Cum de e asa de mica?

38 11 1
                                    

                                                          *

,,- Iaca, am mers de-o saptamana, de nu mai mult.... Si tot nu stiu, cat mai dureaza? Cat mai am pana ajung? Si sa vreau sa intreb pe cineva, nu pot. Nu pot, nu ca n-as vrea.... Nu pot, ca, pur si simplu, n-am pe cine!''

                                                            *

- Buna! Eu sunt Hbd Kk-chi! Da toti imi spun Hbd! Tu cine esti?

- Eu sunt Ni...

,,- I-a stai o secunda! N-am decis, ca Nira a murit, odata cu inmormantarea prieteniei, dintre mine si Nil. Atunci, Nira nu mai exista... cel putin, nu pana nu aflu ce e cu mine, sau cu ea. Si-ar fi bizar... mai bine zis prostesc sa merg dupa numele meu. Asta inseamna ca numele meu este...''

- Mira! Da, numele meu e Mira...

- Ce ciudata mai esti! De ce iti strigi numele asa de tare. Parca n-ar fi numele tau...

- Ce sa-ti povestesc! Ca tu nu esti ciudata?! Nu te vezi cat de mica esti?

- Asa sunt eu, din nastere, de neam, de rasa, de... nu stiu. Da eu sunt zanisoara, ajutoare a viitoarelor zane...

,,- Iar eu, care stiam, ca eu sunt zanisoara, ajutoare a zanelor...''

- Da, cu ce ai ajuns, pana aici?

- Cu picioarele...

,,- Ea, ma intreaba de aripi?! Vai, da tampita sunt!''

- Asta, vad si eu. Da, tu ce esti? Cu toate ca am mai vazut pe cineva ca tine, care...

- Un baiat?!

- Da, doar ca el era mai neobisnuit decat tine. Avea aripi in cap, chiar daca nu cred ca putea sa le foloseasca, iar parul, forma o a treia aripa, oare daca le combina, reusea?

,,- Nil. Cu siguranta asta e Nil. Dar, daca doar atat i s-a parut ciudat, eu voi trece va neobservata cu parul, albastru-alb, sau o fi oare alb-albastru...''

- Da, nu cu el te aseaman! Tu semeni, cu Sara...

,,- Sara?! Deci, nu sunt singura care n-are aripi.''

- Dar, ea a venit aici cu propiile aripile, spre deosebire de tine!

,,- A avut aripi? Acum nu mai are? Ciudat, nu stiam ca pot sa-ti dispara...''

- Saraca, saraca Sara!

- Da, raman la concluzia mea, esti intr-adevar ciudata...

- De ce? Acum ce-am mai facut?

- Ei bine, toti care aud de Sara, ca n-are aripi, ma intreaba: ,,de ce?'', ,,ce-a patit?'', ,,cum se s-a-ntamplat?''. Tu, nu. Tu, o compatimesti!

- Asa, si...

- Si nimic, numai ca esti ciudata. Te-as sfatui, sa nu iesi in evidenta caci printesa e geloasa. 

- Asa, si...

- Si, nimic. Succes!

- Asa, si, unde mergi? 

- Acasa! Noi zanisoarele, trebuie sa fim de fata cand vine Zana...

- Hei! Hei! Hei!

,,- Presun ca strig, fara rost. Nu ma mai aude sau nu vrea sa ma mai asculte.''

                                                              *

,,- Cate intrebari, fara raspuns mi-au rasarit in cap, de la zanisoara, aia mica...'' 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~P.S. Hbd Kk-chi e in imagine.~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Doar eu?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum