"-Jack,trebuie sa-ti spun ceva..
-Te ascult,iubito.
-Umm..e-eu..eu ma mut.
-Poftim?!Unde?De ce??
-Da...mama a fost transferata din Rosewood cu tot cu firma si...mda...
-Dar,Nicole,nu poti sa-mi faci asta...eu te iubesc.
-Si eu te iubesc enorm,Jack,dar,chiar nu este alegerea mea..Nici mama nu este de vina..Imi pare rau.
-Da,iti pare,daca iti parea cu adevarat rau,ramaneai aici,nu te mutai in..stai putin,unde pleci mai exact?
-In California...Te rog,nu te supara..
-Nu,Nicole,ma supar,nu suport sa te stiu departe de mine.Te vreau aici,in Rosewood,nu in California.Aici,in casa ta,nu in alta.
-Jack...
-Nu,lasa,nu mai conteaza,las-o asa..
-Imi pare rau,Jackie..
-Da,bine.Pa!
-Jack,te rog!Jack!!-am strigat ultima oara dupa el,dar nu ma aude."Ma trezesc toata cu stropi de apa pe fata..Mereu visez acea conversatie.Ultima noastra conversatie..
In ultimul timp,am reusit sa ma acomodez in California.Este un oras minunat...Sunt atat de multe de vazut aici,doar ca nu am cu cine..Despre facultate,inca nu am inceput-o,dar urmatoarea saptamana ma voi muta la camin.
Am decis sa ma mut in incinta facultatii,in timp ce mama este plecata non-stop la birou,iar eu as fi ramas singura.Aici,am de gand sa imi fac prieteni,cu care sa ma inteleg,si sa ma inteleaga.Va fi frumos.*Peste o saptamana*
Ohh,Doamne.Maine este prima mea zi de facultate.Primul an.Nu stiu cum va fi.Oare colegii ma vor place?Colega mea de camera cum va fi?Sper sa fie prietenoasa.Restul zilei mi-o petrec la mall,la cumparaturi.***
Doamne,cate haine am luat.Nici nu stiu la ce-mi trebuie atatea.M-am oprit la o cafenea sa imi iau un freddoccino,pentru ca sunt epuizata.Asa efort,n-am mai vazut.In timp ce ma indreptam spre masina,cineva se ciocneste de mine,iar toate pungile mele aterizeaza pe jos.
-Heeei!!!Ai grija!!Mi-ai daramat pungile.
-Scuze baby,nu te-am observat.In schimb,formele tale ies in evidenta.
-Porcule,nu asa se vorbeste cu o fata!
-Scuzele mele!Lasa-ma pe mine sa iti strang pungile.
-Te las,cu placere.¤in acest timp,el ma ajuta cu cumparaturile.Nici nu am apucat sa observ ce frumos este.Are ochii albastri si...NU!!Inceteaza,Nicole!Este un strain.¤
-Poftim hainele,Barbie!
-Multumesc.Acum lasa-ma sa plec,am treaba.
-Ciau,pisi!
-Pa,strainule.
****
Imediat cum am ajuns acasa,m-am descaltat,mi-am aruncat hainele si pungile pe unde am apucat,si am fugit dezbracata pana la baie.Am intrat in dus,simtind cum toti muschii mei se relaxeaza..
Dupa 30 de minute,ies,infasurata intr-un prosop,directia fiind camera mea.Maine este o zi mare,incep facultatea,ma mut la camin,deci trebuie sa-mi fac bagajele.Mai intai de toate,imi iau un maiou si o pereche scurta de pantaloni,dau drumul la playlist,"rastorn" dulapul,scot valizele,si ma apuc de bagaje.******Ziua cea mare******
Ma trezesc enervata de alarma,dar cand imi dau seama ce zi este,ma ridic ca un vartej din pat.Astazi este cea mai importanta zi din viata mea.Incep facultatea!!Fug spre baie,imi iau hainele alese de seara precedenta,lenjerie,prosoape,si fug spre baie.Imi fac un dus rapid,imi spal si parul,dupa care o tulesc spre camera mea.Ma usuc la par,il prind intr-un coc lejer,si ma apuc de machiaj.Bine,machiaj insemnand fond de ten,pudra,rimel,si un ruj rosu,nu foarte strident.M-am hotarat ce sa-mi fac la par in timp ce ma machiam,si,mi-l voi ondula,lasandu-l liber pe spate.Parul meu blond si lung atrage intotdeauna toate privirile celor din jur.Imediat ce am terminat cu parul,am trecut la haine.Mi-am ales un top mov,cu un mic decolteu,o pereche de pantaloni albi,taiati in genunchi,si o pereche tot alba de balerini.Imi pun cerceii,un lant de aur,si ma dau cu parfum.Imi iau cele 3 valize,si le bag in portbagaj.Acum,pornesc spre facultate.
Sa inceapa distractia..¤Sooo,este prima carte,primele randuri scrise.Nu judecati!Hope you like it!!
CITEȘTI
Dragă inimă. .-PAUZĂ
RomantikNicole este obligata de serviciul mamei sale sa se mute in California.Lasa in orasul ei natal prietenii,amintirile,familia,si prietenul,cu care a avut o despartire mai putin favorabila.Cititi,si veti afla ce se va intampla cu biata fata in momentul...