Yumruğu doğru zamanda blokladım ve kılıcım ile koluna bir çizik attım. Bunun siniriyle bana daha çok saldırmaya çalışacaktı fakat Power Up aldıktan sonra hiçbirşey olmazdı bana.
+ Vay amk veledleri sizi
Artık bana ne olur olmaz umrumda bile değildi hasar almıştım ve sinirden patlıyordum bu yüzden buna Power Up deniyordu işte yani öyle birşey. Tan 1 adam ile dövüşüyordu ve kalan 2 si bana idi.
- Blue Eagle, Boomerang !
Blue Eagle Boomerang benim zor zamanlarda kullanabileceğim tekniklerdendi bir adamı kılıç ile durdurup diğerini normal 1'e 1 de yenebilmem için kullanabileceğim bir teknikti. Kılıcı fırlattığım adamın koluna gelen bıçak onu bayılttı.
+ Kılıçsız nabıcan veled
- Kılıcımın bir ismi var pezevenk onu öğrenince gel
+ Blu igıl
- :'(
Hemen hızlı adımlarla kılıcımı aldım ve diğer adam ile kavgaya tutuştum. Şansızdım ki adam kelebek kullanmayı baya iyi biliyordu. Saldırı gerçekleştiremiyordum çünkü bir eliyle kelebeği sallarken diğer eliyle bana vurmaya çalışıyordu. Ardı ardına atak yapmaya çalışıyordum fakat pek faydası olmuyordu.
+ Fire !
Tan rakibinin yanından bir Fire topu attı onun çarpmasıyla birlikte durmaksızın onu kesmeye başladım, ve o da yere yığıldı. Sonuncu adam Tan'ın attığı Fire Ball'ı fırsat bulup ona çakı sapladı.
- Pulsfire !!!
O sinirle
- Blue Eagle Shoot !
Kılıcımın sapına sertce bir tekme vurdum ve, bu tekme adamın omzuna girdi. Sonrasında Tan'ı omuzladım ve oradan gitmeye uzaklaşmaya başladık.
- İyimisin ?
+ İyiyim kanka
Tekrardan yapacağımı yaptım ve
- Biri Polis Çağırsın !
Kılıcımı kınına sokup uygun bir apartmana girdik. Tanın yarası benimkinden daha kötüydü. Şanslıyız ki eczacılık tecrübem var. Hemen Tan bir köşede üstünü değişti o sırada ben ise dışarıyı kolluyordum mazallah şimdi düşman geri döner felan Tan'a sıkıntı çıkarmamalıydım.
+ Tamam değiştim
- Sıra sende o zaman
Ben sadece üzerimdekini çıkardım ve onun yerine bir beyaz T-Shirt giydim.
- Hadi seni eve götürmem lazım pansuman yapıcam daha.
+ Tamam amk ölmedik be
- Yarram eczacıyım ben
+ Hıhı ok
- Taşakmı geçiyon yarram
+ Geçiyorum ulan geçiyorum
Pezevnk şokta felan galiba sikerler. Caddeye çıkıp taksi çevirdik ve onla eve kadar gittik. Fakat gittiğimiz ev Tanların eviydi onu eve bırakıp bir koşu bende eve gidip pansumanlık birşeyler aldım. Hemen eve geldim Tan uzanmıştı baya halsizdi.
- Topla kendini lanet olası Pulsfire
+ şatta fak af
- Kso marimo
Biraz laf soktuk birbirimize ve sonrasında ise ufaktan bir pansuman yaptım beyfendiye.
+ Acıyo piç acıyo !!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Süper Kahraman Olma Çabaları ( Askıda )
Aventura14-15 Yaşlarında olan Umut okumayı sevdiği çizgiroman kahramanlarını epey örnek almaktadır ve gününün yarısını okumakla geçirmektedir. Adalet bulunmayan kendi semtinde artık dur deme zamanı geldiğini düşünmüş ve kendisi tarafından korunma zamanının...