Unde sunt eu?

271 19 10
                                    

                                                           *

,,- Buna, numele meu e Nira, iar cel mai mare vis al meu, e sa zbor. Nu cred ca e chiar asa de greu, dat fiind fatul ca toti prieteni mei au reusit…numai eu, nu. Tare rau m-am durut cand am realizat ca, am cazut. Practic nu cazatura in sine a fost ce a durut cel mai tare, ci faptul ca mie mi s-a spus, inca, de la inceput ca voi reusi. Am parul galben si ochi albastri, sunt perfecta pentru o zanisoara, nu-i asa? Toti au zis, dar cand a trebuit sa ma arunc in gol, atunci aripile nu mi ,,s-au deschis’’. Acum stau si ma uit…si nu inteleg unde sunt ?!’’

                                                              *

,,- Nu a durat mult, pana cand a venit cineva, m-a luat de mana si  m-a dus intr-o pestera. Pesterea e plina de ciuperci: ciuperci de toate culorile si de toate marimile. De la alb la negru, de la marimea unei unghii la marimea unui pom. Nu eram doar eu si persoana care m-a adus, mai erau o multime de zanisoare, fara aripi, ca si mine. ''

- Scuza-ma! Dar aici sunt aruncati cei ,,fara talent''?

,,- Ciudat, a mai reactionat: s-a intors doar si mi-a zambit. Cu toate ca...zambetul sau, e c-am sinistru.''

- Am dreptate, nu-i asa?! Da, ce culeg?

,,- De data asta nici nu s-a mai intors. Cu toate ca, are cocoasa, e foarte mare, nu are aripi, e blond, iar ochii ii sunt verzi...atunci de ce ma trateaza asa? Un lucru pe lumea asta nu suport: indiferenta. ''

- Fetuco...succes!

,,- Doar doua cuvinte mi-a zis, care m-au lasat cu gura cascata. Succes?! La ce?''

                                                             *

,,- Acum stiu! Stiu la ce s-a referit gardianul. Practic, el nu e imputernicit de nimeni sa ne pazeasca, dar daca vrem, noi, cei ,,fara talent'', sa nu murim, atunci trebuie sa adunam polenul ciupercilor. Clar ca fara organizare, nu avem cum sa reusim. Deci, eu, nu-l urasc, chiar daca alti...asta fac. Ei nu sunt in stare sa inteleaga care este rolul lui in aceasta lume. Si crede-ma cand iti zic, ca are un rol mare. Prin faptul ca toata lumea se teme de el,  toti lucreaza, fara exceptie: de la mic la mare, asa, noi, cei ,,fara talent'' putem trai...intr-o oarecare pace.'' 

                                                                  *

,,- Nu e chiar asa de greu sa te adaptezi. Trebuie doar sa nu ai nici un contact cu polenul ciupercilor, si totul va fi bine. Din cate am inteles, e otravitor... iar noi ,,gunoaiele'' trebuie sa-l adunam?! Cel putin ne-au dat echipament adecvat. Echipamentul ne-a fost dat de fiintele care ne-au numit: gunoaie. Si am mai aflat inca ceva: suntem putini cei ,,fata talent''.''

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~P.S. Nira este in imagine.~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Doar eu?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum