Universitatea buclucasa

88 12 3
                                    

Imediat cum am ajuns,am coborat din masina,si am citit pancarda mare pe care scria "Bine ati venit la Universitatea Berkeley".Nu-mi vine sa cred ca eu am sansa sa invat aici.Universitatea Berkeley...Este uimitor.Cobor din masina,cu emotii cu tot,si ma indrept catre cladirea imensa.Caut cu privirea o persoana,si cand il vad pe primul baiat de pe hol,incremenesc..Este baiatul care s-a ciocnit de mine ieri la mall..Pana sa apuc sa fug de privirea lui,ma ochieste.

-Hei,Barbie!Ce-i cu tine aici?
-Nu-mi mai spune asa.Aici voi invata.Tu ce faci aici?

Speram sa nu aud raspunsul neplacut,dar totusi,a fost rostit.

-Eu?Sunt student aici.Anul 2.Cum de o papusa ca tine a putut intra la o asemenea universitate??Numai studentii destepti intra aici.

^acum ma si jigneste?!Lasa,ca am eu hac de cojocul lui!^

-Tu tocmai m-ai facut proasta??
-Nu babe,lumea te-a facut.
-Urghhh!!!Te urasc!!Sper sa nu te mai vad niciodata!!
-Si eu abia astept sa inveti aici,iubito!

Inghet la apelativul folosit,dar imi revin repede cand imi dau seama ca ma holbez la el.

-Mdaa,trebuie sa plec.Am treaba.Pa.
-See you later,baby!-il ignor si continui sa caut persoane mai putin nesimtite.

-Heei.Esti noua?
-Buna.Da,sunt noua..-spun timida.
-Eu sunt Louis Crake.Tu cum te numesti?
-Eu sunt Nicole Montgomery.
-Incantat de cunostinta!
-La fel.
-Deci,Nicole,cu ce te pot ajuta?
-Pai,incerc sa gasesc biroul directorului.Stii cumva unde este?
-Da,sigur.Vino cu mine.
-Ok.Multumesc.
-Pentru nimic. :)
Ma ia de brat si mergem spre biroul directorului.

-Gata.Aici este.Cred ca poti intra.
-Bine.Multumesc mult,Louis.
-N-ai pentru ce.Ne vedem mai tarziu?
-Cu siguranta.Pa.
-Pa!Si bafta!!
-Sa fie!!

*La director*
-Buna ziua!
-Buna ziua!Tu esti Nicole Montgomery?
-Sigur.Eu sunt.Sunt noua.
-Stiu,am auzit ca trebuia sa ajungi in cursul acestor zile.Ai adus fisele de inscriere?
-Da,poftiti.-si-i sau timida portofoliul.
-Multumesc,Nicole.Uite aici orarul,harta cladirilor,si cheia de la camera ta.Bine ai venit!
-Multumesc mult!!La revedere.
-O zi buna!

Ies bucuroasa din biroul directorului si ma indrept,cred,sper,spre parcare pentru a-mi lua bagajele.Deschid portbagajul,imi iau valizele,si ma indrept spre camine.Pe drum,vedeam tot felul de studenti care se holbeaza la mine..Stiu ca sunt noua,dar nu sunt Ariana Grande,corect?
Ma uit pe cheie si observ ca scrie numarul 462.Pff,sunt chiar in fata usii.Ce sincronizare.Nu apuc sa bag cheia in usa ca,din camera,ies o fata cu un baiat,sifonati la prima vedere,dar se aranjeaza in timp ce ma storc din priviri.

-Umm.Buna.
-Buna.Am auzit ca voi avea o colega de camera noua.Tu esti Nicole?
-Da,eu sunt.Tu?
-Miriam Simson.Incantataaa!!-imi striga in urechi in timpul in care imi sare la gat pentru o imbratisare de "Bun-venit".Sper sa te simti bine,sa-ti faci prieteni.O sa fie super!!
-Bine,multumesc!Acum,ma poti ajuta cu o valiza?
-Sigur.Paseaza-o la mine.
-Multumesc.
-Anytime,beauty!

Am intrat in camera,si mi-am lasat cele doua valize pe care le caram,langa usa.M-am asezat pe noul meu pat si m-am uitat in jur.Era destul de mare camera,avand in vedere ca vor locui doar două persoane inauntru.Sunt doua paturi aproape lipite,pe partea cealalta sunt dulapurile noastre,intr-un colt este un birou gol,insemnand deci ca este al meu,biroul Mirei este langa pat,iar abia acum zaresc o usa langa dulapuri.Cred ca acolo este baia.
-Umm,scuza-ma.Acolo este baia,nu?-Si ii indic acea usa.
-Sigur.Du-te.Fa-te comoda.Aici vei locui 4 ani de-acum incolo.
-Ok,multumesc.
-Stai,am uitat,nu int...-nu apuc sa aud ce imi spunea ca in secunda urmatoare,deschid usa,si zaresc un baiat gol inauntru.Din instinct,tip.

-Aaaaaaaa..Ce,c-ce cauti aici??Ia-ti ceva pe tine,pentru numele lui Dumnezeu.
-Gata,hoo!!Acum urma sa ma imbrac,daca nu intrai peste mine.
-Mai repede!!Nu am timp sa astept.
-Gata baby,acum intoarce-te.Sunt intoarsa si am ochii inchisi.-aud ceva fosnind,cred ca se imbraca sau ceva.Gata?
-Da,te poti intoarce.
-Slava Domnului.Acum iesi,am nevoie la baie.
-Imediat.

*Doamne,ce nebuni.Usor,usor,incepe sa-mi para rau ca am aplicat la aceasta facultate.Voi avea de furca cu ei..Ies de la baie,si in camera nu mai era nici urma de om.Oare unde-au disparut?*
-Miraa!!Unde esti??
-Pe hol!!Hai si tu..-baga capul pe usa si ma anunta,calmandu-ma.
-Mira,nu pot veni,trebuie sa imi aranjez hainele si lucrurile.
-Nicky,hai si tu.Sa mai cunosti lume,in plus ca,la usa este un baiat de vis care vrea sa-mi cunoasca noua prietena si colega de camera.
-Bine.Dar,doar 5 minute,nu mai mult.
-De acord.Haide.
-Buna,imi pare b.....-spunem amandoi in acelasi timp,dar cand ne ridicam privirile,incremenesc cu mana in mana lui.Mi-o retrag imediat cum imi dau seama ce e intampla.
-Ti-a fost dor de mine,Nicole?
-TU!!Nu se poate!!Cum de dau peste tot de tine?Nici prietenii nostri nu pot fi diferiti?Iisuse,cum sa-mi fie dor de tine?Esti un nemernic.Pleaca de aici.Nu stiu ce ai avut de gand sa faci,Miriam,dar eu nu vreau sa am de a face cu..cu..acest ipocrit.Am plecat.Ciau!

###Persp.Miriei###
-Wow,ce caracter,imi va fi greu cu ea.Dar,nu inteleg,de ce se comporta asa cu tine.Nici macar nu va cunoasteti.
-Defaapt....
-Oh,te rog,spune-mi ca nu i-ai facut ceva.
-Nu i-am facut nimic.Doar am dat peste ea la mall si i-am daramat pungile,m-am dat la ea astazi in fata facultatii si...intr-un fel..cred ca am facut-o..cum sa spun...lipsita de cunostinte
-Cum ai facut-o???-tip nervoasa la el.
-Proasta,am facut-o proasta.Si vreau sa-mi cer scuze,dar nu stiu cum.De fiecare data cand ne vedem,se transforma intrun vulcanul pregatit sa erupa.
-Crede-ma,Hayde,nu este atat de "increzatoare" pe cat pare.
-Si tu,ma rog,de unde ai aflat?
-Nu a fost nevoie sa caut in arhivele orasului.Ii observ foarte bine semnele,si limbajul.Sunt la facultatea de psihologie,ar trebui ca si tu sa iti poti da seama ce fel de persoana este.
-Da,da,cum spui.Ne vedem mai tarziu.Pa.
-Ai grija cu ea!!-tip,sperand sa ma auda.
-Inteles,sefa!!

Dragă inimă. .-PAUZĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum