Perspectiva Miriam
Am iesit din camera putin dezamagita ca Nicole nu a putut veni cu noi.Dar,oricum,asta inseamna ca ne putem "atinge" cum vrem.Nu trebuie sa ne facem griji.Three hours later...
Am iesit din restaurant cu Eric de mana,saturati,si complet...obositi..sa spunem,de la cat am bagat in noi.Ne-am tinut de mana pe toata durata cinei,si m-a mangaiat pe picior,mai ca vroiam sa-l trag dupa mine in baie...
-Eric,dragule,mergem la camin sau la tine?-il intreb in timp ce il sarut.
-Mhm..La camin...Este foarte dezordine la mine..
-Hm..Bine..-Ii spun,in timp ce ma trage grabit de mana..Stai putin.La camin este Nicole.
-Nu cred ca va fi in camera,am vorbit cu Kevin si a spus ca se duce sa vorbeasca cu ea,si ca are de gand ceva in seara asta,deci,cu siguranta nu vor fi in camera.Sau,oricum,daca vor fi,asta este,nu ii putem invinovati ca au ales sa doarma acolo.
-Bine.Dar,Eric,sa te fereasca Sfantul sa o gasesc pe Nicole suparata,ca nu te mai las sa faci dragoste cu mine sau sa ma atingi pana la pensionare.-il vas cum isi musca buza.
-Promit ca va fi fericita cand il va vedea.-totusi,il vad cum ezita;evita sa ma priveasca in ochi.Se pare ca faza cu amorul l-a cam speriat.
-Bine,fie ca tine.Acum,hai la camin.-si il vad cum ma ia de mana si plecam spre facultate.Cand parcheaza in curtea caminului,cobor din masina,iar Eric vine si ma ia in brate,urcand cu mine pana in camera.Saracutul,eu sunt grasa,iar el se chinuie sa urce cu mine scarile.Cand ajungem in fata usii,eu verific sa vad daca e usa deschisa,si intru,aprind becul si verific daca este cineva.Zambetul de pe fata mi se largeste cand ma uit la patul lui Nicole,iar in el gasesc doua persoane foarte frumoase impreuna.Nicky si Kevin dorm linistiti,imbratisati,parca sa nu fuga vreunul din ei.Intre timp vine Eric,gafaind,si incepe sa ma sarute pe gat.
-Ai tu habar cat m-am chinuit sa urc cu tine?Aproape muream daca aveam mai multe scari de urcat.
-Porcule,ma faci grasa?-ma rastesc la el,dar in soapta,
-Nu eu te-am facut,iubito.Natura este de vina.
-Ahh,cum poti sa spui asta?Nesimtitule.Nu mai vorbesc cu tine.-ii spun si fac botic de suparata.Ma intorc cu spatele la el,incercand sa imi inabusesc rasul.
-Bine iubito.Scuza-ma.Stiu ca sunt nesimtit,dar te rog sa nu te superi.
-S-ar putea sa-mi treaca supararea daca dormi cu mine.
-Cu drag iubito.Orice pentru tine.
-Bine.Daca ma gandesc mai bine,nu mai sunt suparata.-ii spun si ranjesc.
-Ce mincinoasa mica.-imi spune el,si ma priveste urat.-De ce ma pacalesti?Vrei sa rupem patul aici,acum?Cu porumbeii in camera?Eu nu cred ca asta vrei.
-Nununu!!Doamne,nu!!Vreau doar sa dorm,Eric,mi-e somn.Iar tu vei ramane cu mine in seara asta,ca vrei sau ca nu.-ii spun direct,raspicat.
-Gata sefa!La dispozitia ta.
-Ce ma bucur ca ne intelegem.-ii spun si il trag spre pat.Eu ma schimb de haine intr-o pereche de pantaloni scurti si maiou,iar Eric se dezbraca de haine,ramanand in boxeri.
-Iubitule!-ii spun,incercand sa nu ma holbez la el.
-Da,iubire.-imi raspunde,razand pe sub mustati.
-Tu ai de gand sa dormi la noapte?
-Desigur,de ce?
-Esti dezbracat.Eu nu ma pot concentra la...somn,daca te simt asa..dezbracat langa mine.
-Mie-mi spui?Abia ca rezist privindu-te asa.Esti mai mult dezbracata decat imbracata.
-Bine baby,am inteles.Daca eu ma dezbrac;si tu faci la fel.Il las in picioare,iar eu ma bag in pat,ma infofolesc sub pilota,dar intre timp,se strecoara si Eric langa mine,si imi cuprinde talia cu o mana,si ma trage langa el,pana-i simt pielea incinsa pe spatele meu.
-Noapte buna,iubito!-imi sopteste.
-Noapte buna!✴✴✴
Nicole
---------------
Asa adormim pana dimineata,cand auzim niste sunete ciudate in camera.Ai fi inteles ca se imperecheaza un cuplu in camera noastra.Ma ridic din pat,incercand sa scap de bratul lui Kevin,iar cand aprind lumina sa vad ce se intampla,nu era nimeni alta decat Mira si...Eric.Nu ma mai pot abtine si tip:
-Ce Dumnezeule mare se intampla aici??-Mira se intoarce mirata la mine,neintelegand de ce tip.
-Umm..Nimic.Noi doar căutam telefonul lui Eric.A adormit cu el in buzunar,inchis,si acum incercam sa-mi mut patul ca sa-l scoatem de acolo.
-Nu serios?!Scotand sunetele alea?Aveam impresia ca faceti dragoste cu noi in camera.-se uita putin stramb la mine,iar eu continui,nu inainte de a imi subtia vocea:-Mai tare,mai tare!Haide Eric!Doamne,nu mai pot!OHH-Cand ma opresc,ma uit la fata Mirei,si il vad si pe Eric stand relaxat pe pat.
Astept doua secunde sa-i vad reactia fetei,iar cand izbucneste in ras,incep sa rad si eu cu ea.Mai aveam putin si ne tavaleam pe jos de ras,dar amutesc cand il aud pe Kevin "tusind" insistent.Ma intorc la el cu o fata foarte putin vinovata ca i-am stricat somnul.
-Iubito,ce este atat de amuzant la ora asta?-ma intreaba in timp ce isi trage pilota peste cap.Eu ma opresc cu fata la el,dar raman langa Mira,sprijinindu-ne una de alta,inca afectate de runda de ras de acum cateva minute.
-Buna dimineata,dragule!-incep eu frumos.-Pai,mai stii sunetele alea care ne-au trezit de dimineata?
-Mhmm.-il aud parca spunand.
-Eh,pai,farsa de sambata dimineata.Erau Eric si Mira,doar ca nu faceau ce credeam noi ca faceau.Ei doar incercau sa mute patul Mirei pentru a-si recupera Eric telefonul.
-E,dracie!-il aud bombanind.-Bine,mi-e somn.Ne vedem in urmatorul secol.V-am pupat.-Si cu asta,cred ca a intrat in lumea viselor.
De data asta,hotaram sa vorbim mai incet.Doar nu vrem sa se trezeasca din nou micul print.
-Bine,pai,va multumesc ca m-ati trezit la-si ma uit la telefon ca sa aflu ora-7:30,sambata!-ii acuz,si ma stramb la Mira.
-N-ai pentru ce,Frumoasa Adormita.Oricum,acum ca esti treaza,poti face multe.-imi spune Mira,in timp ce isi aranjeaza patul.
-Cum ar fi?-o intreb eu curioasa.
-Eric,poti pleca?Avem de destainuit niste secrete aici,de la fata la fata.
-Sigur,iubito.Ma intorc mai tarziu.Acum am putina treaba,oricum.
-N-o sa ne mai gasesti aici diseara.-bombane ea,cat sa nu o auda Eric.
-Ce ai spus?
-Am spus ca te iubesc!Pa,dragule.
-Pa,Eric.-ii spun eu.
-Deci,ce ganduri malefice ai?
-Paii,avand in vedere ca este sambata,si maine nu este luni,mergem la o petrecere.Ce zici?O noapte fara baieti?-isi ridica sugestiv sprancenele.
-Nu stiu Miriam,Dupa conversatia mea cu Kevin de aseara nu prea vreau sa-l supar.
-Haide fato!Ne distram si noi.Baietii sa mai astepte.Suntem fete si avem nevoie de distractie.Oricum,ei trebuie sa invete sa nu se mai supere cu una,cu doua.Trebuie sa fie increzatori.Ce Doamne Iarta-ma?Mergem la petrecere,nu la bordei.Si,dac nu te-am convins,mergem in incinta facultatii,mergem 3 minute pe jos.
-Off,bine.Merg cu tine.
-Iupii!!-tipa si ma imbratiseaza Miriam.-Ahh,si ca sa fie clar,te lasi pe mana mea.
-Am de ales?-o intreb usor.
-Sigur ca nu!!-imi spune in timp ce ma trage spre dulap,in care "ne pierdem",inconjurate de haine si pantofi.Presimt ceva nu foarte bine in seara asta.------------------------------------------------------
Buun!Acesta este capitolul 7.Sper ca v-a placut,si sper sa continuati sa cititi.Cum mie imi face placere sa scriu,asa va face voua placere sa cititi.Stiu ca am postat cam tarziu,dar inca nu am stabilit un termen pentru postare.Daca aveti vreo idee,lasati comentarii,iar eu voi alege,si voi decide.Va multumesc ca-mi cititi cartea.Va pup! ❤❤P.S.Scuzati greselile gramaticale,sau daca gasiti cate ceva.
CITEȘTI
Dragă inimă. .-PAUZĂ
RomansaNicole este obligata de serviciul mamei sale sa se mute in California.Lasa in orasul ei natal prietenii,amintirile,familia,si prietenul,cu care a avut o despartire mai putin favorabila.Cititi,si veti afla ce se va intampla cu biata fata in momentul...