Prolog (próba)

1.7K 77 6
                                    


Nazywam się Raven King. Osobą jestem raczej cichą, lecz mam dość wybuchowy temperament. Moje włosy są naturalnie fioletowe, a oczy błękitne. Mam osiemnaście lat i mieszkam w Tokio od urodzenia, lecz w wieku 7 już mieszkałam sama. Ale dla wszystkich jestem znana jako Darkness Black w wieku szesnastu lat, a to dlatego że na mojej rodzinie panuje klątwa, trwająca co drugie pokolenie. Oznaki tej klątwy można poznać u mnie po zmianie koloru oczu. Mimo iż staram się ograniczać emocję, nie zawsze mi się to udaje. Moi rodzice postanowili iż podczas zdejmowania klątwy mam mieszkać osobno. Ale co tam o mnie najważniejsze jest to że od dzisiejszego popołudnia całe moje życie się zmieni. Jak to się stało wszystko wam opowiem.

- Chi! - zawołałam za dziewczyną w jasnych brązowych włosach, ubraną w szkolny mundurek składający się z czarnej spódnicy z różowym paskiem u spodu, swetrem z godłem szkoły, białą koszulą pod nim oraz apaszki też ubarwionej jak spódnica. Możliwe że mnie nie słyszała, gdyż szła razem z rudym chłopakiem, który miał dwa delikatne warkoczyki po obu stronach głowy. Postanowiłam zawołać ja jeszcze raz, ponieważ dzisiaj miałyśmy dyżur ze sprzątaniem klasy, oraz projekt.
- Chii!!! - wreszcie brązowo włosa dziewczyna odwróciła się w moją stronę, zatrzymując się przed brama szkoły. Szybko do nich podbiegłam i powiedziałam do dziewczyny
-Chi~chan chyba znowu muszę ci przypominać że mamy wspólny dyżur i projekt z historii Japońskiej na temat legend związanych z demonami. - Emma (jej przyjaciele mówią na nią Chii) nie bardzo wiedziała co robić, więc ja przejęłam pałeczkę i nabierając powietrza w policzki, krzyżując ręce w "x" i odwracając się do nich tyłem wywarłam presję na niej. Czasem męczące jest ciągłe przypominanie dziewczynie o wszystkim, ale rozumiem to że ma trzynastu braci można o czymś zapomnieć, ale o tak ważnych sprawach jak projekt z mojej ulubionej dziedziny (tu chodzi o demony)? W końcu Emma pękła mówiąc do Yuske
- Wybacz mi Yuske, ale Darkness ma rację, powiedz w domu ze się trochę spóźnię, ponieważ zapomniałam o paru sprawach i możliwe że przyprowadzę przyjaciółkę. - już miałyśmy ruszać, ale Yuske nadal stał w miejscu więc powiedziałam
- Yuske wiem że martwisz się o siostrę (przybraną) ale możesz już iść, ja się nią zaopiekuję. - Asahina Yuske przybrany brat Emmy, ponieważ ich rodzice się pobrali (jego matka z jej ojcem) on nie może powiedzieć że mu się podoba, gdyż było by to nie stosowne zwłaszcza teraz. Dałam mu mały buziak w policzek i ciągnąc brunetkę ze sobą zostawiłyśmy go z tyłu. Emma Asahina to moja najlepsza przyjaciółka od momentu, gdy przeniosłam się do tej szkoły. Chii opowiedziała mi o sobie wszystko, była bardzo wylewna, zwłaszcza gdy opowiadała o tym jak to jakiś miesiąc temu złapała bukiet weselny matki.



~~ Po posprzątaniu klasy ~~




Wychodziłyśmy ze szkoły i było popołudnie, więc Emma zaproponowała
- Darkness skoro mamy robić projekt o demonach, z resztą twoja ulubiona dziedzina w szkole i historii, to czemu nie pójdziemy do mnie do domu? Zdaje mi się że jest bliżej niż twój. - mało mówiąc zgodziłam się na ten układ, a to tylko dlatego że wreszcie poznam tą trzynastkę. Wracając do domu Emmy zastanawiałam się którego z jej braci po za Yuske spotkam pierwszego.



Brothers Conflict (zawieszone do odwołania)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz