185 7 0
                                    

Vstala jsem brzy ráno abych mohla koupit vše potřebné. Když jsem se převlékla bylo sedm hodin. Vyšla jsem z baráku a zamkla.

Pomalu jsem se procházela směrem k obchodu s jídlem.
Jediné co jsem si v podstatě koupila, bylo hodně zeleniny, dva Udony a dva Rameny. Ještě jsem zašla do obchodu s oblečením a koupila si pyžamo tmavě modré barvy.

Bylo ještě brzy, tak jsem se rozhodla že se projdu po trzích co zde byli.
Mě osobně trhy moc nezaujali, jak jsem zamířila do mého bytu.

Své oblečení jsem si naskládala do skříně, kterou jsem měla ve své ložnici. Poté jsem zamířila do kuchyně a chtěla začít vybalovat jídlo co jsem koupila, ale někdo zaklepal.

"Sai-san."

"Stačí jen Sai. Kapitán Yamato nás všechny volá, máme se sejít tam kde jste včera trénovali. Má pro nás misi."

"Rozumím. Vezmu si věci a hned jsem tam."

Rozběhla jsem se do ložnice a vzala potřebné věci a šla zase zpátky ke dveřím. Sai už tady nebyl, tak jsem svůj byt zamkla, a rychlou chůzí se rozešla na místo kde se máme setkat.

Když jsem dorazila byl tady jen Yamato-san, Sai a Sakura-san, seděli na zemi a o něčem si povídali. Takže se čekalo už jen na Naruta.

"Zdravím." řekla jsem a sedla si kousek od nich.

"Akiko-chan! Dobré ráno!" řekla Sakura-san. Ostatní jen kývli na pozdrav

"Takže když už jste tady tak vám musím říct něco o téhle misi." začal Yamato-san.
"Tým ANBU našel stopu kde by mohl být Uchiha Sasuke. Jelikož ostatní týmy mají jiné mise tak jsme my dostali za úkol to prozkoumat. Se Sasukem by měli být ještě další tři ale to je vše co víme. Měli by být v jednom ze zbývajících úkrytu Orochimarua. Ale teď to hlavní. Nikdo z vás nesmí říct Narutovi že jde o Sasukeho! Prostě je tohle jen obyčejná průzkumná mise, nic víc. Rozumíte? Stejně než se dostaneme na místo bude nám to trvá necelé tři dny tak je možné že se s nim ani nesetkáme."

Všichni tři jsme kývli na souhlas a poté mlčky čekali na Naruta.

Nový člen v týmu 7. [Naruto ff] [POZASTAVENO!]Kde žijí příběhy. Začni objevovat