18&

6.7K 245 4
                                    

nový díl :D doufám , že se líbí. Moc děkuju za 1K votes :D vážně jsem nečekala , že to bude tolik. Moc děkuju , že to čtete a taky za tolik pozitivních komentářů :33 jste úžasní ;D

z pohledu třetí osoby

U jejich domu se začali sbíhat muži v ochranných vestách a pomalu obklopili celý dům. Z každé strany vnikl do domu malý hlouček policistů a po chvíli se ozvaly opakující se výstřely. S úsměvem a klidem v srdci jsem se vydal ke svému autu.

Tohle je válka a já jsem ochoten udělat všechno, jen abych dosáhl svojí odplaty. Na řadě je už jen má jediná překážka. Wendy Schwandiovská. Dívka, která dokázala oslnit každého muže. 

Zabiji ji a tím dostanu dokonalý přístup k Danovi. K jeho srdci a nakonec i duši. Bude trpět stejně, jako jsem trpěl já. Bude trpět sám a v bolestech.

Nasedl jsem na stranu řidiče a pohlédl na ženu, která si hověla na vedlejším sedadle.

" Bude to brzo Betty, slibuju. Jen ho musíš nějak donutit, aby se do tebe zamiloval a já se zbavím té holky " její modré oči, které měly šedivé jiskřičky, se zaměřily na můj obličej. Lehce kývla a s úsměvem se otočila k okýnku. Její dlouhé hnědé vlasy mi zakryly pohled na její zamyšlený výraz.

z pohledu Wendy

" Můžu se jít vysprchovat ? " prosebně jsem se na něj podívala a on přikývl. Zvedla jsem se i s přikrývkou, která mi dopřávala pocit tepla a vydala jsem se po chodbičce do koupelny. Snažím se nemyslet na nic, co by mně mohlo rozbrečet. Snaž se, jinak se tady rozbrečíš nanovo.

Vešla jsem do koupelny a ucítila jsem odpad. Bože ten odporně smrdí, potřebovalo by to tu v... Nestihla jsem dokončit svou myšlenku, protože jsem nakláněla hlavu nad záchodem a dávila jsem veškeré jídlo, co jsem snědla snad za poslední rok.

Když jsem si byla jistá, že už ze mně nic dalšího nevyjde, tak jsem zvedla hlavu a strčila ji nad umyvadlo, abych si umyla tvář. Tohle zvládneš Wendy. Jsi přece silná, ne ? Zvládla jsi to doteď , tak to zvládneš ještě další roky. Zapomeneš na to a budeš si užívat. Budeš skákat ze skal a budeš lézt na mrakodrapy. Prostě si svůj život užiješ.

Shodila jsem ze sebe šaty a opatrně jsem ze sebe sundala všechny obvazy. Jakmile se objevila první ranka, musela jsem zadržet dech a slzy, protože to bylo odporné. Bylo to malé opuchlé místečko, které hrálo všemi barvami a zaschlou krví. On mě zohavil.

V rychlosti jsem sundala zbývající obvazy a snažila se na ně nedívat. To se zahojí, neboj. To se zahojí.

Bože, já jsem teď tak odporná! Celá napuchlá a fialová.

Pustila jsem na sebe studenou vodu a se zapištěním jsem uskočila z proudu vody. Nejen, že to studilo, ale všechny rány začaly pod vodou pálit a štípat. Lekla jsem se podruhé, když Dan vtrhl do koupelny se zbraní v ruce. Všiml si mě a zbraň schoval. Stihla jsem se schovat za roh, ale on za něj nakoukl.

" Copak jahůdko? " objala jsem se rukama a koukala do země. Bylo mi nepříjemné, že mě vidí takhle. Přišel až ke mně v obleku a chytil mě prsty pod bradou a zvedl mi hlavu, takže můj pohled nasměřovat na svůj obličej. Náhle jsem se dívala do těch nádherných a uklidňujících modrých očí. Tohle bych chtěla vidět každý den. Chtěla bych myslet jen na klid. Ne na bolest, jen na tu uklidňující modř.

" Já ... no ,pálí mě ... to. Strašně " pohlédnul dolů a začal si mně prohlížet. Nekoukej se ! Přitiskla jsem se k němu a tím jsem mu zastínila pohled na moje tělo. Setsakramensky to bolelo, ale radši ať to bolí, než aby to viděl. Než aby viděl moje zničené tělo.

" Chceš, abych ti pomohl s mytím? " nepatrně jsem přikývla. Dan ustoupil a shodil ze sebe sako a košili. Potom si sundal i kalhoty a zůstal jen v trenýrkách. Skousla jsem si ret, při pohledu na jeho tělo. On si ale se starostí prohlížel to moje.

" Nekoukej na mně! Dívej se jinam " ani jsem si neuvědomila, že křičím, dokud se Dan trošku nepřikrčil. Vzal do ruky mýdlo, které leželo u sprchy a začal se ke mně opatrně přibližovat. Celou dobu se mi snažil dívat do očí. Zastavil se přímo přede mnou a díval se mi pátravě na obličej. Zvedla jsem ruku a pohladila jsem ho po strništi, které si vypěstoval. S úsměvem jsem ho políbila na bradu a ani jsem si nevšimla, že už mi gel stékal po zádech.

Dan mi jemně masíroval záda a mně to až na občasné syknutí nevadilo. Trošku to štípalo, ale nebylo to až tak hrozné. Možná za to mohlo to, že jsem svou pozornost věnovala jen a jen jeho tváři. Jeho dokonalé mužské tváři. Zavřela jsem oči a opřela jsem se o jeho hrudník.

To se na něm tak dobře usíná? Je jako chlupatý polštářek, krásně vonící polštářek. Pořádně jsem se nadechla jeho vůně a ještě více se na jeho hrudníku uvelebila. Možná bych si mohla na chvilku zdřímnout. Jen na chvilku. Přísahám.

z pohledu Marilyn

" Oni vás zabásli? Kdo? Marry! Mluv se mnou zlato. Dobře, zavolám mu" ještě jsem chtěla říct, že ji miluju ,ale telefon ohluchl a já to mohla zašeptat leda svojí chlupaté kočce Kar. Musím sehnat Dana a společně zjistíme, kdo je udal. Jsou tam všechny naše údaje a obchody! Bože jsme v prdeli!

Vzala jsem si kabát a nasedla jsem do svého auta. Tohle potřebuje více lidí a kdo má více kontaktů, než já?

z pohledu George ( Danův otec )

Někdo zaklepal na dveře zrovna, když jsem přepisoval spisy o našem posledním kšeftu. Osoba za dveřmi bez pozvání vešla a já pohlédl na svou vystrašenou ženu , která před sebou svírala telefon z pevné linky.

" Kdo volá zlato ? " žena zavrtěla hlavou a z očí jí začaly téct slzy. Se zamračeným výrazem jsem telefon převzal a přiložil si ho k uchu.

" Ano ? " chvíli bylo ticho a já slyšel jen zrychlené dýchání osoby na druhé straně spojení.

" Tady Marilyn Georgi. Mám špatné zprávy. Marry a spol dneska zabásli a jejich dům teď prohledávají poldové " zaskočilo mi vlastní slovo a já se rozkašlal.

" Cože? Vždyť oni měli spoje skoro se všemi! " pohlédl jsem na ženu, která se mezitím posadila na gauč a seděla na něm jako tělo bez duše.

" Mají sice dobře zajištěný počítač, ale víte, jak si oni umí sehnat dobré hackery. Musíte zmizet, a to hned. Nové totožnosti. Nechte obchody být a vezměte si jen to nejdůležitější a nezapomeňte, peníze jen v hotovosti. Leťte do Říma, já obvolám ještě pár lidí a všichni se sejdeme tam. Tak nashle Georgi, uvidíme se v Itálii " zavěsila a já pohlédl na svou ženu.

" Běž si sbalit Samantho. Jen to nejdůležitější oblečení a sežeň co nejvíce peněz v hotovosti. Já si sbalím svoje věci a objednám nám let na sousedovu kreditku "

Big Secret ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat