Dvakrát jsem obešla Konohu, Sakura-san šla se mnou, ukazovala a popisovala mi každé místo co zde bylo. Jen dvakrát mi stačilo na to, abych si to zde vše zapamatovala.
Sakura-san a já jsme se rozloučili a každá šla svou cestou. Já jsem zamířila na louku kde na mě čekal Naruto a Yamato-san. Naštěstí to nebylo daleko a s mím tempem jsem tam byla hned.
"Tak čím začneme?" zeptal se horlivě a nadšeně Naruto.
"Začneme meditací." jakmile jsem to dořekl a jeho úsměv vyměnil otrávený obyčej. "Pomůžu ti s Kyuubim. Dozvěděla jsem se že ti pomáhal Killer Bee-sama takže už znáš základy ale to samozřejmě není vše, každý Bijuu se od sebe liší takže metody jsou různé. Váš vztah je spíše kladný nebo záporný?"
Přemýšlel. "Myslím že spíš záporný."
Povzdechla jsem si. "Dokáže se Kyuubi přizpůsobit tvému Sennin módu?"
"Ne"
"Dobře, tak začneme s tím. Soustřeď se a vejdi do Sennin módu. Až se ti to povede, soustřeď se na Kyuubiho chakru a vytvoř z něj plášť a po intervalech přidávej ocasy do tvého limitu - myslím že ty máš prozatím tři - a hlavně to nejdůležitější! Nesmíš se přestat soustředit, musíš se soustředit na obě síly zároveň jestli se ti to nepovede, Kyuubi nad tebou lehce získá kontrolu. A od toho je tady pokud se nepletu Yamato-san. Rozumíš?"
"Já- Myslím že ano." odpověděl nejistě.
Nedivím se mu. Je samozřejmé že se mu to hodněkrát nepovede.
Sedl si do Tureckého sedu a začal se soustředit. Po krátké chvíli už by v Sennin módu, poté se začal objevovat plášť z Kyuubiho chakry.
U druhého ocasu už bylo poznat že to moc nezvládá. I když se porad hodně soustředil, po třetím ocasu se začal objevovat i čtvrtý a Kyuubiho přestal zvládat. Sannin mód byl pryč."Yamato-san"
Kývl a začal pomáhat Narutovi. Bylo vydět jak byl Naruto vyčerpáný. Ale vedl si na začátek dobře.
"Omlouvám se! Zkusím to znovu!" křikl.
"Ne. Pro dnes to stačilo. Jsi vyčerpáný ale na poprvé jsi si vedl dobře. Musíš počítat s tím že v tuto chvíli Kyuubi stejně zcela Sannin mód nepřijme. Můžeš být rad že si ho udržel až k druhému ocasu. Zkusíme to zase zítra."
Bylo vydět že chtěl protestovat ale nakonec kývl. Rozdělili jsme se a každý šel domů protože už byla venku tma. Já jsem zamířila do malého bytu který jsem si zde začala pronajímat.
Vyndala jsem klíč a odemkla. Byt tvořil jen malou kuchyňku, menší koupelnu a ložnici. Sice to zde bylo malé ale mě to vyhovolalo. Ani jsem se nijak zbytečně nezdržovala rovnou zamířila k posteli. Nic jsem zde sebou neměla kromě toho co jsem měla na sobě plus to samé na převlečení.
"Zítra si musím jít sehnat nějaké další oblečení a pyžamo." zamumlala jsem si pro sebe.
Odložila jsem si a lehla si do postele. Naštěstí se po chvilce usnula.
_____________________________________________________Tak další díl je tady!
Doufám že se vám alespoň trochu příběh líbí.♡