5&

10.7K 418 4
                                    

Marilyn mi prozradila, že Dan přijede až večer, takže jsem měla dost času na to, abych se nachystala. Můj plán musel vyjít. Uteču, ale přesto dosáhnu svého. Dala jsem si horkou koupel s mořskou solí, nalíčila jsem se, oholila jsem se ( a to všude), udělala jsem si horkou čokoládu a poté, ač jsem nechtěla, jsem si navlékla na sebe prťavé krajkové prádlo a poté šatičky, které vlály kdykoliv jsem udělala jakýkoliv pohyb. Měly rudou barvu a já ačkoliv bych to nikdy nepřiznala, jsem si takové vždycky přála. Chtěla jsem si místo nich vzít nějaké džíny, ale kromě samých plesových a elegantních šatů tu bylo už jen spodní prádlo a svetřík. 

Sedla jsem si do zahrady na houpačku a hladila jsem si své šaty. Těším se až přijede, netěším se na sex ale na to, až uteču. Promyslela jsem to do detailu, jen se musím hodně snažit, abych ho unavila. Udělám to buď dneska nebo příště. 

×××

V dáli jsem slyšela zvuk motoru, tak jsem si přichystala sexy pózu a čekala jsem. Po delší době se otevřely dveře a v nich se objevil on. Úplně jsem zapomněla na to, jak je pohledný. Začal se rozhlížet, a když mě uviděl tak se vydal mým směrem s úšklebkem na tváři.

Celá jsem se napnula a sledovala jsem jeho ladný pohyb. Došel až ke mě a celou si mě prohlédl.

" Sluší ti to " sklopila jsem oči a přehrávala jsem si zvuk jeho chraplavého hlasu v hlavě. Je to tak sexy, když muž mluví chraplákem. Usmála jsem se proto a pohlédla jsem do jeho nádherných očí. 

" Tobě taky" usmál se na mě taky. Tohle musíš zvládnout, takže se hezky snaž holčičko.

Nabídl mi rámě a tak jsem vstala a chytila jsem se jeho ruky. Vykročil vpřed a já jsem kráčela spolu s ním až do velké a prostorné ložnice, která byla vybavena do béžovo-černé barvy. 

Dan si mě otočil tváří k sobě a pohladil mou tvář polštářkem palce. Přivřela jsem oči a užívala jsem si pohyby jeho prstů po mé tváři. Jeho druhá teplá dlaň pevně uchopila můj pravý bok. Přejel mi palcem po rtech a tam mě následně i políbil. Zavřela jsem oči úplně a omotala jsem mu ruce kolem krku a tím jsem se dostala na špičky. Čekajíc na osvobození od vášně, která se mi usadila v břiše a dělala divy jsem zatahala za jeho husté vlasy. Myslela jsem, že se odtáhne a já dostanu možnost nadechnout se, jenomže on mi zasténal do úst a přimáčknul mě ke stěně. 

Odtáhl se od mých úst a cestou přes bradu se mi ústy usadil na krku. Bylo to , já nevím, úžasné? Takhle se mně ještě nikdo nedotýkal a mně se to líbilo. Naklonila jsem krk na stranu, aby měl lepší přístup. Našel si místečko a zakousl se do mně. Nahlas jsem zavzdychala. Rozkoš , kterou mi způsoboval se ve mně hromadila. Tohle byla rozhodně lepší cesta k úniku, než jeho omráčení.

Chytil mě za boky a vyzvedl mě do vzduchu. Automaticky jsem mu obmotala nohy okolo pasu. Opřel si mě o stěnu a vrátil se zpátky k mým rtům. Zakousl se mi do spodního rtu a já jsem vydechla. Jeho dech byl tak horký a až příliš se mi dostával do hlavy, jako droga. Dostal se mi jazykem do úst a začal s ním hladit ten můj. Přitáhla jsem si ho za košili ještě blíž. Chtěla jsem mu být blíž, tak blízko, jak to ani nešlo, nebylo možné aby to šlo tak, jak jsem to potřebovala já.

Pohladil mě po zádech a přesunul se rukou k zapínání mých šatů. Jedním tahem je rozepnul a ony samy sjely dolů k zemi. To jsem na ně zapomněla brzo. Dan ode mě odstoupil a začal si mně prohlížet. Musela jsem se červenat až na zadku. Prohlížel si mě s takovou soustředěností, že jsem se pod jeho zkoumavým pohledem cítila úplně nahá. Chtěla jsem si rukama zakrýt, jak podprsenku, tak i kalhotky, ale zadržel mě v polovině pohybu. 

" Jsi krásná " zamrkala jsem očima a vrhla jsem se na něj ( doslova ). Přitáhla jsem si surově jeho hlavu k sobě a dravě jsem začala okusovat jeho rty. Usmíval se do polibku a já si to o to víc užívala. Oběma rukama mě chytil za zadek a jemně ho zmáčknul. Zavzdychala jsem a pohladila jsem ho po břiše. Sjela jsem až k lemu jeho trika a stáhla jsem ho z něj. Už při takovém lehkém pohybu jsem jen lehce zavadila bříšky prstů o jeho svaly a moje tváře i duše se rozhořely. Tentokrát jsem se odtáhla já a prohlížela jsem si ho. On se ale nečervenal, dokonce měl na tváři velmi samolibý  úsměv.

Začal si rozepínat kalhoty a poté co je stáhl jsem se musela dost šokovaně podívat, protože se začal smát. Stál mu a už přes boxerky jsem poznala, že mám co do činění s velkým kamarádem. Nechci ani vidět, jak je veliký bez textilu. Rukou mi naznačil, že se mám posadit na postel, a tak jsem tak taky učinila. Vydala jsem se za ním, jako zombie za mozkem. 

                                                             ÁÁÁÁááááách :D konec části 

                                           děkuju čtenářům za vote a taky za to , že to čtou :D :3 



Big Secret ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat