Bab 7

82 0 0
                                    

"Sayang, besok cuti. Awak ada nak pergi outing mana-mana tak?" Farah Ghani a.k.a kekasih Haiqal bertanya kepada Haiqal. Sudah tiga minggu mereka bersama. Selepas kejadian Arian itu, Haiqal cuba menjauhkan diri dari Arian. Memujuk Farah kembali kepadanya.

"Tak ada. Kenapa?"

"Saya nak kirim barang. Minggu nikan giliran budak lelaki,"

"Barang apa?" Haiqal mengerutkan keningnya.

Farah Ghani menghulurkan sekeping kertas.

Sabun mandi
Sabun basuh baju
Syampoo
Pad (tuala wanita)
Air kotak

"Banyaknya barang," Haiqal memerhatikan barang yang ingin dibeli Farah Ghani. Banyak baginya. Dia lelaki.

"Ha'ah habis pulak stoknya. Parent saya tak dapat datang. Boleh tolong belikan?"

"Boleh. Awak nak bila ni?"

"Esok,"

Haiqal mengangguk dan berlalu pulang kebiliknya.

"Heyh, Haiqal," Arian memanggil Haiqal. Haiqal tidak menoleh. Dia kenal suara itu. Suara yang menyatakan kata cinta padanya. Haiqal berjalan terus tanpa berhenti.

"Heyh, Haiqal!" Arian menarik kasar tubuh Haiqal.

"Kau nak apa??" Haiqal separa menjerit. Terkejut dengan tindakan Arian. Badan Haiqal ditolak ke dinding. Apa malang betul nasib si Haiqal ni, dah lah malam, kawasan yang mereka berdiri itu terang hanya bersuluh satu lampu koridor, berdua sahaja.

"Aku nak kau. Kenapa kau larikan diri dari aku Haiqal? Apa salah aku?" Suara Arian kedengaran serak. Sekelumit rasa bersalah hadir pada diri Haiqal.

"Aku.. aku.. aku," tidak sempat menghabiskan kata-katanya. Bibir Haiqal dikucup penuh nafsu. Haiqal mengelak. Tapi, apakan daya tubuh milik Arian lebih sasa dari dirinya. Perlahan-lahan nafsu Haiqal mengalah dengan tujahan lidah milik Arian. Nafsunya menjadi-jadi. Nafas turun naik. Lidah bermain lidah.

"Ah," terlepas ciuman Haiqal apabila aset lelakinya diusap perlahan oleh Arian.

"Arian.." kepala Arian diusap perlahan. Arian sedang 'mengerjakan' apa yang harus dikerjakan dicelah kelangkang Haiqal.

"Haiqal. Please, don't leave me. I love you," sekali lagi kucupan bernafsu singgah dibibir Haiqal. Selesai mengerjakan apa yang patut. Haiqal dibiar keseorangan disitu. Arian berlalu pergi.

"Argh! Bodoh Haiqal bodoh. Yang kau tak melawan tadi kenapa?" Haiqal berbicara pada dirinya mempersoal apa yang berlaku tadi. Dirinya bagai bukan dirinya. Menyerah begitu sahaja tanpa melawan. Haiqal bergerak pulang ke bilik dengan makian masih berbekas.

Kembar dan Pian berada dibiliknya. Melihat keadaan Haiqal yang seperti hilang arah, membebel sendirian dan seluar yang basah. Kembar dan Pian berpandangan sesama sendiri.

"Aik? Kena blowjob ke handjob kau ni bro?" Mengekek mereka ketawa. Kecuali Haiqal. Haiqal datang dekat pada Pian dan kembar. Duduk dihadapan mereka. Bersila. Terdiam mereka bertiga. Muka Haiqal merah. Seperti mahu meletup.

"Kau.. kau nak nangis.. Nangis je lah Qal. Kiteorang sedia dengar," Pian berkata teragak-agak.

"Aku.. aku.. A..Arr..Ariann..aann," teresak dan tergagap Haiqal mengeluarkan kata.

SALAHWhere stories live. Discover now