Ik stapte de douche in en nam een heerlijke uitgebreide douche. Na ongeveer 30min. klopte Kauthar hard op mijn deur. " HALLO JE MOET ZO WEG A ZWERVER SCHIET EENS OP ". Ik zuchtte en wikkelde een handdoek om mijn lichaam waarna ik mijn kamer inliep. Kauthar had al kleding voor me uitgezocht. "Kau wat is dit? Ik ga niet op een date gek " schreeuwde ik terwijl ik keek naar de iets te sexy gekozen outfit van Kauthar. " Jawel man is mooi, wie weet kom je Faouzi toch wel tegen. Trek gewoon aan snel! " Ik trok de zwarte kokerrok aan met daarboven een mooi wit blousje die ik in de rok stopte. " Damn look at that booty " hoor ik Kauthar achter me roepen. " Als je het maar uit je hoofd haalt om overdreven voor Yassine te lopen want hij is van mij " ik rolde mijn ogen en herinnerde haar eraan dat zij de outfit had uitgekozen. Ik koos een mooie statement ketting uit en nam mijn favoriete lipstick van MAC ( Fashion Revival 😻 ) en stifte mijn lippen. Ik deed nog wat mascara op en mijn haar liet ik mooi los hangen. Ik droogde ze nog even met de fohn en vervolgens liep ik naar beneden. Mijn ouders waren boodschappen gaan doen en er lag nog wat te eten op tafel. Ik pakte gauw een croissantje en propte het in mijn mond. Ondertussen zocht ik mijn schoenen maar voordat ik ook maar iets kon vragen aan Kauthar gooide ze een paar Louboutins naar mijn hoofd. " Als er iets mee gebeurd ik zweer het Nissrine ik maak je dood " hoorde ik haar nog vaag op de achtergrond roepen. Ik grinnikte en trok ze aan. De bel ging en ik hoorde Kauthar van de trap af hollen, bij de laatste paar treden flikkerde ze van de trap af en eindigde op haar kont. " Auw.. " zei ze zielig terwijl ik haar overeind hielp. Ze wreef over haar kont en keek snel in de spiegel of d'r haar nog goed zat.
Want hey, als je haar maar goed zit..
" Ga naar de woonkamer snel " snauwde ze naar me. Ik had al door wat ze van plan was dus liep naar de woonkamer waar ik ondertussen nog wat selfies maakte.
Want hey, als je selfies maar goed zijn..
" Heeeeeey Yassine " hoorde ik haar overdreven schreeuwen. " Hey Kauthar, hoe is het met je ? " " Goed hoor! Jammer dat ik niet mee kan, maar je weet overmorgen weer school dus moet alles snel klaar maken " " Als je hulp nodig hebt laat het me weten he? " awh wat lief dacht ik. " Is Nissrine wel al klaar? " vroeg hij aan Kauthar. Ik liep de gang op en voelde hoe Yassine me aan het aanstaren was, Kauthar sloeg hem in zijn buik. " Hallo niet zo staren is wel mijn zus he" zei ze met een jaloerze toon. Ik grinnikte en liep richting Kauthar, ik drukte een kus op haar wang en sloot snel de deur voor dat ze nog meer domme dingen zou zeggen.
" Ziet er goed uit Nissje, maar je weet dat je alleen met mij gaat he? " " Ja, maar wie weet loopt er nog een knapperd los in de bioscoop " grinnikte ik. We moesten beide hard lachen en liepen richting de auto. " Na u madame Nissrine " hij opende de deur en ik stapte in. Mooie waggie had ie wel moet ik zeggen.
En zo reden we richting de bioscoop, wiehoe.
( Ik was best opgewonden aangezien ik nooit naar de bios ga alleen Netflix scan dus ja )
JE LEEST
Maktoub
RomanceLieve lezers! Dit is mijn allereerste verhaal dus please vergeef me als het slecht is hhaha. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en veel leesplezier