Po dlouhé cestě jsem v odpoledních hodinach hodinách dorazila na místo. Vešla jsem do vesnice jménem Konoha a mířila jsem k Hokage.
Došla jsem ke kanceláři kde se zdržuje Hokage, a třikrát v krátkých intervalech zaklepala.
Ve chvíli se zevnitř ozvalo "Dále" a tak jsem vešla dovnitř.
Uvnitř byli dvě ženy a jeden muž přibližně v mém věku. Přešla jsem pomalu ke stolu kde seděl legendární sannin a dnešní Hokage. Tsunade. Lehce jsem se uklonila."Ōtsutsuki Akiko. Myslím, že už mne očekáváte."
"Ano. Myslím že už víš proč jsi tady. Přiděluji tě k čtyř-členému týmu, Haruno Sakura, Sai, Uzumaki Naruto a kápitán Yamato. Budeš hlavně dohlížet na Naruta, popřípadě mu pomůžeš s tréninkem. Upozorňuji tě že se budou chtít snažit najít Uchihu Sasukeho - se kterým jsi se už určitě setkala - toť vše. Už na tebe určitě budou čekat venku, můžeš jít. Jo a kdyby jsi něco potřebovala zeptej se mě nebo Shizune."
Znovu jsem se lehce poklonila a odešla z místnosti. Jakmile jsem zavřela za sebou dveře, uslyšela jsem toho muže.
"Tsunade-sama, myslíte to vážně? Proč k Narutovi? Počkat, a ještě když je z klanu Ōtsutsuki-"
"Shikamaru věř mi, že bude v dobrých rukách. To je vše co potřebuješ v teto chvíli o tom vědět."Nechtěla jsem odposlouchávat cizí rozhovor, tak jsem se rozešla ven.
"Yamato-san! Proč jsme tady? Má pro nás Tsunade nějakou misi?!" uslyšela jsem křik z venku.
Jakmile jsem vyšla ven, uviděla jsem je. S nimi budu v tuto chvíli v týmu. Došla jsem až k nim, upoutala na sebe pozornost a znovu se lehce uklonila."Těší mě, jmenuji se Ōtsutsuki Akiko, je mi 16 let a od dnešního dne budu s vámi v týmu do doby neurčité. Jsem tady hlavně kvůli výcviku Uzumaki Naruta ale i na pomoc ostatním z týmu. Jelikož každou chvíli začne válka tak si myslím že to akorát prospěje. Kdyby jste něco o mě nebo čemkoli jiném potřebovali vědět, neváhejte se zeptat."
Z jejich pohledu jsem usoudila že se o mě dozvěděli až teď.
"Další v týmu? Proč-" začala dívka s růžovými vlasy.
"Sakuro jak řekla, je tady zde hlavně na pomoc Narutovi." řekl Sakuře-san a poté se otočil na mě. "Těší mě! Jsem kápitán Yamato, tohle je Uzumaki Naruto, Haruno Sakura a Sai." Yamato-san ukázal postupného na každého koho jmenoval.Jen jsem kývla.
"Budeme trénovat? No super! Já jsem Uzumaki Naruto! Těším se až začneme s tréninkem! Kdy to bude?" křikl na mně Naruto.
"Pokud by bylo možné že by jste mně provedli po vesnici, tak hned poté."
___________________________________________________
~ Tak tohle je první, taková úvodní kapitola!
~ Vím že to je první kapitola ale prosím napište mi, jestli mám pokračovat dál + můžete psát nějaké nápady které mohu zakomponovat do příběhu!♡
~ Doufám že nebude vadit že kapitoly budou takhle přibližně dlouhé.
~ Jen upozorňuji že tohle je první příběh, který veřejně 'propaguju'. :D
~Na obrázku Akiko. ^^