Deci, asa arata?

46 16 2
                                    

                                                       *

,,- Interesant, nu mai aud focul cum arde, dar mie asa de cald. Probabil o fi de la lumina. Am atipit, dar, doar, un pic, dupa ce s-a aratat ziua. Cu toate ca e asa de placut... oare pot sa stau asa mai mult?''

                                                           *

,,- Vai, da ce bine am dormit. Din cate vad, ,,ploia de polen'' s-a oprit.... oare cat am dormit? Da, de ce, caldura vine din spate, cand focul, stins, e in fata? Oare ce-am la spate? Oare, cum, sa ma intorc, ca sa pot sa vad? Brusc, dar atunci se sperie si pleaca, incet, poate nu ma observa si pot sa vad: ce-am in spate?''

- Nira, ce te-a apucat? Sa nu-mi zici ca te-am speriat? Imi pare rau, dar cand m-am trezit tu dormeai si mi s-a parut ca esti c-am zgribulita, asa ca te-am luat in brate. Scuze, daca te-am jignit!

,,- Nil?! M-a luat in brate? Alo? La ce se gandeste?''

- Nu-i nimic, ti-a fost urat si de aia...

- Ce prostuta esti...

- Pe cine faci tu prostuta? 

- Pe tine, tu draguta.

- Acum... ce faci?

- Te imbratisez, daca nu se vede.

- De ce?

- Asa, doar asa...

,,- Doar asa, din senin, l-a apucat. Aha, asa arata cand e fericit...''

- Nil, am ceva pe fata? 

- Nu, inca nu ai...

- Ce vrei sa-mi pui pe fata? Lasa-ma, lasa-ma, da-mi drumu!

- Stai, nu te mai zbate! 

- Ce vrei sa faci? Spune-mi si poate, am sa te las!

- Inchide ochii si ai sa vezi...

- Cu sa vad cu ochii inchisi? Te auzi, ce-ai zis?!

- Atunci, uita-te, dar nu te mai zbate.

- Are sa ma doara?

- Poate. Am sa-ti mai retez din mandrie...

- Ce-ai sa faci? Stai, nu te apropia! Lasa-ma! Te rog, lasa-ma...

- Poftim, esti libera ca pasarea cerului...

,,- M-a sarutat pe frunte? Doar atat a vrut, apoi m-a eliberat?! De ce n-a spus asa de la inceput? Poate i-l dadeam inapoi si nu incercam sa ma eliberez... Da, ce, mai mormaie, acum?''

- C-am asta e. Ar trebui sa plecam, daca vrem astazi sa reusim.

,,- Bine, sa plecam...''

- Nira, sa nu-mi zici ca nu mai vorbesti cu mine. Te-ai spuparat? Ce copil mai esti...

,,- Da, m-am suparat! Nu inteleg, de ce, esti asa puternic? De ce nu pot scapa, doar daca vrei sa-mi dai drumu?''

- Bine, fa pe imbufnata, n-ai decat, dar, hai, sa mergem.

,,- E la fel ca la-nceput. E ca atunci cand m-a adus aici. Cand stiam ce vreau sa zic, dar, efectiv, nu puteam. Ce e cel mai greu e primul sunet pe care-l scoti, apoi totul decurge de la sine.... Eu, dupa ce mi-am dat drumul, am vorbit vreo doua zile, nonstop. Iar, dupa ce m-am oprit din vorbit, m-am intrebat: de ce n-am mai continuat. Pe mine m-ar durea capul, sa vorbeasca cineva atat de mult. Dar nu pe el, pe el nu, a zis ca i-a placut cum am vorbit...''

- La revedere!

- Nil, de la cine iti iei ramas bun?

- De la acest loc, nu am in plan sa-l mai revad vreodata...

- Atunci, daca tu nu vei mai veni, nici eu n-o voi face! Asa ca, la revedere!

- Haide! N-avem mult timp, pana va reincepe din nou ,,ploaia de praf''. Nu vrei doar sa patim ca data trecuta?

- Vin, vin acum!

,,- Deci asa arata exteriorul.''

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~P.S. Exteriorul e in imagine.~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Doar eu?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum