Hotarare

72 11 2
                                    

***Perspectiva Kevin***
O astept pe patul ei,linistit,hotarat sa-i spun ce gandesc.Cand o vad,inghet.A iesit din baie,imbracata cu un maiou mov scurt,pana la buric,si transparent,si o pereche de pantaloni scurti.Prin acel maiou,i se cam vad sanii chinuiti de acea piesa vestimentara.Totusi,zambesc stramb cand vad ce are in picioare.Are niste botosei cu fețe de reni pe ei. Fata asta ma pune pe jar.E mai mult dezbracata decat imbracata.
-Deci,ce vroiai sa-mi spui?-se aseaza langa mine,uitandu-se in gol spre usa,de parca ar vrea sa dispara de langa mine.
-Pai...in primul rand,....vroiam sa-ti spun ca...-nu ma mai pot abtine,si ii spun-..pentru numele celui sfant,ia un hanorac pe tine,ca innebunesc!!
-Nu ma imbrac daca nu-mi spui.Asta e doar o scuza sa amani.Timpul trece,Kevin.Nu ma imbrac.Raman asa si vorbesti,sau ma imbrac si plec.
-Bine,bine...Gata.
-Te ascult.Dar mai repede,trebuie sa ma pregatesc pentru maine,si mai am doua valize de aranjat.
-Pai...la naiba...Te plac,Nicole.Nu stiu cum,si de ce,dar o fac.Te plac,si mult.Din prima zi,de cand m-am ciocnit de tine,am banuit ca se va intampla ceva cu tine.Mi te-ai intiparit in minte...-ma uit la ea si devin panicat cand o vad ca nu reactioneaza.Au trecut mai mult de 30 de secunde,si ea tot la mine se uita.
-Spune ceva,Nicole!Tipa,urla,fa urat,da-ma afara.Doar...Nicole!La naiba,spune ceva!
-Nu stiu ce sa spun.E ciudat.Tu glumesti,nu?
-Nu glumesc,Nicole,sunt foarte serios.Stiu ca nu ne cunoastem dar,sentimentele mele sunt adevarate.In plus,tu nu crezi in dragoste la prima vedere?Pentru ca eu cred.
-Si eu cred...Kevin,nu te juca cu mine.Inima mea nu mai suporta alta suferinta.
-Alta?
-Da.Poveste lunga.
-Ok.Pai,promit ca nu ma voi juca cu tine.Nu sunt asa.
-Sper sa nu fi.
-Dar...O iei usor..Tot ce se intampla..este nou pentru mine,niciodata nu am mai avut de a face cu asa ceva.Promit ca ma voi gandi la asta.
-Bine.Acum te las.Ne vedem maine.-incerc sa ma apropii de ea,dar se da inapoi.Eu ii prind cu o mana talia si o aduc spre mine.-Vroiam doar sa te sarut pe obraz.Nu te alarma.Noapte buna,frumoaso!

