[4] I do not want to hurt her...

42 3 0
                                    

Nastąpił kolejny nudny dzień. Cały czas bolała mnie głowa. Skutki mocnego alkoholu. Zeszłam na dół do kuchni, gdzie przy stole siedziała już Adele jedząc śniadanie i ojciec, który czytał gazetę.

- Gdzie byłaś wieczorem? - zapytał ojciec unosząc wzrok znad gazety.

- Umm... Ja...

- Pomagała koleżance przy projekcie z architektury. - wyprzedziła mnie Adele, a ja jej posłałam wdzięczne spojrzenie.

- Mhm. Dobrze. Zjedz śniadanie, Chloe.

Nie czekając ani chwili dłużej wzięłam z talerza kanapki i zaczęłam je konsumować. Nagle telefon w mojej kieszeni zawibrował. Pełna zaciekawienia odblokowałam go i spojrzałam na skrzynkę odbiorczą.

Od : Nieznajomy

Co robisz dziś po południu? ;) ~Harry

Uśmiechnęłam się lekko, a kanapką, którą jadłam, o mało co się nie zadławiłam.

Od : Chloe

Nie mam dzisiaj planów. ;)

Odpisałam zgodnie z prawdą i poszłam do swojego pokoju. Nie czekałam długo i dostałam kolejną wiadomość od Harrego.

Od : Harry

No to będę przed 14.00. Bądź gotowa. ;)

Lekko się uśmiechnęłam i już nic nie odpisałam.

* Harry's P.O.V *

- Harry, nie możesz się z nią zadawać. * Pokręcił głową Daniel, mój przyjaciel* Ona jest śmiertelna.

- Ugh, nie komplikuj tego jeszcze bardziej, Hoffman! * Warknąłem, ale po chwili się uspokoiłem*

- Ciota z Ciebie, Styles. *Machnął ręką* Kiedyś to bez wahania bajerowałeś i zabijałeś dziewczyny dla krwi.

- Ale Chloe jest inna... Ona nie jest taka, jak te wcześniejsze...

- Ja pierdolę... Zawsze z Tobą są problemy... Nie ważne, czy jest taka, sraka! Bajerujesz, zabijasz i koniec gadki! * Powiedział zdenerwowany Hoffman*

- Już wolę się przeżucić na zwierzęcą krew... *Pokrecilem głową* Ona staje mi się coraz bliższa...

- Ale stary, jak się dowie, że jesteś wampirem? Co wtedy zrobisz?

- Nie wiem... Muszę jej kiedy o tym powiedzieć... Nie chcę jej zranić... Nie chcę, aby jej się w ogóle coś stało. * Ukryłem twarz w dłoniach*

****************************

Dobry! :') Dawno nie było rozdziału, więc postanowiłam, że dodam, chociażby taki krótki. :')

Podoba się? - Voted and Coment ☆♡

Jutro postaram się też cos napisać :')

~ Natalia. ♡

The Dark Side Of Night | H.SOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz