Ukjent

40 1 0
                                    

Ukjent nummer: Hei Emily! Jeg er lei for at vi ikke har fått snakket på alle disse årene. De siste årene har vi bare hatt kontakt med hjelp av Felipe. Jeg skjønner at Felipe liker deg! Jeg liker en annen jeg også! Jeg vil gjerne bli venn med deg igjen. -Milla

Emily: Jeg vil gjerne bli vennen din igjen! Jeg har virkelig savnet det. Hvem er det du liker forresten?

Milla: Fint, jeg har savnet deg også! Og det er Fillip.

Endelig er jeg og Milla venner igjen. Jeg er kanskje et år eldre, men vi hadde det gøy sammen med Felipe. Da tror jeg vi kan ha det gøy uten han.

Jeg går inn på badet og legger mobilen på skrivebordet på veien. Det tar ikke lang tid jeg vasker meg og sminker meg enkelt, det er ikke akkurat sånn at Felipe kommer i dag, så jeg gjør det enkelt. Ikke at jeg bryr meg så mye om utseende.

Jeg tar med meg mobilen og går ned til Gemma i stua.

«Good morning Emily! Have you sleep well?» Spør Gemma.

«Yes!» Svarer jeg.

«What do you want to do today?» Spør Gemma.

«I don't know!» Svarer jeg.

«Do you like shopping?» Spør hun.

«Yes!» Svarer jeg.

«What are you doing today?» Spør Anne.

«It looks like we are shopping!» Sier Gemma.

20 MINUTTER SENERE

Vi går inn på starbucks. Som vanlig vet jeg akkurat hva jeg vil ha, en Carmel frappe. Vi setter oss ned på starbucks.

«So I heard you sing in your room yesterday!» Sier Gemma og drikker litt av hennes Mango Passion Fruit.

«Oh! Was it so loud!» Sier jeg.

«It's okay! You are really good!» Sier Gemma.

«You talk like you have something crazy you want to tell me.» Sier jeg med et forundret uttrykk.

«Yes I have! I record it, and send it to Harrys studio! You are in their next single!» Sier Gemma med et smil.

«Oh! That's so cool!» Sier jeg me et smil.

Gemma forklarer meg mer om det, etter 5 minutter kommer det noen directioners mot oss.

«Hi Gemma! Can you give this letter to Harry?» Spør en fan.

«Sure!» Svarer Gemma og tar i mot brevet.

«Ehm Gemma? Who is that?» Spør en annen fan.

«It is me and Harrys sister Emily!» Svarer Gemma.

« I think i never heard anything about her» Sier fanen med brevet.

«It's complicated» Sier Gemma.

«Can we take picture with you?» Spør den andre fanen.

«Sure!» Svarer hun.

Plutselig kjenner jeg at jeg får en klump i halsen. Jeg kjenner at jeg savner foreldrene mine hjemme i Norge, til og med Thea. Jeg håper at de kommer på besøker meg snart. Selv om jeg er blitt glad i den ekte familien min.

Gemma og jeg blir ikke lenge på senteret og setter oss i bilen. Gemma ser på mobilen sin.

«Looks like Thomsen Academy have open for new students today!» Sier Gemma.

«We should go!» Sier jeg.

Vi kjører til Thomsen Academy. Det er mange nye studenter utenfor akademiet. Vent litt, er det... Ja! Felipe.

«Felipe?» Sier jeg lavt, men høyt nok så Gemma kan høre det.

Jeg løper ut av bilen og rett bort til han og inn i en klem.

«Felipe! Hva gjør du her?» Spør jeg og ser opp på han.

«Jeg savnet deg og tok et tidligere fly!» Svarer han og lener seg fram for et kyss.

«Dette kommer til å bli det beste året i livet mitt!» Sier jeg og stiller meg på tå for et kyss.

«Vårt liv!» Sier han rett før kysset.



DagbokenWhere stories live. Discover now