Oamenii mereu au așteptări de la alți oameni.
Așteptări mari de la niște ființe mult prea mici.
Ființe ce iubesc din tot sufletul lor și visează la o dragoste mai mare decât pot duce.
O dragoste care să-i ardă până în străfundul inimii.
Inimi slabe ce nu vor să facă față greutăților mari încercate de viață.
Greutăți ce îți distrug psihicul și te împing în luarea unor decizii mult prea dificile.
Decizii care te doboară sau te înalță.
Iar atunci când vine o veste rea, furtuna se dezlănțuie și acaparează fiecare centimetru din perimetrul sănătos al minții tale.
Unii spun că dragostea învinge orice.
Eu spun că dragostea îți taie răsuflarea și te învinge pe tine ca și om slab.
Puterea ți-o tragi din iubire, slăbiciunea vine la pachet.
Oamenii au tendința de a uita cât de importantă este viața atunci când mici probleme apar la orizont.
Oamenii au tendința de a exagera atunci când povara pare mult prea grea de dus mai departe.
Oamenii au tendința să uite să-și trăiască realmente fiecare clipă sfântă de care au parte.
Oare chiar este nevoie de o nenorocire ca să ne reamintim care sunt cele mai importante lucruri pentru noi?
Oare chiar este nevoie de o trântă zdravănă ca să ne aducem aminte să iubim necondiționat oricât de complicată ar părea situația?Prioritățile impuse de alții nu trebuie să fie și prioritățile tale.
Iubește, visează și bucură-te de viață acum cât o mai ai.
A fost nevoie să cunosc cu adevărat ce înseamnă o nefericire ca să-mi dau seama că fericirea mi-o pot sustrage și din lucruri mărunte și ieftine.
A fost nevoie să cunosc cu adevărat ce înseamnă o nefericire ca să încep să trăiesc și să visez fără limite.
A fost nevoie să o cunosc pe Eva ca să-mi dau seama cât de trist am fost toată viața mea...
Leonard
CITEȘTI
Fluturi Prăfuiți - Enigma Evei
RomanceLeonard este un tânăr ce își dorește să găsească ceea ce sufletului său îi lipsește. Va învăța o lecție despre viață, dăruire completă, dragoste și durerea. Este o poveste foarte dragă mie. Vă invit să vă delectați de o experiență de viață a unui bă...