El, cine mai e?

89 15 5
                                    

                                                        *

,,- N-a trecut mai mult timp de cand sunt aici...aproximativ doua saptamani. Nimic nou, totul e la fel: nimeni nu vorbeste cu nimeni, nimeni nu cunoaste pe nimeni si asa mai departe. Nu imi place singuratatea, de nici un fel, dar daca astea sunt regulile, aici, ei bine, n-am ce face.''

                                                             *

,,- Greu nu e ceia ce fac, dar mor de plictiseala! Daca n-as vorbi, cu mine, atunci, cred, ca as innebuni!'' 

                                                            *

,,- La, la, la, la... Mi se pare ca aud ceva?!''

- Alo... Da, e cineva?

,,- Stai un pic, ca nu vorbeste nimeni. Ce aud eu sunt tipete! Tipete de durere?''

- Aha... sunetele vin de la ciuperca mare...

                                                   *

,,- El, cine mai e? E prima data cand il vad...cu toate ca ma mir cum de nu l-am mai vazut. El, e chiar diferit. Nu seamana cu nici o ,,zana'' sau cu un ,,gunoi''. E baiat in orice caz...da, totusi ce l-a apucat?"

- Tu...altceva...nu mai sti...sa zici...

,,- L-a batut?! L-a lasat pe jos, si, acum, bate pe altcineva?''

- Tu...altceva...nu...mai sti...sa zici... 

,,- Nu s-a saturat?! Mai bate inca o persoana? Deja a ranit: unu, doi, trei...sapte persoane, iar acum o raneste pe a opta?''

- Tu...altceva...nu...mai...sti...sa zici...

,,- Acum...vine spre mine? Sa nu-mi zici ca vrea sa ma bata?! Tipu nu-i normal... Ma prinde de mana dreapta si ridica piciorul sa ma loveasca...''

- Tu cine mai esti?

- In sfarsit...vorbesti.

,,- Da, raman la concluzia mea, nu-i intreg. Cum a vazut ca eu vorbesc, nu mi-a eliberat mana, si ma tine strans la piept?!''

- Sti...ca daca nu-mi dai drum...o sa mor...si n-o sa mai...ai cu cine sa vorbesti...

- Imi pare rau...esti bine?

- Eu, da? Tu, nu! 

- Buna! Numele meu este Nil. Al tau?

- Ma numesc Nira...si, sunt socata! Ce te-a apucat? Ai ranit opt persoane, iar eu eram a noua pe lista...cum de te-ai oprit?

- Pai, simplu...ai vorbit!

,,- Da, nu-i normal. Presupun ca singuratatea l-a afectat. Da, evident, asta-i cauza!''

- Acum, ce faci? Eu am treaba...trebuie sa culeg...altfel o sa murim! Nu ma mai trage...

- Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha!

- Pe tine nu te sperie moartea? Se vede, dupa cum i-ai lovit pe ceilalti...

- Cine, ti-a spus ca ai sa mori, daca nu...Nu, mai bine, reformulez: ai vorbit cu cineva, de cand ai venit, aici? 

- Nu...

- Atunci, revin, cine ti-a zis ca vei muri, daca nu vei aduna polen?

- A! Buna intrebarea...

,,- Oare, am inebunit? Nu, nu se poate...''

- Nu poti sa-mi raspunzi?

- Nu, nu pot.... Vre-o problema?

- Bine, atunci sa te inteb altceva: de cate ori ne-am mai intalnit?

- A! Ce? E prima data cand te vad...

- Da de unde! E a noua oara...

- Nu ma fa sa rad! Da-mi drumul... Lasa-ma! Te avertizez, am sa tip...

- N-ai decat. Curios sunt: cine va veni sa te salveze?

,,- Are dreptate, nimeni nu cunoaste pe nimeni, nimeni nu vorbeste cu nimeni, nimeni nu ajuta pe nimeni.''

- Ai dreptate, regulile nu-i lasa...

- Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha!

,,- Acum ce-am mai zis?"

- Care reguli? Nu exista asa ceva! Da, i-a spune-mi, de cand esti tu aici?

- De doua saptamani...

,,- Stai un pic, a schimbat subiectul. Nu exista reguli? Nimeni nu vorbeste cu nimeni, nimeni nu ajuta pe nimeni...''

- Nu-i adevarat! Esti de doua luni.

- Cred si eu, ca-s de doua luni, daca te ascult pe tine...

- Tot nu ma crezi?

- Apropo, tu, unde ma tarasti?!

- Cei drept, te c-am tarasc de-o vreme incoace...

- Nu, te cunosc, nu vreau sa merg cu tine, n-am incredere in tine! 

- Nu ai incredere in persoana... caruia i-ai dat steau?

,,- Steau mea, nu mai e! Cum de n-am observat pana acum? O vedeam zilnic, era in par, ma jucam cu ea, dar azi, tocmai azi, am uitat de ea?!''

- Da, cum de e la tine?

- Tu, mi-ai dat-o, evident ca ai uitat...

,,- Eu, i-am dat-o? Eu? Asta inseamna ca: eu sunt cea nebuna?!''

- A! Acum ce faci? De ce ma iei in brate?

- Am sa iti dau steau, daca taci si stai cuminte!

,,- Daca ziceam: bine, pariez ca nu mi-o mai dadea!''

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~P.S. Nil e in imagine~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Doar eu?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum