1 week later | zaterdag 18 september
We waren ondertussen al een week verder, ik was net wakker en keek rond in mijn kamer. Ik begon steeds meer te wennen aan het leventje hier. Ik graaide met mijn hand onder m'n kussen naar mijn telefoon en zag verschillende binnengekomen berichten. Ik keek zielig naar mijn kapotte iPhone 4 scherm, het werd echt tijd voor een nieuwe telefoon maar eerst een baantje zoeken. Gelukkig maakte dit ding nog goeie foto's en kon ik er alles nog mee doen. Ik opende mijn WhatsApp en keek in de groepsapp van Kauthar, Yassine, Faouzi en ik. De laatste paar dagen ben ik hele goede vrienden geworden met Yassine, hij komt heel vaak langs en dan gaan we leuke dingen doen. Kauthar zag Yassine op een andere manier wel zitten dacht ik. En Faouzi? Faouzi had me ingepakt, elke keer als ik aan hem dacht begon mijn hartje sneller te kloppen.
Yassine
Hey girls & faouz, laatste zaterdag voor school weer begint. Iemand zin in bios?
Kauthar
Sorry Yassine, ik kan echt niet. Ben nog steeds niet klaar met alles uitpakken in mijn kamer. 😥
Yassine
Ah jammer Kau, als je hulp nodig hebt laat het weten he?
Kauthar
Zal ik doen Yass 😽Hmm, ik zag dat Faouzi nog niet had gereageerd. Net toen in zelf wou reageren stormde Kauthar mijn kamer binnen. " Nissrine, ga jij?????? Alsjeblieft je moet gaan! Ik wil weten of Yassine mij ook leuk vind.. " zei ze met een klein blosje op haar wangen. Ik moest lachen en ondertussen kroop ze het bed bij me in. " Heb je geen hulp nodig met uitpakken dan? " vroeg ik haar. Ze schudde met haar hoofd van niet en keek me met een pruillipje aan. " Oké ik ga wel " zei ik met een licht zuchtje. Precies dat moment zag ik dat gebeld werd, Yassine stond op mijn beeldscherm. Ik keek Kauthar aan en ze keek me met grote ogen aan, " neem op " snauwde ze. " Hallo met Nissrine " zei ik tegen Yassine.
Yassine; Hey Nissrine, jij gaat wel mee toch pleaseeeeeeee
Ik moest lachen, hij smeekte me bijna om mee te gaan.
Nissrine; Gaat Faouzi niet mee dan?
Yassine; Nee hij moet werken, laat me niet alleen gaan habibti
Ik moest nu nog harder lachen, habibti was een grapje die we vaak naar elkaar maakte. Ik keek Kauthar aan en zag dat ze me jaloers aan keek maar wel knikte dat ik moest gaan.
Yassine; nou? Ga je mee ?
Nissrine; Ja ik ga mee haha, maar jij betaald capiche?
Yassine; capiche! Ik kom je over 'n uurtje ophalen.
En toen werd het gesprek verbroken.
JE LEEST
Maktoub
RomanceLieve lezers! Dit is mijn allereerste verhaal dus please vergeef me als het slecht is hhaha. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en veel leesplezier