moc chci poděkovat všem za 7,7K reads :D nechápu, že to čte tolik lidí :) :3 jinak na obrázku nádherné Bugatti Vision Gran Turismo, chichi :D
z pohledu Dana
" Ptám se tě naposledy. Kde. Je. Wendy? " odjistil jsem zbraň a probodával jsem nadále malou blondýnku, která byla schoulená za pultem a tiše vzlykala. Jasně ty idiote, jen ji pořádně vystraš, aby tady omdlela. Povzdychl jsem si a schoval jsem zbraň zpátky do pouzdra.
" Hele, koukni. Neublížil bych ti, jen neznám jiný způsob, jak donutit lidi, aby mi řekli pravdu. Jsi, no v pohodě? " dívka vykoukla zpoza pultu a nadzvedla obočí. Prohlédla si mě a se smíchem vylezla celá.
" Že vy chlapi vždycky změknete, když holka začne brečet " protočil jsem oči. Že mě to nenapadlo hned. Lidi z téhle čtvrti byli vždycky trošku více zapletení do mafie, takže měli i své fígle. Blondýnka si upravila make-up a vydala se do zadní části kavárny. Přišla s hadrou a smetákem.
" Wendy šla na skleničku s nějakým chlapem. Byl to černoch a no , fešák jak se patří " svraštil jsem obočí. Tohle se mi nelíbí, moje Wendy šla na nějaký rande? Och, tak na to bych se ještě podíval. Bez jediného slova jsem odešel a nasedl jsem do své krásné modroočky a vyjel jsem směr, no směr centrum. Jediný kdo mi může pomoct je Harry.
Vytočil jsem jeho číslo a po chvíli se ozval chraplavý hlas, který naznačoval, že právě vstal.
" Co zase chceš ? " musel jsem protočit očima.
" Zase příjemný, jak psí prdel. Potřeboval bych se napíchnout na jednu holku, telefonní číslo jsem ti poslal esemeskou. Když něco zjistíš, napiš ".. típnul jsem to a zrychlil jsem, na 150 km/h.
z pohledu Wendy
" Dala bych si jednu Brendy " s úsměvem jsem zaklapla lístek a pohlédla jsem na mračícího se muže, který seděl naproti mě .
" Já si dám vodku nebo ne, dám si Martini " podal číšnici naše lístky a obrátil pohled mým směrem. Toho by se dalo využít. Opiji ho a potom se dozvím všechny informace. Zářivě jsem se na něj usmála a trošku jsem se k němu nahnula.
" Jak se vůbec jmenuješ cizinče? Princ Krasoň? " muž se zasmál a pohladil mě po tváři .
" Jsem spíše jako obyčejný princ, ale ty budeš určitě Bella " zasmála jsem se.
" Z Twillight ságy? " smála jsem se a on mně jen s klidem pozoroval. Co to?
" Víte, někdy se narodí ženy, které se zamilují do špatného muže. Ten muž se díky nim změní " hleděla jsem na něj s obočím až někde u vlasů.
" Jak to myslíte? " nervózně jsem muchlala lem svého trička. Moje zpocené dlaně nechávaly na tričku fleky, tak jsem ho s povzdechem pustila.
" Nijak slečno Wendy, jen by jste se měla podívat na všechny muže, které jste potkala. Určitě se najde muž, kterého by jste dokázala milovat. I kdyby to byl špatný muž. Někdy lásce nestojí nic v cestě " pořád jsem na něj nechápavě koukala, ani jsem si nevšimla, že nám číšnice donesla pití.
Muž do sebe hodil svoje pití a upřel na mě svoje karamelové oči. Uhnula jsem očima ke stolu a všimla sem si svojí skleničky. Obmotala jsem prsty okolo studeného skla a usrkla jsem z tekutiny, která mi moc nevoněla, ale přesto mi dělala lepší a pokojnější společnost, než muž naproti.
" Máte někoho takového ? " probodla jsem muže pohledem. Mám někoho takového? Jak to mám sakra vědět? Zavibrovala mi zpráva a já si ji rychle přečetla. Vrátila jsem se pohledem zpátky k muži, který mě s úsměvem pozoroval.
" Zřejmě ano " rychle jsem odepsala dané osobě a čekala jsem na odpověď. Zobrazila se mi nová zpráva a já si ji přečetla.
Jsem v pohodě, neboj. Pak mi povíš, kdo ten krasavec byl!!!
Oddychla jsem si a rukou jsem si zavolala číšnici. Mladá dívka přiběhla k našemu stolu.
" Dejte mi to nejsilnější co najdete " muž zvedl obočí.
" Mě dejte to samé, prosím "
z pohled Cass
Prokřupala jsem si záda a vytočila Merry .
" Čau, hele sháněl tady Wendy nějaký chlapák. Měl celkem slušný auto , ale no vypadal tak nějak zoufale. Hele je mi to tak nějak jedno jo, ale Dan by ji měl najít. Byl úplně zoufalý " dívka si povzdechla a já jsem se vítězně usmála.
" Dobře, já teda zavolám Harrymu " znuděně mi odpověděl hlas v telefonu.
" Řekni mu taky, že ji odvedl nějaký chlap. Černoch, vypadal nebezpečně, ale než jsem ho stačila zneškodnit už s ním kráčela pryč " další povzdech. Merry měla pro každou situaci jiný povzdech. Tohle značilo, že je unavená a takové problémy jsou na ni už moc.
" Řeknu Harrymu, ať tam pošle nějaké chlapy "
z pohledu Wendy
Zasmála jsem se jeho vtipu o kachničkách a skoro jsem spadla z židle.
" Jsi strašně krásná, když se směješ " polilo mě horko a já jsem se začala usmívat, jako pitomec.
" Ještě jsi mi neřekl své jméno " muž si promnul bradu a následně se zasmál.
" Jmenuju se Charley, Charley Bood " projížděla jsem tátův seznam přátel a nic, nepamatovala jsem si jeho jméno. Tohle je špatný holka. Táta dlužil hodně lidem, a když to táta nesplatil, prostě mu řekli, že mu způsobí takovou bolest, až bude prosit o odpuštění.
Křečovitě jsem se usmála a pozvedla jsem skleničku s rezavou tekutinou uvnitř.
" Na zdraví? " Charley pozvedl svou skleničku .
" Na Bellu, která by mě milovala " cinknul svou skleničkou o tu mou a já ji jemně přiložila k ústům. Už asi hodinu nepiji, jen to dělám. Charley do sebe hází jednu skleničku za druhou a vůbec si nevšímá toho, že já nepiji vůbec. Jenomže se to na něm neprojevuje dostatečně, tady ne tak, jak bych si přála.
" Odkud znáš vůbec tátu " hodí do sebe další skleničku a nakloní se ke mně přes stůl.
" Měli jsem spolu kšeft, ale trošku nevyšel " tajemně se usměje a mě se stáhne žaludek strachy.
" Jak jako nepovedl? " skoro jsem to zašeptala, ale on to slyšel.
" Něco mi stále dluží a já nemám rád dlužníky " hlasitě jsem polkla knedlík v krku.
Och :D jsem zlá :D jak to asi dopadne ..?
ČTEŠ
Big Secret ✔️
RomanceVelkýma zelenýma očima mě pozorovala. Byla záhadná, ale neměla v sobě ani špetku citu. Jen tak prázdně pozorovala svůj odraz v zrcadle. Přemýšlela nad něčím? Možná nad tím, koho zabije dalšího. Jejího otce zabili a ona plánovala pomstu. Nechtěla...