Omlouvám se za zpoždění ,ale měla jsem moc práce :D ekonomika mně vysiluje :D užijte si díl a na obrázku je sestra Daníka ;)
z pohledu Wendy
" Ahoj Daníku ! " dívky otevřela náruč a skočila na Dana. Nevědomky jsem zamručela.Proč ho objímá? Nemá na to právo.
Dan dívku pustil a ona přiskočila ke mně. Objala mně a začala mi drtit kosti. Vykulila jsem oči a začala jsem sípavě lapat po dechu. Dan se smál, ale já jsem se tedy nebavila. Poklepala jsem dívce na záda.
" Prosím, pusť mě " dívka odstoupila a já jsem se zhluboka nadechla. Opřela jsem se rukama o kolena.
" Já myslel, že jsi jako superman Wendy. Nevěděl jsem, že tě skolí mladší holka " spolu s dívkou se zasmál a já jsem ho probodávala pohledem. Úsměv mu z tváře zmizel a vystřídal ho šibalský škleb.
Zvedla jsem svůj spadlý kufr a upřela jsem přímý pohled na dívku. Její sebevědomý pohled mi kazil den a já jsem se chtěla dostat odsud co nejdál. Nebo jsem se snažila dostat ty dva od sebe co nejdál? Dívka se stále usmívala a já jsem začala uvažovat, že bych jí ten úsměv z tváře prostě vyfackovala.
Dívka trhla rameny a pohlédla na Dana. Dívala se na něj s obdivem a jiskřily jí oči štěstím. Já jsem jen opařeně stála a uvnitř jsem žárlivostí hořela. Proč mně neopouští pocit, že mi ho chce sebrat?
" Pojedeme? Taťka se na tebe už těší " Danovi zmizel úsměv z tváře a jeho obličej nabral křídovou barvu. Jeho hrudník se začal nepravidelně zvedat a lesk v jeho očích zmizel. Jeho nádherné čisté pomněnkové oči teď vypadaly, jako před bouřkou.
" Oni přijeli dřív? " dívce se rozšířil úsměv, který byl už tak velký a já jsem se divila, že ji nepopraskala kůže z toho natahování.
" Nechápu, že jste přijeli kvůli mému ukončení základky! Já jsem tak šťastná, že naše rodina bude zase pohromadě! " Danův obličej nyní obsahoval šedé oči a ty rámovalo stádo vrásek. Jeho barva připomínala bledého ducha a jeho dech jsem slyšela zřetelně, i na tu dálku. Dostala jsem strach, že bude mít infarkt.
" Tak pojedeme! Wendy sedneš si vedle mně? Nechci, aby mi Dan zase kecal do řízení " vykulila jsem oči. Ona končí základku a bude řídit? Začala jsem kroutit hlavou a spolu s kufrem jsem se dala na ústup. Já nechci umřít!
V hlavě mi cvaklo tak hlasitě, že to muselo slyšet celé letiště. Je jí asi patnáct , řekla taťko a vypadá, že celá rodina bylo myšleno pro oba dva ! Cink, cink !
" Ty jsi Danova sestra? " dívka se zamračila a probodla Dana pohledem. Pokud to ještě šlo, Danova barva se ještě zesvětlila.
" No jasně! Ten blbeček ti o mně neřekl? " Dan si začal nervózně projíždět vlasy a já jsem se na dívku usmála. Oheň ve mně uhasila obrovská vlna poznání a klidu.
" Řekl, jen jsem netušila, že budeš tak chytrá a pěkná " Dan se na mně podíval s údivem a usmál se. On se usmál, ale počkat! Ten úsměv je zákeřný!
" Tak to chápu " dívka se zasmála a já jsem se přidala.
Vyjeli jsme směrem k taťkovi a já si s údivem prohlížela okolí. Bylo tady tolik barev a nádherných starobylých staveb. Obdivovala jsme veškeré budovy, které vypadaly jako z pohádky. Ty nádherné balkony a roztomilé barvičky, kterými hrály všechny domy okolo.
Proč jsme neletěli do Itálie s otcem? Matka pořád chtěla jezdit do Dubaje a otec jí vždy vyhověl. Ta kráva se jen chtěla vytahovat před kamarádkami. Vždyť to byly fifleny, stejně jako ona. Otec ji miloval díky jejím blonďatým loknám, hnědým očím, které mu připomínaly čokoládu a hlavně díky její postavě, která připomínala modelku z časopisu playboy. Nezapomněla jsem zmínit, že je o 15 let mladší, než otec?
Taky bych pak mohla vyprávět kamarádkám o svojí cestě. Andrea by to vyvěsila na twitter a vyzvídala by všechny detaily. Proč jsem si nemohla vzít Andreu? Tak moc mi chybí naše večerní volání, její snahu přimět všechny kluky ve škole, aby si mně všimli a nejvíc mi chybí ona sama. Vždycky si pamatovala moje narozeniny, přihlašovala mně do všech soutěží s kreslením a nikdy nedala přednost sobě přede mnou.
Z přemýšlení mně vytrhl smích, který se ozýval ze zadního sedadla. S nadzvednutým obočím jsem pohlédla do zpětného zrcátka. Dan se smál s telefonem u ucha a já jsem celá povadla. Proč mně bral do Itálie? Stejně by se bavil i beze mně.
Chci domů! Za Andreou, a kruci i za svou spatlanou rodinou. Mohla jsem v klidu dokončit střední a jít na uměleckou školu! Pohlédla jsem zpátky na Dana. Měla bych takový život, jaký bych si sama vybudovala. Mohla jsem mít skvělou kariéru a možná bych se zamilovala do normálního člověka. Jenomže já jsem byla předána do péče mafiána, od mého otce mafiána. Po útěku jsem si myslela, že budu zase normálně žít, jenomže se to ještě zhoršilo.
Vytěsnila jsem z hlavy veškeré zlé vzpomínky.Tenhle výlet si naplno užiju! Chci se soustředit na jiné věci. Proto potřebuju večer Dana jen pro sebe.
z pohledu Dana
Uvidím otce?! Já asi radši poletím zpátky. S otcem mám sice dobré kšefty, ale už teď vím, že mi celou tuhle patálii bude házet na krk. Nebude s ním k vydržení, a už vůbec nevím, jak vezme Wendy. Proč prostě nemohl jet někam jinam?
Nervózně jsem mačkal svoji košili v ruce a upíral jsem pohled na palubní desku. Jsem rád, že se moje sestřička konečně naučila řídit. Hrdost nebyla ale tak velká, aby přeřvala můj strach a úzkost. Pohlédl jsem na Wendy, která spokojeně pozorovala krajinu a povzdechl jsem si.
Moje kalhoty začaly vibrovat a já jsem vytáhl telefon. Volalo mi neznámé číslo. Nenápadně jsem zvedl hovor a do telefonu zapištěla nějaká osoba.
..." Antonio ? "... zasmál jsem se a kluk na druhé straně hovoru znovu zapištěl. Ten kluk měl výš postavený hlas, než holka, ale nešlo ho nemilovat.
..." Čúúús pokreváku ! Dneska je párty a ty jsi zvaný i se svou křehulí. Chci tě zase vidět v tom parádním obleku a křehule si vezme šaty od Mingrela . Budiž světlo ! V Horké vlně v deset "... telefon ohluchnul a já jsem se rozesmál. Tohle byl celý Antonio. Zapálený a ukecaný.
z pohledu Wendy
Zastavili jsme před velkou vilou, který by se mohla považovat za malý zámek. Jeho světle oranžová barva příjemně ladila s obří zahradou, která obklopovala celý dům. Proč bohatí milují tolik ty zahrady?
Spolu s řidičkou jsem vystoupila a rozhlížela jsem se okolo. Byly tady jen samé drahé přepychové vily, které obklopovaly velké zahrady. Vážně, to tam pěstují marihuanu?
Podívala jsem se do auta a všimla jsem si, že Dan stále sedí v autě a tupě zírá před sebe. Dívka si ho zamračeně prohlížela a já jsem otevřela dveře.
" Hodláš tady prosedět stáří? " ani se na mně nepodíval, jen něco nesrozumitelně zamručel. Přimhouřila jsem oči a chytila jsem ho za paži. Škubla jsem a doslova jsem ho vysoukala z auta. Dívka mi s ním pomohla, a společně jsme dotáhly až ke dveřím. Nijak se nebránil, takže to byla hračka.
Dívka zaklepala a hodnou chvíli jsem zadržovala dech, než se dveře otevřely a v nich stála svěží žena v květinových šatech. Věděla jsem kdo nám otevřel dveře. Ty oči bych poznala všude.
ČTEŠ
Big Secret ✔️
RomanceVelkýma zelenýma očima mě pozorovala. Byla záhadná, ale neměla v sobě ani špetku citu. Jen tak prázdně pozorovala svůj odraz v zrcadle. Přemýšlela nad něčím? Možná nad tím, koho zabije dalšího. Jejího otce zabili a ona plánovala pomstu. Nechtěla...