doar mi s-a parut,si ca va pleca din camera.
-Buna,Kevin...-ii spun in timp ce ma apropii usor de el.
-Ohh,iubito,imi pare atat de rau..N-ar fi trebuit sa fiu gelos.Te rog sa ma ierti.-vine spre mine si ma ia in brate,tinandu-ma strans.
-Kevin..
-Nu,lasa-ma sa termin..Stiu ca am fost prost,si-mi pare rau ca nu te-am crezut.Nu te-am crezut pentru ca mi-ai ramas in minte de cand te-am vazut,si nu ne cunoastem.Dar eu vreau sa ne cunoastem mai bine,si,daca vrei si tu,sa ajungem sa fim asa cum.O relatie adevarata.Dar doar daca tu imi vei permite asta..-Inghet cand aud monologul pe care mi l-a spus;nici nu mai stiam ce sa-i zic..
-Kevin...Si eu vreau sa ne cunoastem mai bine.Stiu ca nu ai vrut sa fii asa:si eu,necunoscandu-te,m-am suparat.
-Deci..?
-Deci,inseamna ca te iert,dar si tu sa stergi din cap prostiile spuse de mine.
-Sigur,nici o problema.Doamne,cat te ador.-imi spune cand ma ia din nou in brate,si ma ridica de la pamant,invartindu-se cu mine.Nu a durat mult fericirea,ca atat ne-am invartit,ca am cazut amandoi in patul meu,el peste mine.
Fețele noastre erau atat de apropiate,incat ii simteam respiratia de scortisoara,calda,pe fata mea.Si fix atunci se intampla inevitabilul.Ma saruta,dar nu cum o facea de obicei.O face grijuliu,tandru,la inceput usor,dar apoi,ajungand la saruturile cu care m-am obisnuit de vreo,2 zile?3? De cand am ajuns aici..
Cand simtim ca nu mai avem aer,ne desprindem din sarut,si ne privim in ochi foarte intens,si puteam sa jur ca se abtine sa nu faca ceva pentru care nu sunt pregatita.
-Nicole..-mormaie in timp ce ma ia in brate,rotindu-se,acum fiind eu deasupra lui.
-Da,Kevin.
-Pot sa dorm cu tine?-ma intreaba,in timp ce ma saruta pe gat,coborand foarte usor spre decolteu.
-Mm...Si-sigur.
-Bine.Ma bucur ca esti de acord.-si se opreste.Se uita in ochii mei pentru doua secunde,iar apoi ma da jos cu grija,ma aseaza langa el.Eu ma ghemuiesc bine langa el,isi pune o mana pe talia mea,luandu-ma in brate,si asa adormim pana dimineata,cand auzim niste sunete ciudate in camera.Ai fi inteles ca se imperecheaza un cuplu in camera noastra.Dar nu,nu era nimeni alta decat Mira si...Eric.Nu ma mai pot abtine si tip:
-Ce Dumnezeule mare se intampla aici??

------------------------------------------------------
Doamne,nu-mi vine sa cred ca am ajuns la 121 de vizualizari.Chiar nu ma gandeam ca o incepatoare poate incepe atat de bine.Va multumesc foarte mult pentru tot.Si sper ca va place cartea mea,si ca veti continua sa o cititi.Pentru cei care,cred eu,asteapta capitole noi,vreau sa stiti ca eu am de dat niste examene anul asta,si trebuie sa invat.Deci,scriu cand pot,sau cand am timp.V-am spus ca sa stiti.Va multumesc inca o data,pentru tot.❤
Capitol dedicat lui Dianne4Stars

Dragă inimă. .-PAUZĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum