25. The Truth

5.2K 396 39
                                    

Următoarea săptămână, Faith şi-a dat examenele. A muncit mult pentru a recupera tot ce a pierdut, iar Louis a fost un bun ajutor.

Chiar dacă nu l-a uitat pe Harry, s-a hotărât să nu mai verse nici o lacrimă. Ştie că lacrimile ei nu o să-l aducă înapoi.

Pe zi ce trece, burtica lui Faith creştea şi mereu îi punea întrebări lui Louis. Şatenul, însă, evita adevărul, umplându-i capul fetei cu minciuni. Nu se simţea bine că face asta, dar nu avea de ales.

Faith încă purta pandantivul, ceea ce-l călca pe Harry pe nervi. Îşi dorea să poată să afle ce se întâmplă cu ea.

Războiul încă continua. Au murit din ce în ce mai puţini demoni, dar şi creaturile erau la fel de puternice. Harry se lupta din greu pentru Iad, şi lipsa de odihnă deja îl afecta.

Astăzi este ziua în care se afişează rezultatele examenelor, iar Faith l-a chemat pe Louis cu ea.

S-a îmbrăcat într-o rochie înflorată pentru că deja arăta ca o graviduţă în şapte luni şi şi-a împletit părul. L-a luat pe Louis de cot şi au plecat împreună către liceu.

Inima îi bate cu putere în piept din cauza emoţiilor, dar se încurajează singură. Nimic nu poate să o mai doboare.

"Louis, uită-te tu. Îmi este aşa de teamă." Faith spune şi se ascunde în spatele lui.

"Dacă insişti." Băiatul spune şi se apropie de panoul unde erau afişate rezultatele.

Câteva eleve plângeau pentru că nu reuşiseră să treacă, altele îşi sunau părinţii şi ţopăiau pentru că puteau să intre la facultatea dorită, iar Faith, ei bine... ea se ascundea în spatele noului ei cel mai bun prieten.

"Îmi pare rău-" Louis spune iar Faith se întristează automat. "Că nu te-ai uitat singură. Le-ai trecut pe toate!" Louis continuă, iar Faith nu se poate abţine să nu ţipe.

Îi sare în braţe lui Louis şi îi mulţumeşte pentru ajutorul oferit. Chiar dacă era puţin tristă pentru că Harry nu se afla lângă ea, era fericită ştiind că poate, cu puţin noroc, marea ei iubire o vede şi se bucură pentru ea.

Înainte să meargă acasă, Louis şi Faith se opresc la un supermarket pentru a cumpăra câte ceva pentru a sărbătorii.

Se hotărăsc să cumpere nişte pizza şi suc, şi să se întoarcă acasă. Faith se schimbă în pijamaua ce deja îi strânge abdomenul şi coboară pentru a mânca din pizza încălzită alături de ultimul ei prieten.

Bine, mai există şi Aaron, dar asta este deja altă poveste.

Louis plimbă felia de pizza prin toată farfuria, în timp ce Faith ia îmbucături gigantice.

"Mănâncă." Fata spune cu gura plină.

"Nu prea am poftă."

"Bine." Spune şi lasă felia jos din mână. "Ce ai pe suflet?"

Louis îşi împleteşte degetele de la mâini.

"Îmi pare rău, ok?" Spune.

"Pentru?" Faith întreabă.

"Te-am minţit. Ce ai păţit tu nu este un blestem din cauza pandantivului."

"Atunci ce e?"

Louis înghite în sec şi-şi duce mâinile la faţă.

"Eşti însărcinată." Spune cu mâinile încă acoperindu-i faţa.

"Louis, nu face glume proaste cu mine. Unui copil îi trebuie nouă luni pentru a se dezvolta în burta mamei. Eu sunt aşa de câteva săptămâni."

"Faith, tu nu înţelegi. E copilul lui Harry. Harry este un demon. Copiii demonilor nu se dezvoltă normal." Louis îi explică.

Faith îşi dă ochii peste cap şi mai ia o îmbucătură din felia de pizza.

"Eu sunt serios." Louis spune.

"Şi eu. Nu am chef de glume de genul, Louis."

"Ridică-te."

Louis este nevoit să se repete de trei ori pentru a o face pe fată să asculte. Ridică bluza de pijama a fetei până la nivelul sânilor şi îi atinge burta.

"Închide ochii."

Faith îl ascultă şi Louis face acelaşi lucru. Acum, Faith poate vedea o imagine ca cea de la ginecolog, doar că mult mai clară.

"Şi dacă asta nu te-a lămurit, eşti invitata mea să îi faci o vizită unui ginecolog."

Şi normal că Faith s-a dus la medic.

Şi a aflat ceea ce Louis îi spusese deja.

Faith urma să aibă un copil cu Harry.



A/N: Ştiu că le fac scurte şi plictisitoare dar asta e. Încerc să nu vă plictisesc.

Ce credeţi? Faith nu e aşa uşor de convins, nu? Hehe.

Poor Harry. Oare ce o să se întâmple cu el? Vreau să vă văd presupunerile.

Votaţi şi comentaţi, vă rog mult. ♥

Kisses and a lot of love from Monica. xx

P.S: La media este o poză cu extraterestrul ce scrie aceste bazaconii. în caz că eraţi curioase. Ly all. ♥♥♥


SINS [H.S]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum