Daar stond ik dan, voor de deur van mijn eerste lesuur. Geschiedenis, ik hield van dit vak, maar vandaag leek ik me er niet op te verheugen. Ik hapte even naar adem en voelde een hand op mijn schouder, ' niet bang zijn.. '. Ik draaide me om en keek recht in de ogen van Faouzi, hij zat bij mij in de klas blijkbaar. Hij pakte mijn hand plots vast en opende de deur van het lokaal. ' Meneer, ik wil u graag voorstellen aan onze nieuwe student Nissrine el Amrani. Het is haar eerste schooldag dus spaar haar een beetje ' zei Faouzi lacherig. De leraar stapte op me af en stak zijn hand naar me uit, ik liet Faouzi zijn hand los toen ik besefte dat we nog steeds hand in hand stonden voor de klas. ' Aangenaam Nissrine en welkom, neem snel plaats ' zei de leraar terwijl hij zijn hand schudde. Ik keek de klas rond en Faouzi liep voorop naar twee lege tafels, hij gebaarde dat ik naast hem moest komen zitten. Achter in de klas zag ik een meisje zitten, lang geblondeerd nep haar, nepwimpers en een topje met mega diepe inkijk. Ze had wel een mooie getinte huid, oh maar die was ook nep, zonnebank gepakt zeker. Ze knauwde op d'r kauwgom als een ezel die maanden niet heeft gegeten en een stukje brood in zijn bek krijgt. Mohiem, ze keek Faouzi arrogant aan en vervolgens zag ik haar ogen mijn lichaam, haar, schoenen en zelfs nagels afgaan. ' Nice.. ' fluisterde ik zacht en nam plaats naast Faouzi. ' Wat was dat nou.. ' zei ik zacht tegen hem, hij begon te lachen ' het was gewoon een grapje Niss.. '
De dag verliep verder wel flexibel, ik kwam er achter dat die neppe meid Samira heette. Ze had blijkbaar een huge crush op Faouzi en dat ik binnenkwam met zijn hand in de mijne maakte blijkbaar geen goede eerste indruk op haar. Ik zat in de aula en was aan het wachten op Kauthar, ze zat helaas niet bij mij in de klas maar goed. Een aantal minuten later zag ik Yassine en Kauthar aan komen lopen.. Die zagen er ook wel te vrolijk uit samen. Helemaal leip..
Morgen komt de rest!
JE LEEST
Maktoub
RomanceLieve lezers! Dit is mijn allereerste verhaal dus please vergeef me als het slecht is hhaha. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en veel leesplezier