Chapter 34

549 14 2
                                    

-Zayn's POV-

Yesterday was so hilarious.II HADDD THE TIME OF MY LIFFEEE AND I NEVER FELT THIS WAY BEFORORRREEE I SWEATRRRR DISS IS TRAWWW .

oKAYES .And Um Basically , 

I sound like Harry and no just no.

PERRIE SURPRISED ME DURING THE TWITCAM AND KISSED ME , YESSHH I KNOW RIGHT.OKAY AND ZAYLA LEFT TO GO BACK TO UNI , HASHTAG TEAR 'CAUSE I'LL MISS YOU TWINNIE AND LARRY STYLINSON BROMANCE IS BACK!!

WHAT ELSE.

UMM.TMHT FINISHED..

WE ARE BACK IN OUR COUNTRAI....

and here I am jamming with Niall on his car on our way to pick up Hatchi..

"I WILL NEVER SAY NEVERRR I WILL FIGHT 'TILL FOREVER"

I laughed hardly until tears shed through my eyes and then a csi gunman came and killed me.Aand trhehorwsn jhzsiñikank.vn.kweDMS CNLWdzo useskjani .. HAPPENED.

"THIS IS MY JAM NIALL HOW COULD YOU KNOW"

"MAKING MY WAY DOWNTOWN WALKING FAST PACES FAST"

Then awhole lot of what looked like drunk singing from Ni and I happened but we weren't drunk.Okay...maybe a little? 

so BASICALLY , we didn't go pick up hatchi , it's infact 2 in the morning and we are drunk off our shiny british bums in Niall's car and now to his flat where we'll party more.Umm no....

DAT'S NAT HAPPENING..

"VAS HAPPENING VAS HAPPENING PARTAYYYY!!!!!!!!!!!!!"

let the party start.

// shortish chapter aha , but next update is up for a surprise! you'll love mee ahaha :P //

Long Lost Twin?(1D Fan Fiction)Where stories live. Discover now