- Chloe, zejdź na dół! - krzyczy Adele z dołu.
- Jeszcze chwilka! - Odkrzyknęłam na szybko wrzucając moje ostatnie rzeczy do walizki. Chcąc czy nie chcąc wyprowadzam się wraz z siostrą i ojcem z mojego rodzinnego miasta w sprawie finansowym.
Zamykam walizkę i rozglądam się po pokoju, czy czegoś nie zapomniałam. Zeszłam na dół, a Adele już piorunuje mnie wzrokiem.
- Szybciej nie mogłaś? Zresztą, jak Ty wyglądasz! - burknęła patrząc na mnie z wyrzutem. Byłam ubrana w zwykłe dresy i niebieską bluzę z kapturem.
- Spójrz na siebie blond szmato. Wyglądasz jak z jakiegoś burdelu! - wykrzyknęłam, a ona posłała mi wrogie spojrzenie.
Tak, pomimo tego, że jest moją siostrą to jej nienawidzę.
- Dosyć! Obydwie marsz do samochodu! Zaraz mamy samolot, a wy wolicie się kłócić! - wtrąca tata. Bez dalszych odzywek wraz z Adele idziemy do samochodu. Resztę drogi jedziemy w ciszy.
* Na lotnisku w Bradford *
- Ej, Chloe! Gdzie Ty idziesz? - zapytała mnie Adele, kiedy szłam w przeciwnym kierunku.
- Idę do toalety. Powiedz tacie, że zaraz przyjdę. - Odparłam i nie czekając na jej odpowiedź ruszyłam w stronę toalet. Gdy załatwiłam swoje potrzeby fizjologiczne ruszyłam w stronę postoju, gdzie czekała już na mnie siostra i ojciec.
Szłam szybkim krokiem, aż tu nagle się potknęłam o kamień. Już myślałam, że upadnę na twarz, ale tak unosiłam się twarzą nad betonem. Spojrzałam na osobę trzymającą mnie w talii, abym nie upadła. Był to zielonooki brunet z lokami. Miał przepiękne oczy.
- Uważaj jak idziesz, Chloe. - uśmiechnął się cwaniacko i zostawiając mnie osłupiałą poszedł w przeciwnym kierunku. Nawet nie powiedziałam mu jak się nazywa!
Chcąc zapomnieć chociaż w części to, co się stało przed chwilą, udałam się do auta czekającego już na mnie dobre kilkanaście minut.
- Kto to był? - zapytała Adele, zapewne widziała ten cały incydent. - Już wyobrażam sobie jak mnie pieprzy. - uśmiechnęła się zadziornie siostra.
- Nie wiem. Wpadłam na niego przypadkiem. - wywróciłam oczami i skupiłam się na obrazie za oknem. Resztę drogi milczałam ignorując zbędne pytania Adele.
Gdyby tylko wiedziała, jak jeden chłopak może zmienić jej dotychczasowe życie...
****************************************************************************************************
No to witam w nowym opowiadaniu! Tym razem postanowiłam zrobić książkę o Stylesie. Rozdziały postaram się dodawać często. Mam nadzieję, że się spodoba. ;)
~Natalia
CZYTASZ
The Dark Side Of Night | H.S
FanficChloe Craven to bardzo cicha i nie uganiająca się za chłopakami 17-latka. Ma starszą siostrę, Adele, która jest jej przeciwieństwem. Uwielbia ona alkohol, imprezy i seks. Ich normalne życie zmienia się, gdy przeprowadzają się do Bradford. Chloe zacz...