Acı Aşk
Kurgulama tarihi: 2010
Yeniden, kurgulama tarihi: 2013
Yazma tarihi: 19. Eylül 2016
Yayınlama tarihi: 30.08.2018
Başlama tarihi ve saatinizi lütfen yazın...
1.Bölüm- "Düştüysek kalkarız"
11.09.2013 - Istanbul
,,Ama ben çok heyecanlıyım ya" diye sitem ettim dantel gelinliğimin ucunu heycanla hafif havaya kaldırırken.
Cevahir gür bir kahkaha attı ve herzaman yaptığı gibi başını hafif bir açı ile arkaya yatırdı.
,,Benim güzel, müstakbel, gamzeli, mavi gözlü, bal dudaklı, rapunzel saçlı, mükemmel karıcığım heycanlı mıymış?" dedi ve gelinliğimle zor oturduğum koltuğun yanına gelip, dizlerimin önüne çöktü ve alnıma uzun bir öpücük kondurdu.
Gülümsedim. Keşke anlatığı kadar mükemmel olsaydım. Yapabildiğim tek şey anın huzuruyla gözlerimi kapatmak oldu. Sadece yanımda durup nefes alsa dâhi, huzurla doluyor içim.
,,Birazdan evleniyoruz. 3 yıldır aşık olduğum adam ile evleniyorum" dedim. Bana hala aval aval baktığında ise dayanamadım ve küçük bir kahkaha attım ,,Ya salak seninle evleniyorum nasıl heycanlı olmam" diye mırıldandım tane tane ve yavaşça, anlamsı için.
Hani vardır ya; Sıcacık kumda yalın ayak yürürsünüz, ayağınız çok yanmıştır ve birden denizin buz gibi soğuk suyuna giriyorsunuz... İşte böyle bir şey!
Onunla evleniyordum. Nasıl heycanlı olmayacakmışım ya! Koskoca Cevahir Kılıç ile evleniyordum. Ama benim güzel gözlüm benim kadar heycanlı değildi anlaşılan.
,,Yoksa sen heyecanlı değil misin?" diye sordum dudaklarımı büküp, kaşlarımı hafif çatarken.
Diz çöktüğü yerden doğruldu ve sehpanın üstündeki çerez tabağından bir fındık alıp omuz silkti. Fındığını yerken ,,Bilmem, sadece bir düğün o kadar da heyecanlı değilim. Ben düğünden sonrasına heyecanlıyım" dedi yine çapkın bir gülüşle.
,,Off cevahir. Ne sapıklık yapıyorsun" dedim kaşlarımı çatarak ve yüzümü buruşturdum. Ne sapık şeydi bu ya? Ben aşık olurken hiç böyle değildi.
,,Sevgilim?" Diye sordu kaşlarını çatıp bana bakarak ,,Evet" bende onun gibi kaşlarımı çatmıştım. Bir kız olmama rağmen kaşlarım onun ki kadar güzel değildi.
,,Sen neler düşünüyorsun" bir an 'ımm' ladı ve doğru sözü bulmuş ki gülümsedi ve yüzümü yaptığım onca makyaja rağmen yanaklarımı kızartan sözü söyledi ,,Sapık!" gözlerim dehşetle açıldı.
'Sen neler düşünüyorsun sapık' mı? İnsan karısına hiç öyle bir şey söyler mi pislik Cevo.
,,Ben evlilik cüzdanını aldığım zaman yanii artık benim gibi biri evlendiği için, benim gibilerin gururu olacağım için heycanlıyım..." Gülümsedi ,,En çokta babam benimle ilk kez gurur duyucak." Dedi gerçekten gurula omuzları dikleşirken. Gözleri sanki çok uzak yerkere dalmış gibiydi ,,Düşünsene; bana evlenmek istediğimi sorduklarında 'evet' diyorum, evlilik cüzdanını veriyorlar bize ve babam yüzüme bakıp 'Canım oğlum' diyecek. Daha ne isteyeyim bu hayatta"
O evlilik cüzdanını aldığımda seninle evli olacağım dememişti. Babamı gururlandırıcam demişti. Yüzümdeki tebessüm soldu, tıpkı heyecanım gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı Aşk
RomanceÖleceğim gün bugün müydü? Karnıma giren keskin acı ile aklımdan geçen tek soru buydu: bugün ölecek miyim? Neden? Bu şekilde ölmek zorunda mıyım? Hem daha mutlu olamamışken. O kadar çok çabalamıştım ki mutlu olmak için. O kadar çok savaşmıştım ki. Ta...