☆☆☆
Imediat cum a iesit pe usa,am dat drumul la tot aerul pe care l-am tinut in piept,si am inceput sa plang.Dar,pentru ce?Si pentru cine plang?Nici eu nu stiu.Poate,pentru ca incep sa simt ceva pentru el?Dar nu se poate,nici nu il cunosc.Sincer,nu stiu.Baiatul asta mi-a amestecat toate gandurile.E clar,inima o ia la galop,fara permisiunea mea.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ma trezesc obosita cand imi aud alarma sunand.
-Ughh!!Te uraasc!!
-Taci,Nicole!Vreau sa dorm.se aude un mormait scos de cineva.am vrut sa tip,dar mi-am dat seama ca e Miriam,si ma ridic din pat.
-Miriam,unde-mi sunt valizele?
-Ti le-am bagat aseara sub pat,era sa-mi rup gatul din cauza lor.-o aud si rad usor,abtinandu-ma de la mai mult.
-Bine,multumesc.Dar tu nu te trezesti?Nu ai cursuri?
-Ba am,dar nu vreau sa ma trezesc.Sunt foarte obosita.Am ajuns tarziu acasa.Plus ca am primul curs cu domnul Pumpkins,si nici nu observa lipsa vreunui student.
-Cu el am si eu.Ce coincidenta.Haide,vom sta impreuna.
-Nu prea cred.Mi-e somn.Ii spui tu ca mi s-a facut rau si nu am putut ajunge la ora lui.
-Bine.Cum vrei.Acum,ma duc la dus,mai ai nevoie de ceva?Miriam?-o intreb,dar realizez ca vorbesc singura,deoarece Mira doarme dusa.Bine,dormi,dar nu eu iti voi rezolva treaba cu absentele.Somn usor!
Cum vad ca nu are de gand sa se ridice,imi iau gentuta pentru baie,un prosop,hainele,si ma duc sa fac dus.Trebuie sa fiu odihnita pentru prima mea zi aici.Ies din baie peste 10 minute,imbracata si incaltata.Si cand ma uit prin camera,Mira continua sa doarma.Ce indiferenta poate sa fie.Nu baga de seama nimic.In fine,problema ei.Ma asez la birou,pentru a-mi verifica orarul de astazi.Perfect.Nu am ziua prea incarcata.Scot din valiza inchisa rimelul,fondul de ten si rujul,si merg spre baie,la oglinda.Mai am fix 25 de mi....
[Cioc,cioc]
-Imediat vin.-oare cine este la ora asta aici?
-Buna dimineata,Nicole!-shit.este Kevin.Ce cauta aici?
-Buna dimineata.Ce cauti aici?
-Am venit sa te vad.Umm...vrei sa mergem impreuna la cursuri?
-Mhm...sigur.doar ca nu sunt gata inca.
-Te pot astepta.Desigur,daca vrei.-ce sa-i spun?Sa accept?Evident.
-Sigur!!Umm...Intra.Dar,te rog sa vorbesti incet;Miriam doarme.
-Bine.Fugi si pregateste-te.
-Mersi.

Doamne!Cum sa mai pot face ceva cand il stiu in camera?Ma urmareste cu privirea oriunde ma duc.Cand intru in baie si ma asez in fata oglinzii,incep sa ma dau cu rimel.Imi aplic putin fond de ten si putin ruuj.Simt 2 maini asezate pe talia mea si niste saruturi umede depuse pe clavicula mea.
-Kevin!-gem infundat cand incepe sa-si plimbe mainile pe mine.-C-ce faci?
-Nu ma pot abtine,Nicole!Ma...innebunesti.-imi spune printre saruturi.
-IncearcanNu pot s-o fac.O sa...KEVIN!-se sperie cand ma rastesc,dar continua sa-si tina mainile pe mine.-Kevin,voi intarzia la curs.
-Te rog,Nicole!-imi cere ceva cu o fata de caine plouat si...excitat.
-Ce ma rogi?Ce vrei?
-Saruta-ma!-stau sa ma gandesc daca e o idee buna,dar ma gandesc prea mult pentru ca simt cum isi izbeste buzele de ale mele.Nu astept nici o secunda-n plus si ma agat de el.Imi infasor mainile in jurul gatului lui pentru a fi mai aproape de mine.
-Stiu ca-ti place!Nu te opune!-Doamne dumnezeule,ma topesc in bratele lui.
-Stai!Miriam este aici.-si cand ajungem langa paturi,vad patul ei aranjat.
-Vezi?Nu este.

Continua sa ma impinga usor spre pat,pana constietizez ce se intampla si il opresc.
-Opreste-te,te rog!!-il rog cand incearca sa ma dezbrace si,din fericire,se opreste.
-Scuza-ma.M-a luat valul.Nu stiu ce s-a intamplat cu mine.-si se da jos de pe mine.
-Nu-i nimic.Oricum,mi-a placut ce s-a intamplat pana acum.
-Ma bucur.Dar trebuie sa mergem la cursuri.Deja esti in intarziere.Haide.
-Vaai,Doamne!Mai sunt doar 10 minute;si eu trebuie sa gasesc sala.Citindu-mi gandurile,imi spune:
-Stai linistita.Te ajut eu sa gasesti sala.
-Mersi.Hai.-imi iau geanta,telefonul,cartile,programul si  harta universitatii si iesim in viteza din camera...

------------------------------------------------------
La media sunt Nicole si Kevin impreuna.

Dragă inimă. .-PAUZĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum